Mamajens, mooi buikje! Lijkt wel op de mijne. Hier ook maar 1,5 kilo aangekomen in deze 19 weken dus dat is zeker netjes! Ik zit nu op 60,9 kg. RomyDani, wow ; mooi rond buikje! Vandaag naar de vk geweest en m'n bm zit al vlak onder m'n navel ; dus de kleine groeit goed! Zit al op 19+ weken als je hier naar kijkt.
Babyfotograaf: hoe was je echo?!?! Rara: wat gaaf!!! En je mannetje gaat hem/haar nog heel vaak voelen hor maar kan me voorstellen dat het naar is al je de eerste keer mist. Hier voel ik (nog steeds ) niets. Ook niet inwendig zeg maar. Maar bij laatste echo scheen mn moederkoekding voor de uk te liggen. Wel hoor ik de kleine goed bewegen via angelsound Miekje: beterschap!! Wat leuk al die 20weken echos nu. Ik heb er nog nooit 1 gehad, maar is die echt uitgebreider dan normaal?! (ook als je geslacht niet wil weten) Jahknows: mooi buikje zeg! lief! Missmar: wij hebben hem ook de 27ste Spannend hor!!! Ben benieuwd voor jullie of er knulletje 4 aankomt of een zusje voor de grote broers Mamajens: moooooi!!!!!!! Wat een mooie bolle buik al zeg!!!!! ben dr jaloers op met mn kleine bol hahaha Romydany: WAUW!!!! Moooooi en al een flinkerd hor!!! Tori: fijn dat alles goed was bij de vk!!! En 1,5kilo,..netjes hor!!!! Ik denk dat ik nu ook ongeveer zo zit. Hoor t over 2wk wel als ik weer te wegen moet zei t vanmorgen tegen man! : volgens mij ben ik nu 1,5kilo aangkomen zegt hij: dat moeten we vieren schat!! Je eerste kilotjes hahahaha Kimmmberly: ook al behoorlijke bol buikje!! Moooooooi hor!!! Ego: ik mag ook eindelijk weer vandaag 18wk!!! Ik had zelf het idee dat het amper/niet groeit hier, maar daar is manlief het niet mee eens! Hahaha En kon eindelijk eens een foto maken met rustige darmpjes. Ik ben opt moment niet helemaal lekker en merk dat in mn buik. (diaree en weinig eten.) Heb ook steeds kramp in mn boven been en heb daar zelfs spierpijn van! Komt iemand dat bekend voor?!?! Helaas voel ik uk nog niet, maar kan met angelsound horen dat hij/zij lekker actief is en vind dat erg leuk om te horen!! T hartslagje is genieten maar van dat bewegen moet ik steeds lachen!! Hier zijn ze dan,..mijn buikje met 18wk!
Meiden, ik kijk regelmatig met jullie mee... Hier mijn buikfoto.. Gemaakt bij 16+2 weken. Mag volgende week weer naar de verloskundige maar ben tot nu toe 0,3 kilo aangekomen.
Hè dames, Mooie buikjes hoor!zitten ook aantal hele bescheiden tussen,komt vanzelf goed straks Ik ben nu zo'n 2'5 kilo aangekomen,zit op zelfde gewicht als wat ik bij dochter was, ik laat er niks voor en beweeg voldoende dus hoop t weer bij de max 15 te houden al wordt t met de feestdagen wel lastig.... Vandaag ff dagje vrij dus beetje relaxen. Ik voel beebje lekker vaak bewegen,is ook 2de dus weet wat en op,bij dochter waren t ook pas later plopjes die ik voelde, Heb nu hoestdrankje van ha gekregen wat hoesten kwam vanuit tenen en na paar keer lang wakker 's nachts is dat geen pretje, Ook nieuwe lading keelsnoepjes gehaald dus hoop dat t beter gaat... Succes weer iedereen!
Miekje beterschap meid! spannende tijden ik heb de placenta (zo heet dat moederkoekding ) ook aan de buikzijde liggen. maar mijn meisje is heel druk dus voel haar wel al d dagelijks, maar gister bij de echo zag ik haar volop gaan en dat voelde ik niet. wordt vanzelf meer. verder mooie buikjes hoor! leuk he dat het nu echt zwanger uitziet. ik heb gisteren de 20 weken echo gehad en ze is helemaal goedgekeurd! toch wel een opluchting hoor. weet niet meer wie het vroeg, maar de 20 weken echo is een stuk uitgebreider dan een normale..duurt ook zeker een half uur tot 3kwartier. je kindje word helemaal nagekeken op evt. afwijkingen.. Ze kijken of het ruggetje mooi gesloten is meten de hersenen..controleren het hartje en de aanssluitingen van de vaten..alles word gemeten organen gecheckt, vaten van de navelstreng. noem maar op. dus het is geen pret echo ofzo. Het geslacht kunnen ze ook zien dus als je dat nog niet weet en het wil weten dan kunnen ze dat vertellen, maar dat is niet de intentie van deze echo. ik maak mss morgen weer een foto als ik er aan denk haha
Hip: thanx voor je uitleg!!! (ik vroeg dat van de echo) zag al op internet dat we voor 45 min staan ingepland. Fijn dat je meisje weer door de keuring is!! En wat leuk dat je dr zo goed voelt!!
