Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wauw muisje88! Dat is vroeg. Wat genieten zeg. Bij de tweede weet je ook beter wat je kunt verwachten lijkt me. Dan herken je het beter.

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Mooie buikjes :)
    Ik voel soms ook wel wat,vooral als ik eerst met de angelsound luister en dan hoor dat beeb beweegt, als ik dan m'n hand op m'n buik leg voel ik toch wel wat bewegen geloof ik :)

Ga nu toch echt straks eerst weer foto maken want is al veel te lang geleden....

3. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Het darmenprobleem komt me bekend voor! Ben er 2 weken geleden zelfs voor naar de dokterspost geweest. Harde buik en veel buikpijn. Toen lactulose gekregen en kleine klysma. Met resultaat. Toen kon ik een week lang dagelijks naar toilet.
    Alleen afgelopen woensdag wéér zo vol en weer 5 dagen niet heen geweest. Dus weer naar de HA. Heb nu zakjes movicolon. Ga ik vandaag mee beginnen. Gisteren toch plotseling ontlastig gehad (2x zelfs!).
    Ook ik eet genoeg fruit, vezels en ik drink ruim 1,5 liter. Maar dat mag niet baten. Hoop nu dat de movicolon wat doet!

Wat leuk dat jullie een geslachtsbepaling echo hebben :D. Al even weer naar de baby kijken! Leuk.
    Ik wachten tot 8 november. Maar het schiet al op!

Vandaag maak ik een buikfoto!

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    hier ook erg last van darmen hor! zal t de periode zijn?!?! haha
    lekker praatje trouwens ;)
    ik was vorige wk 4,5 dag niet geweest! toen klein beetje met moeite en plots dag erna ook gewoon 2 x!!! nu alweer 3 dagen niet :(
    gister wel wezen (zwangerschaps)zwemmen en had na de les ontzettend last van loskomend lucht! geen toiletbezoek helaas maar, het luchtte ontzettend op! (gelukkig leven manlief en ik al heeeel lang samen en schaam ik me voor hem niet meer! ;) )
    ik mag helaas geen middeltjes zoals lactulose dus probeer zoveel mogelijk versfruit te eten. vezels, warm water en een kiwi op mn lege maag smorgens, veel drinken en veel bewegen.
    SUCCES!!!!!

5. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Lastig probleem, die darmen van ons! Mijn HA zei al dat het een veel voorkomend probleem is.
    Ik heb nog steeds geen zakje movicolon gehad. Mijn darmen zijn erg aan het borrelen en was gister al 2x geweest. Ben bang dat ik aan de diarree kom als ik nu dat zakje neem.

Buikfoto!!

5 weken:
    5 weken.jpg

Zonet met 16 wk en 2 dagen:
    16wk,2dg.jpg

6. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Corina mooi buikje heb je! wat een verschil he!

ben net bij de ha geweest voor mijn darmen en heb nu movicolon gekregen.
    Hopelijk werkt het snel. ga het zo maar es opdrinken, benieuwd hoe het smaakt ben echt heel slecht met drankjes.

ik plaats morgen een foto(weet dat ik eigelijk vandaag zei hihi maar gaat er niet van komen ;))

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    goh, na die verhalen van jullie mag ik van geluk spreken (afkloppen). Tot nu toe kan ik bijna elke dag naar de wc. Had begin van de week zelfs een ochtend diarree. Heb nu wel meer brandend maagzuur en een vol gevoel, eet dus weer minder, maar dat zal wel weer verdwijnen.

8. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    mooi buikje corina! ik heb ook last van de ontlasting. Eet kiwis op de nuchtere maag en glas lauw water, maar dat vind ik zo vies....

9. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Heb jij de movicolon al gehad? Ik voelde me gisteren niet fit en veel darm geluiden, dus heb het niet gehad. Ga straks wel een zakje nemen. Ben benieuwd. Ben bang dat ik direct aan de diarree zit, maar dat zal wel meevallen. Advies was 2x dd 1 zakje ;).

En ik ben ook wel trots op mijn buikje :D. Alleen kijk toch al wel uit naar de bevalling en weer naar mijn platte buik :). Ohoh. Maar ga niet zeuren hoor. Dit is ook een mooie tijd!! Maar met wat problemen zoals de darmen :(.

10. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Hierbij mijn buikfoto van vandaag, 13 weken + 3 dagen... Wat moet dat nog worden haha!

Bijgevoegde bestanden:

11. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mooie buikjes dames!

Hier ook wel last van m'n darmen..
    Gaat redelijk maar soms blijft het wel een dag weg.. En dan kan het de dag erop wel 2x zijn ofzo! Beetje vaag dus:p

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier mijn buikje! Vandaag gemaakt!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Wow Hilse, erg mooi buikje zeg!

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Thanks!:)

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier van mij een foto van 8 weken en een van 12 weken:

Bijgevoegde bestanden:

• week8.jpg
      week8.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      11
    • week12.jpg
      week12.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,1 KB
      Weergaven:
      11
  16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    En een van vandaag (16+4):

Bijgevoegde bestanden:

• week16.jpg
      week16.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,2 KB
      Weergaven:
      14
  17. Mh90

Mh90 Actief lid

14 mei 2012
    473
    0
    0
    Ik meld me hier ook maar!! 21 april uitgerekend van ons eerste wonder..
    Hierbij een foto van gisteren.. precies 14w.

20121021_165545.jpg

18. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mooie buikjes weer. Wij hebben zaterdag een pretecho gehad. We krijgen een meissie! :) (ze lag wel wat moeilijk dus ze durfde het voor 90% te zeggen)

19. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Mooie buikjes al echt zwanger hoor.

@Runner jij bent zeker heel sportief en hebt strakke spieren...daarom zie je bij jou misschien nog niet zo heel veel (wel een beetje hoor!)

@HIlse mooie strakke zwangere buik zeg!

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Rozerood, lief dat je dat zegt. Maar dat valt tegen hoor. Whaha!
    Maar je hebt gelijk, ik zie het zelf ook niet. ;) Behalve als ik op m'n rug lig. Dan heb ik wel een bolletje.

Deel Deze Pagina