vandaag 22 weekjes!!! en mag mn buikje weer showen hihi en omdat we tegen de feestdagen aanzitten...speciaal in feestdagen editie
Skatje: wat een mooi buikje zeg!!! een meisjes buikje?!?! Kimmmmberly die groeit ook lekker zeg mooi hor!!!
Echt leuk om onze groeiende buiken te zien!! Gaat het bij jullie nu ook zo snel? Heb het idee dat het nu per week duidelijker word en per week groeit. Meer als vóór de 20 weken. Ik heb zonet een foto gemaakt. 24wk2d .
corina: nice!!! en t schijnt idd sneller te gaan na je 21ste wk! vind ik persoonlijk ook wel! ik las vd week dat je ongeveer 0.5kilo per week aankomt nu! (aan baby en vruchtwater enzo)
Een halve kilo per week? Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen sinds de zwangerschap? Ik schrok afgelopen week een beetje van mijn gewicht. Ik was vorige week ziek geweest en was toen gelijk 2kg afgevallen, maar het is er net zo snel weer bijgekomen + nog meer. Ik woog voor de zwangerschap ongeveer 72 kg en ik zit nu rond de 80 . 8 kg meer dus.... Vind het al best wat!
Ik ben 3 weken geleden bij de VK geweest en ben totaal pas 0,3 kilo aangekomen... Mijn buik is de laatste 2 weken erg veel gegroeid dus denk dat het dinsdag 2 kilo's zijn hahaha....
Ik woog aan het begin vd zwangerschap 68 kg toen ben ik 1,5 kg afgevallen en nu zit ik op 71 kg. Dus netto 3 kg aangekomen. Dat is bij mij inderdaad 0,5 kg per week vanaf week 20. Hoop niet dat het nog explodeerd of vocht zit gaat vastzetten!
ojeee.... Startgewicht 58 kilo... nu rond de 65... word niet gewogen bij de vk, ze vond dat ik nog wel mocht groeien... Kan nog steeds positiebroek mt 36 aan dus maak me nog geen zorgen...
Rara, tjee dat ze dat zeggen bij de vk zeg. Bij mij niet... Wegen oet geen enkele vk meer vlgs mij. Ik hou t zelf bij op mamaapps.nl, dat bevalt wel goed. Maar 7 kilo erbij in wk 24 is toch prima?! Ik vind van wel hoor! Van mij hoef ik niet sneller aan te komen en ben met bijna 23wk maar 4,2kg aangekomen... Zelfde als jij ongeveer. 36 past mij niet... 38 heb ik van broeken (al jaaaaren), shirts wel 36.
Hi meiden, Zie dat we t over gewicht hebben....oei ik steek met kop en schouders boven jullie uit wat toename betreft Goeeed, nou mijn startgewicht 66 en woensdag bij de vk (ik word gewoon elke keer gewogen hoor) 78, maar dat was met kleding laarzen en de hele boel, dus zeg 11 kg aangekomen sinds begin zwschap.... Maar pas nog steeds dezelfde broeken als die ik toen gekocht heb, 2 snijden alleen in mn buik als ik te ver naar voren leun, maar t is vrij stugge stof met erg hard stiksel, en tja wat snijd nou niet als je te ver naar voren leunt Mn boobs zijn ook aardig gegroeid al, zou niet weten welke maat ik nu precies zit want draag geen normale bh's meer En hier van foto van zojuist als ik lig is t ook goed zichtbaar, moet daar alleen ook nog even nieuwe foto van maken
Startgewicht 68,9 Nu bij 24 weken en 2 dagen 71,9 3kg aangekomen in totaal was er door de misselijkheid wel 2 afgevallen eerst. Volgensmij gaat het vanaf nu wel hard ben in 1 week 1 kg bijgekomen en mijn buikomtrek is ook al een stuk meer. moet zeggen ik zou ook kunnen blijven eten nu. heb eigelijk de hele dag wel trek hihi.
Oei babyfotograaf, dat gaat dan wel snel bij jou! Vast heel veel vruchtwater . Mooi buikje hoor en de kilo's zijn je niet aan te zien! Wel grappig te horen dat ze het bij jou nog wel doen. Ik weeg mezelf elke ochtend zonder kleren aan, op hetzelfde moment van de dag (na m'n ochtendplasje ), dat is wel het beste om goed je gewichtstoename bij te houden denk ik. Skatje, jij dus ook zo'n 4kg aangekomen... goed toch voor deze termijn . Hip, gaat bij jou dan nu ook weer helemaal goed qua gewicht! hier begint het nu ook echt los te gaan met de buikomvang... zal es ff weer meten straks.
Hier startgewicht 56, ben afgevallen tot 52 kilo en zit nu op 54 kilo. 2 kilo aangekomen dus, maar nog niet op start gewicht. Ben benieuwd dinsdag! Hier mijn buikje van gisteren!