Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Hier maar weer eens een buikfoto van mij met 18 weken en 5 dagen en als vergelijk die van 4 weken.

Bijgevoegde bestanden:

2. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    oehlala mooie buikjes weer!! :D

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rozerood, wauw jij hebt inmiddels al wel een groeispurt gehad! Mooi! :):)

Zooo leuk om alle buikjes weer te zien :):)

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Miekje,…oeeee spannend ,..bijna geslachts en pret echo dus!!
    Leuk!!!!!!!!!!!

Rara : MMMOOOOOIII

Babyfotograaf: hier zelfde,…voel wel iets, maar of dat beebje is weet ik dus niet omdat de gyn bij de laatste echo ook zei dat ie ervoor lag. (hoorde ik voor t eerst toen) maargoed,…we hebben nog alle tijd!

Rozerood: WOW!!!!! Wat mooi!!! En wat een verschil!
    Leuk dat het nu toch wel duidelijk wordt bij de meeste!

Ego: vandaag 17weekjes dus buikje tijd :D
    Beide zijn van vanmorgen, 1 in mn charmante ;) pyjama en ondergoed en 1 na het douchen in mn kleding voor vandaag :D

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    spannendetijden mooi buikje al. je ziet precies tot waar de BM zit.
    ik geloof dat de buikgroei vanaf week 18 sneller gaat .

6. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Rozerood: we gaan het meemaken ;) vind het nu sinds deze wk al sneller gaan. normaalde voelde ik t smorgens met wakkerworden niet echt maar nu ben ik echt niet plat meer als ik lig. hihi
    maar dat je echt kan zien tot waar de bm zit,...dat zie ik zelf niet ;) maargoed,..heb ik geen idee waar dat ding hoor te zitten hahahahaha

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hihi ik vroeg t toevallig afgelopen weekend aan ml "zie je t als ik lig?? want heb t gevoel dat ook liggend t bolletje er zit"
    waarop ml breed glimlachend antwoordde "ja je ziet t!" haha
    mijn bm zit nu ongeveer tot mn navel of al iets hoger geloof ik, maar zeker weten doe ik t niet :D
    vorige echo bij vk (17 okt) kwam mn bm tot 2 cm onder mn navel, en ze heeft t mij toen ook laten voelen, maar t is nu zeker "hard" tot aan mn navel en misschien ook wel iets erboven :)

maar bij jou ga je t ook nu zien!

wilden jullie nu wel of niet t geslacht weten? op basis van hoe je nu draagt is t theoretisch een jongetje ;) haha (maar of je die fabels moet geloven?;) :p)

8. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Leuke foto's weer!!

Ik zal ook binnenkort een foto maken. Mijn buik groeit behoorlijk nu :$.

Vandaag de 20weekse echo gehad en wij krijgen een meisje :D.

9. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Rara mooi bolletje heb je zeg! en wat fijn dat je nog hakken aan kan. ik heb al best wel last van bi dus hakken dragen kan echt niet meer helaas.

miekje en babyfotograaf bijna geslachtsbepaling spannend hoor..hebben jullie een voorgevoel? ik had datniet eigelijk en ook geen voorkeur.

je ziet bij iedereen tot aan de navel wel al een bolletje, leuk he!
    mij valt het de laatste tijd ook op dat het liggend ook goed te voelen is.

BF en ST ik heb de baarmoeder ook aan de buikzijde liggen, rond de 16 weken dacht ik heel af en toe iets te voelen, maar wist het niet goed of het de darmen waren. vanaf 17 weken ongeveer werd het meer en duidelijk en nu voel ik toch wel al een dikke week elke dag mijn meisje. vaak ook op vaste tijden. vanmorgen had ik mijn hand op de buik en voelde ik 2x een klein plopje tegen mijn hand:D
    dus het hoeft bij jullie ook niet meer lang te duren! Ik vind het erg speciaal hoor.

Gister bij de verlos geweest en mijn bm komt tot halverwege mijn navel. was prima zei ze. weet niet of het een beetje standaard is tot waar de bm komt bij welke week, maar zo hebben jullie een beetje een richtlijn.

maak morgen weer een foto denk ik.

10. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    ik heb meteen ff gevoeld natuurlijk en naar mijn idee ist tot net boven mn navel ?!?!?
    als ik uk zoek met angelsound, zit de hartslag altijd links onder mn navel. zal er vanavond of morgen eens een stip op zetten hahaha
    en we willen het geslachtje niet weten tot de geboorte (al ben ik soms wel nieuwsgierig) maar idd theoretisch draag ik t als knulletje. alle pendels zijn jongen , mn broertje (met zn 6e zintuig) zegt jongen en er zijn er maar 3 die zeggen meisje haha. dus ben zeer benieuwd of het ook echt een jongen zal worden. mn voorgevoel zegt ook steeds meer een jongen, sinds een paar dagen hor. want was echt ene dag j andere m .

