Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Hi, de aller eerste (eerder in dit onderwerp) heeft mijn man gemaakt. De andere heb ik met een statief en zelf ontspanner gedaan :)

2. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames

Ik had als start 66 ( bij pitstop in mei 63....)
    En zit nu op 70,
    Dit was bij dochter ook zo dus vind t wel prima;)
    Ik wordt bij Vk ook iedere x gewogen met kleren zond schoenen.

Zal straks ff nieuwe foto maken van buikje,daar kan ook echt niemand meer o heen dat ik zwanger ben;)

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat een lichte dames hier allemaal zeg!!

hier een start van 95 en nu 94. Dus eigenlijk gelijk zo goed als. Ik ben er wel blij mee want ik heb reserves zat! :D

4. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Ik ben 6 kilo aangekomen, van 64kg naar 70kg. Misschien is het inmiddels iets meer. Maja ik eet ook meer, daar geniet ik zo van! Dit is waarschijnlijk de enige keer in mijn leven (wij willen het liefs 1 kindje) dat ik het me kan veroorloven om gewoon eens lekker een appelflap te eten of iets anders. :D En we moeten al zoveel laten staan heh :p
    Gewoon lekker van genieten dat we 'dik' worden. :D = alleen maar goed.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha precies, en straks gaan we wel weer gewoon veel naar de sportschool om de overtollige kilo's eraf te trainen ;) haha
    Ik geniet ook van eten hoor :), mjah dat mag ook wel blijken aan mn gewichtstoename ;) maar de vk vind t allemaal nog netjes, dus nou ja prima :)

En toch kan ik t niet laten om me af te vragen of t stoppen met roken niet ook wat kilo's invloed heeft gehad ;);)

6. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Haha jah! En borstvoeding geven (als het kan) schijnt ook heel veel te schelen! Lekker wandelen met de kleine, oplossingen genoeg hoor!
    Stoppen met roken heeft inderdaad effect zeggen ze op je gewicht..
    Trouwens mijn vk zei zelf: De kilo's die in de boekjes staan gaan vaak niet op, (=volgs mij gemiddeld 12kg) gewoon niet vergelijken met anderen! Lekker appelflappen eten :D

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Oliebollen!!!

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik ben bij dochter in totaal zo.n 15 kilo aangekomen, hoop dat dit nu weer de max is,
    Ik laat er inderdaad niks voor,maar zorg daarnaast dat toch voldoende beweeg, en hele dagen achter dochter aan sjouwen scheelt ook;)

En als we straks bevallen zijn hebben we 3 maanden mooi weer dus inderdaad bv en wandelen,komt het wel goed in de zomer, en anders jammer dan zolang onze kindjes maar gezond ter wereld komen!
    Wij komen vanzelf wel weer in shape;)

9. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    JAAAAH Oliebollen, wat een verleiding in deze tijd van het jaar heh?
    En inderdaad mooi weer, lekker wandelen en pronken met je kleine in de kinderwagen:cool: (ooh ik heb z'n mooie kinderwagen gekocht kan niet wachten :p).
    Ik vind 15 kg echt een mooi gewicht om er bij aan te komen, ik hoop dat, dat mij ook lukt!! En anders pech..

10. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    wat een mooie gewichten zie ik voorbij komen zeg! die hoop ik wel te bereiken na de bevalling ;)
    en vind het aangekomen gewicht tot nu toe van iedereen erg netjes !!

ik heb t idee dat ik elke dag meer weeg :D
    ik moet vrijdag weer op controle, en mag me dan weer wegen. ben zeer benieuwd. ik houd t thuis wel bij,...maar ga uit van het gewicht van de gyn!
    gevaar van thuis is wel, dat als ik het teveel vind, ik erop ga/wil letten en dat schijnt slecht te zijn tijdens je zws.

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Fijn dat iedereen reageert ;). Was echt even nieuwsgierig.

Gelukkig ben ik dus niet de enige die aangekomen is. Tot nu toe 8kg erbij. Ik word niet gewogen bij de VK. Ik weeg mezelf af en toe op de weegschaal thuis :).

Hier nog één die erg geniet van (lekker)eten :p.

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Ik hoop het hardst dat het vel op mn buik ook weer elastisch terugkeert waar ze hoort en ik geen extreme kwabbelbuik krijgt met veloverschot....maar daar wil ik nog niet aan denken aaah.

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hier nog mijn buikje.

Bijgevoegde bestanden:

14. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Oooh mooi!!

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Netjes hoor rozerood!

16. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    en we zijn weer een weekje verder!!:D hier mijn foto met 22 weken zwangerschap, heb voor de verandering eens een foto van voor gemaakt:)

Bijgevoegde bestanden:

17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Mooi, lijkt erg veel op mijn buik!

18. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Mooi Kimmmberly! Hij is zo mooi rond! Zit ie je al in de weg? Ik slaap nu met allerlei knuffels zodat ik een beetje comfortable lig..

19. MLkids

MLkids Niet meer actief

21 weken

Bijgevoegde bestanden:

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Eergister naar de VK geweest en voor mij met ruim 21 weken + 3 KG... Vind het best netjes :D

Deel Deze Pagina