Mijn buikje begint te komen maar het is nogsteeds niet veel... Niemand zou aan mij durven vragen ben je zwanger.. Vind het soms wel jammer dat je het (nog) niet zogoed ziet, maar dan zegt iedereen, alles wat er nu aan komt moet er ook weer af, en je kunt nog genoeg rondlopen met een dikke buik! En dan denk ik, dat is ook wel weer zo...
ukkie, ik heb het idee dat je het bij mij nu ook pas echt begint te zien voorheen viel het echt mee, alleen als ik last had van de darmen, maar dat was echt een darmen buikje dus die hielt ik in haha. ik ben ook nog niks aangekomen. was 2 kg afgevallen en die zijn er de afgelopen 2,5 week ongeveer pas weer bijgekomen, dus zit weer op mijn start gewicht. en idd dat buikje komt vanzelf! een vriendin van me had al vroeg een flinke toeter ze is nu 31 of 32 weken zwanger en het zit haar echt in de weg! rond de 20/25 weken had ze al moeite met haar schoenen aantrekken en kon ze haar bikinilijn al niet meer goed scheren omdat ze het niet meer kon zien. dat lijkt me ook niks eigelijk. en dan die vragen al de hele tijd vanaf een week of 2o kreeg ze al de vraag zoow hoelang moet je nog? en hmmm weet je zeker dat het er maar 1tje is. tegen mij zegt een vreemde nog niks.
daar ben ik weer! pfff zooo druk druk druk en moe moe moe hierbij in elk geval de foto van vanmorgen, precies 18 weekjes wat zijn jullie allemaal nog niks aangekomen zeg mijn startgewicht was 66 (zonder kleding en schoenen en eigen weegschaal) en zit nu op 74 (met kleding en schoenen en weegschaal van vk)...maar ik pas gewoon mn eigen kleding nog, krijg gewoon de broeken al 11 weken niet meer dicht dus draag al 11 weken positiebroeken (jeeee 11 weken al ) EDIT: nee sorry ik lieg, pas niet al mn kleding meer, bh's zijn al eeuwen te klein onze echo van de week was goed mini doet t fantastisch, lag wederom met de rug naar de camera natuurlijk eigenwijs ding maar mag van mij, als t geboren is ontkomt hij/zij niet aan mama met haar camera dus mag nu best beetje cameraschuw zijn al vinden we t wel heel jammer dat we t gezichtje weer niet zo hebben gezien, maar belangrijkste is dat mini t hartstikke goed doet en t prima naar zn/haar zin heeft in mijn buik en nee we weten dus nog niet wat t is, beentjes lagen bijna tegen elkaar, navelstreng ertussen, vk was geen echoscopiste dus ze durfde er echt geen uitspraken over te doen...dus we moeten nog even geduld hebben en ergens heb ik zoiets...t zou me helemaal niets verbazen als we er pas achter komen bij de geboorte, in dat geval ga ik vooral met groen werken in de kinderkamer en niet met roze of blauw dus nou ja...is ook niet t einde van de wereld, maar voor sommige dingen wel echt handiger om t wel te weten , dus we wachten maar even af *stuk ongeduld* hier ook een placenta aan de voorkant, maar voel nu sinds een week dagelijks regelmatig gekriebel in mn buik volgens de vk kon t heel goed zijn dat t mini is, en nu sinds paar dagen wel steeds beetje op zelfde tijdstippen mini slaapt in elk geval uit, want de kriebels komen niet voor half 9 haha, maar wel erg leuk om t eens echt te voelen zeg maar en nu wachten op de eerste echte schopjes en duwtjes verder heb ik hier weer een hoop mooie buikjes voorbij zien komen! zo grappig t verschil tussen alle buikjes!
Ik ben trouwens ook niet aangekomen, 7kg afgevallen. Toch is mijn buik er niet minder door, en mijn broeken paste me in week 9 al niet meer! (buikfoto staat op vorige blz)
Deze foto is genomen met 18+5 ('s ochtends) Sinds een ruime week voel ik onze kleine meid nu ook Op dit moment is ze ook even wakker.
Hè dames Weer mooie buikjes hoor! Ik ben nu 2,5 kg aangekomen dus vind t wel netjes, hier sinds dat ik 9weken zwanger ben al positiebroeken, shirts draag ik nog wel van mezelf,mag beetje strak staan vind ik zelf
Ik dacht ga mijn buik er ook eens opzetten Deze is gemaakt met 19,1 weken......buik is nu dezelfde grote als bij mijn dochter toen. Had verwacht dat het met een 2e sneller zou gaan.
foto van gisteren. Vandaag 18weekjes, zo goed als 4kilo aangekomen.. 4dec de 20w echo.. leuk hoor!! Mooie buikjes, veel verschil zeg!!