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @hip, leuk dat jullie al weten dat jullie een meisje krijgen!! En dat je haar ook echt al zo voelt!
    Ik voel wel af en toe wat kriebelen, van de week echt heel veel, maar toen ook op plekken in mn buik waarvan ik toch wel heel zeker wist dat mini daar niet bij kan ;) :D
    Dus ik ben er nog niet van overtuigd dat t ook echt mini was :)

@spannendetijden, ik vind t leuk als stellen t niet willen weten, zelf kan ik t niet hoor :D veel te nieuwsgierig :D

@voorgevoel, ik neig al vanaf t begin naar een meisje, dus als t een jongen is zal ik echt wel even om moeten schakelen ;) haha, en echt hoor, ik ben echt met allebei blij, maar toch ergens heb ik denk ik toch teveel t gevoel van een meisje :). Als t jochie is zullen ml en ik ook nog wel even flink om de tafel moeten voor een naam :D, voor een meisje is dat niet nodig ;) zijn we t 100% eens :D

12. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Corina leuk dat jullie ook een meisje krijgen :)

Hip leuk jullie ook een meisje,leuk!

Voorgevoel heb ik niet, aan de hand van de hormomen denk ik een jongen,maar soms denk ik toch ook weer meisje.....kortom weet t dus niet ;)

Verder nu moe van lange dag werken,wel veel kunnen doen dus das wel fijn, m'n keel ga ik wel beetje voelen dus hoop niet flinke verkouden te worden,
    Morgen nog avond werken en zaterdag. Dagje Efteling :)

13. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hooi allemaal, ik kom ook weer even een fototje spammen, hoop dat de foto niet te donker is, kreeg hem niet lichter helaas, 16 weken precies!

Bijgevoegde bestanden:

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Corina, leuk!!!!!!
    Er zijn een hoop dames die in verwachting zijn van een meisje zeg! waar zijn alle knullen waarmee ze moeten daten ;) :D hihi

Hip: dat geeft de mens weer moet ;) soms denk ik wel wat te voelen beetje aan de zijkant van mn buik zeg maar. Maar das af en toe en heel lichtjes. Als ik met de angelsound luister, hoor ik de kleine wel bewegen, maar voel dat niet! (ja in mn oren!! AUW!)
    En kom op met die foto!!!! Hahahaha

Babyfotograaf: ergens ben ik ook wel nieuwsgierig hor! Maar het moment dat het eruit komt en we horen wat het echt is, lijkt me ZO gaaf!! ZO mooi! Daar gaan we voor hihi en net als bij jullie, maakt het ons echt niets uit of het jongen of meisje wordt! Zijn met beide zielsgelukkig natuurlijk, maar ook hier is de meiden naam besloten! Jongens naam is een drama haha (al heb ik nu eindelijk 4 prachtige namen waarvan 1 een topper is, en zelfs manlief vind die steeds gaver worden :D )

Miekje: hoop niet dat je ziek wordt meid! En veeeel plezier in de efteling!!!
    Ik zal hier t weekend niet verschijnen, we gaan tot maandag weg. dus ben pas dinsdag weer online! (miss dat ik wel ff meelees maar reageren waarschijnlijk niet)

Kimmmmmberly: meid,…wat een buik al !!!! WAUW!!!!!!! Om jaloers op te worden zeg!!! :D
    Mooi hor !!! miss al eerder gevraagd maar is dit jullie eerste hummeltje?!?!

Ego: omdat we het er zo over hadden, en ik me toch afvroeg of ik het smorgens goed voelde, heb ik vanmorgen (terwijl het nog pik donker was , man in coma lag, en ik nog half sliep) een fototje geklikt toen ik nog lag! Mn wekker (tel) ging net af dus dacht meteen,..ik klik ff foto :D hihi
    En dit is daarvan het resultaat!

15. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    jaa echt al een flinke buik he pff hihi!! gaat echt super snel! ja dit is ons eerste kindje dus verbaas mij erover dat het zo snel gaat..meestal is dat pas met een 2de toch? teminste dat hoor ik altijd..
    heb ook al positiebroeken aan, want in mijn eigen pas ik echt niet meer:p

bij jou zie je ook echt al een bolletje he terwijl je ligt!! hihi leuk om te zien:D

16. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hier mijn 17 weken buik

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      14
  17. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    mooie buik al!! :D

18. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Dankjewel! .. haha op de foto lijkt 't groter dan in het echt... lijkt zo tenminste voor mij! hihi hopen dat ie uiteindelijk mooi groot en rond word!

haha xx:D

19. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Mooie buikjes weer dames leuk hoor :)
    Nu ik zo zit voel ik beebje echt wel schoppen,manlief kon t gister aan buitenkant ook 1 x voelen :)
    T is hier tweede dus je weet beter wat t is,
    Z'n in morgen,duimen jullie mee voor droog weer?

20. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Leuk te zien dat alle buikjes nu duidelijk beginnen te veranderen. Bij mij vind ik mijn buikje al vrij rond, maar op de foto valt het dan mee ha ha in vergelijking met sommige anderen valt het helemaal mee! Wouwie !
    Mini me was vanavond weer druk, kon hem met eten koken duidelijk voelen! Toch leuk en echt een geruststellend gevoel ook! Maandag 20 weken echo, we zijn benieuwd !

Deel Deze Pagina