Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    erg mooie buikjes komen voorbij zeg!

runner bij die van 16 weken zie je wel al iets verschil, je zal wel lang je eigen broeken aankunnen denk ik. sport je veel? want is je derde kindje of niet?

ik ben vrijdag begonnen met de movicolon voor mijn darmen, heb elke dag 1 zakje gepakt, vind het maar vies spul smaakt zout.
    het is geen laxeer middel of zo dus geen diaree taferelen ;)
    ik ben vanmorgen naar de wc geweest, maar wel maar weinig dus nog steeds last van mijn buik/darmen.
    dus ga denk ik 2 zakjes per dag pakken.
    de ha zei dat ik gewoon moest proberen wat voor mij werkt.

heb vandaag geslachtsbepaling gehad en we krijgen een meisje!!! zo speciaal om dat te weten.
    heb al wat kleertjes gekocht meteen hihihi.

plaats als mijn darmen iets rustiger zijn een buikfoto want nu is mijn buik gespannen en opgezet.

2. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Runner: je begint nu wel verschil te zien hor!! Leuk!! En zo te zien ben je gewoon super sportief en gaat het daarom iets langzamer! Maar wees blij,…ik pas mn eigen garderobe niet en voel me zooo opgeblazen al! En zit nog niet eens op de helft! Haha voor je het weet groeit je buikje als kool! Maar als je goede strakke spieren hebt, duurt het gewoon iets langer! En als ik je fotos bekijk,..groeit ie mooi geleidelijk! (vaak eerst bol van de darmen en dan langzaam vollere egale buik door beebje) ik vind m prachtig !! :D

Mh90: lekker buikje ook al! Nog lief klein maar wel duidelijk! :D

Hilse: Wauw!! Wat een mooie buik al!!! ;) :D

Sanne: wat leuk!!!! Een meid!!! Geniet lekker van het idee! Lijkt me idd speciaal om al te weten!

Hip: ook een meisje! Leuk!!!! En al lekker geshopt! Doe je goed!!!
    Wij willen het geslacht niet weten maar vind het met shoppen idd wel lastig hor! En dan heb ik wel zoiets van : wou dat ik het wist! Maargoed,..ben gek op verrassingen ;)
    En succes met de darmpjes! Vervelend he?! Hier ook nogsteeds hor! Zal dinsdag bij gyn eens vragen of ik niet iets kan krijgen!

3. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Meiden, vandaag 16 en halve week... Ik denk dat ik me baarmoeder voel maar wanneer komt dat bolletje nou??? :(

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    spannendetijden: dankjewel! Knap dat je het af gaat wachten. Is ook super! Ik wou dat ook altijd maar mijn nieuwsgierigheid heeft gewonnen. Haha.
    Hip: wat leuk ook een meissie! Gefeliciteerd.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sanne jij ook gefeliciteerd! heb je ook al geshopt?

spannendetijden het lijkt me idd heel speciaal om met mijn vrien met de geboorte te horen wat het is...maar zo lang kan ik niet wachten haha en kan er ook niet tegen dat de verlos dan weet wat het word en wij niet.
    Ben zo nieuwsgierig en is makkelijk met shoppen!

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    whahahah sanne en hip: kan me helemaal in jullie verplaatsen hor!!! ergens zou ik het ook wel willen weten! ben ook zooo benieuwd! vooral omdat veel mensen denken jongen en maar 3 zeggen meid. zelf heb ik totaal geen idee dus ben echt wel nieuwsgierig maar DIT is iets waarmee we ons laten verrassen!
    en hopelijk verklappen ze het niet perongeluk bij de echo ;)

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat shoppen betreft: de rem is er nu volledig vanaf! Moet echt mijn best doen om me een beetje te beheersen. Lukt niet echt.
    Spannende tijden: bij mij dacht iedereen ook een jongen. Sommigen zijn echt heel verbaasd dat wij een meisje krijgen. ik snap alleen niet waarom eigenlijk.

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Marloes: Bij de 1 duurt het wat langer als bij de ander. Geduld ;).

Wat betreft het geslacht. Ik wilde het eigenlijk wel weten, maar vl was er nog niet over uit. Maar paar dagen geleden heeft hij eindelijk gezegd dat hij het ook wel wil weten! Dus 8 nov weten wij ook of we een jongen of een meisje krijgen :D. Super spannend!

En shoppen. Nee, nog helemaal geen behoefte aan. Vind wel zoveel dingen leuk, maar wij krijgen ook een hele hoop. En ook wil ik de 20 weken echo afwachten :).

Vandaag bij VK geweest en alles was goed. Baarmoeder groeit al goed. Ligt nu net iets onder mijn navel. En baby was goed aan het bewegen. VK moest steeds de doppler verplaatsen om het hartje te horen :).

Vandaag 17 weken. Zal deze week weer foto maken!

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Eerst shopte ik ook nog niet zoveel, maar nu we weten wat het word wel hoor haha!
    heerlijk al die mini kleertjes :)

ik moet ook nog steeds een buikfoto maken, maar ben steeds druk bezig en vdenk er niet aan.

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Nog geen buikfoto Hip?? in mijn album staat alweer een van vorige week ... :)

11. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hey dames! ik kom me ook weer even melden, had hier een foto geplaatst met 9 weken (dacht ik) maar later met de echo bleek ik 2 weken verder te zijn, zat toen op 11 weken en 5 dagen, bijna 12 dus..nu inmiddels 14 weekjes zwanger!:D zal morgen weer eens even een fototje posten.

oohja 8 okt heb ik dus een echo gehad, waar dus bleek dat ik 2 weken verder was dan dat we eerst dachten, en toen was mijn baarmoeder al goed te voelen zei mijn vk:$, wist niet dat dat al zo vroeg kon? en ik bleek veel vruchtwater te hebben, kan dat de reden zijn waardoor mijn baarmoeder al goed te voelen was?

kan al niet meer wachten op de volgende echo hihi, 5 nov mogen we weer!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    jeeeej we zijn weer een weekje verder dus vandaag maar weer foto gemaakt! (eigenlijk gister ochtend foto moment maar toen had ik haast ;) )

vanmorgen bij 15.1wk :D

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    mooi buikje!

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    thanx kimmmy :)
    had zelf t idee dat ie dat ie kromp...tot ik de foto zag haha

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    ST, mooi buikje!!! En hij is zeker niet gekrompen, hihi.
    Dinsdag mag je weer kijken, zó leuk :)
    Ik zal morgen weer een buikfoto maken (of zondag), die van mij groeit nu ook lekker, die kleine is zich duidelijk omhoog aan het werken ;)

16. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Mooie prille buikjes allemaal!
    Deze foto is met ongeveer 14 weken gemaakt. Moet weer even een nieuwe maken binnenkort. Maar volgens mij is er nog niet veel veranderd.

17. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wauw myo....mooi hor!!!

18. MLkids

MLkids Niet meer actief

Deze was met 13 weken.

Bijgevoegde bestanden:

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Even een 16 weken foto (rechts) vergeleken met 14,5 weken (links)
    En het is een meisje!!! :D

Bijgevoegde bestanden:

20. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Mooie buikjes dames!
    Ga morgen weer ff 1 posten. Zie al dat velen al het geslacht weten. Wij hebben in november 20 weken echo en dan hoop ik het te horen met mijn vriendlief..!

Deel Deze Pagina