mooie buikjes meiden!! denk dat t gewoon dus helemaal niets zegt of t je 1e of 2e is...ik krijg ook al commentaar van mn baas dat ik zo hard ga, en t is toch echt mn 1e iedereen is anders, dus ook ieders lijf reageert anders op een zwangerschap. mijn darmen zijn ook nogal enthousiast met t opzwellen en geirriteerd raken, want pas nu zou mn bm langzaam richting boven gaan verhuizen (heb wel t idee dat dat aan t gebeuren is door alle steekjes en pijntjes) maar t is wel een stevige buik en ook 1 geheel als ik zit ipv meerdere rolletjes dus ach, ik loop er al lekker mee te pronken hoor nu begint t ook op te vallen voor de buitenwereld hier mijn foto van afgelopen vrijdag (13 weken precies): http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwanger-worden-clubs/279926d1350062443-mei-eerste-ronde-deel-3-13weken.jpg
gewoonmanon: mooi lief buikje zeg! en wat een stralende foto!!!!! romidani: wat een buik al!!! maargoed,...tis niet eerste kindje he?! schijnt bij iedere volgende zwangerschap sneller te gaan en groter te worden! lekker showen hor
Heey meiden! Alles goed hier? Ben een tijdje niet op dit forum geweest en heb niet alles bij gelezen maar wel alle buikjes bekeken! Mooie buikjes!!!
De buikjes beginnen nu echt op zwangerschapsbuikjes te lijken, joehoe . Ik zal ook gauw weer een foto maken! Ik groei goed in ieder geval. Kijk ook erg uit naar 8 nov. Dan de 20 weken echo!
Mooie buikjes! Gisteren bij de vk geweest en ze zei toen ik lag om het hartje te gaan luisteren 'zo je hebt al een mooi rond buikje' . Ben een beetje lui qua foto's maken, zal proberen van't weekend (ben dan 15 weken) weer een te maken en hier te posten.
tori: leuk zulke opmerkingen!! en hup,..fotos maken jij!!! is ook voor jezelf leuk!!!!!!! rara: WOW! wat een verschil al zeg!!!!! gaaf!!!!
Meiden wat een buikjes! Het gaat bij iedereen nu ook echt in de keer hard groeien! Dit is mijn buik http://i.imgur.com/2X0od.jpg
Wat een mooie zwangere buikjes. Mooi verschil bij jou rara!! en bloem jij hebt echt een mooie ronde buik al! Zover ben ik nog niet haha
Rara leuk om te zien dat verschil! echt heel duidelijk. Komen mooie buikjes voorbij echt al zwangerbuikjes. kan iemand van jullie de kleine al voelen? ik geloof ik nog niet...heb ook veel last van mijn darmen sinds een week of 2, ga nog amper naar de wc hooguit 1 of 2 x in de week. dus er plopt borrelt en gebeurt vanalles in mijn buik, maar dat zijn denk ik mijn darmen. ik heb al bijna een fles roosvisee laxo op, drink heel veel watereet fruit vaker ook pruimen, eet olijven en drink op de nuchtere maag een glas lauw water, maar er gebeurt niks...mss maandag es naar de ha bellen. Door de darmen is mijn buik zeker bovenin ook wat dikker, maar zal morgen weer een foto maken. maandag geslachtsbepalende echo ben zooooo nieuwsgierig! 14 nov hebben we de 20 weken echo. tijd gaat een stuk sneller nu de 12 weken om zijn he?!
Haha nee foutje Ik heb ook erg last van me darmen ga ook maar 2a3 x per week. Ik eet nu sochtends Brinta zitten veel vezels in. Ik voel nog niks in me buik! Ben benieuwd wanneer ik wat ga voelen!
Ik heb deze week voor het eerst leven gevoeld. Kon het eerst haast niet geloven, maar volgens mijn gyn kon het inderdaad kloppen. Ik vind het een heel speciaal gevoel. Binnenkort plaats ik een foto van mijn buikje.
Ik had al vanaf week 10 het gevoel wat te voelen en waarschijnlijk heb ik het gister ook van buitenaf heeeeel licht gevoeld. Dit is de 2e dan gaat het vaak sneller..