kimberly mooi navel in het midden en al lekker opgerekt lindsey al een aardige buik voor 21 weken! mooi
Groeit aardig zeg bij iedereen! Leukkk!! Hier maar eens mijn buikfoto. van 23+2 bij de kerstboom hahah!!
Mooie buikjes weer! Ik ga van t weekend eens verzinnen wat te doen Had me toch zo'n leuk idee....en nou is nergens te vinden wat ik zoek , dus nog even hard nadenken over de te maken foto Fijn weekend allemaal! En hoop dat ik hier nog een leuke foto kan showen Heb me toch een groeispurt
Nou die heb ik ook! Ongeloofelijk, alsof mijn buik met de dag groter wordt! Ben benieuwd naar je foto!
Jahknows WAUW!!! Wat heb jij een prachtige buik!!!! Mooi hor!!! Rozerood: moooooooooooi!!!!!!! Kimmmmmberly: tof!! Beste bal al hihi en je navel verdwijnt al mooi hahaha Mamalindsey: holy wat een buik al!!! Maar .ERG MOOI!!!! Hier vanmorgen weer op controle geweest! En nu in totaal 3.5 kilo gegroeid! En dit is mijn buikje van gister met 23wk!
Mooie buikjes!!! Hier begint de buik ook flink te groeien, nog even en sokken en schoenen aan doen is niet meer prettig! Nu 5 kilo aangekomen met 24,5 weken. Hier een fotootje van mij in mijn serious request t-shirt:
Ohja, van mijn navel is ook niet veel meer over ... ziet er écht raar uit!! Zal er morgen es een foto van maken (van bovenaf bekeken ziet het er allemaal anders uit denk ik altijd).
@navel, ik heb t vermoeden dat die van mij gaat ploppen hij voelt beetje vreemd aan, wel heel zacht, maar bovenste gedeelte binnenin (beetje duidelijk?) lijkt verder naar buiten te komen Ben benieuwd tot wanneer ik mn piercing in kan houden (die zit onder). Denk vandaag wel even nieuw balletje halen , moet ntuurlijk wel een roze op Al zit ik eigenlijk te twijfelen of ik m straks niet gewoon alsnog bovenin laat zetten.....wel veeeeeeel meer keus in piercings
Ik zie dat de meeste dames rond de 3 kilo zijn bijgekomen? Ik ook, nu met 22 weken ben ik er 3 aangekomen. Hier ook een mega groeispurt ineens! Dames wat een mooie buiken allemaal zeg! Dit is mijn 4e kindje, vandaar dat mijn buik wat groot is hahahaha! Ik ben altijd zo jaloers op de vrouwen zonder striemen! Ik heb van mijn eerste zwangerschap een zebravel overgehouden.
Ik moest hem met 24 weken eruit van de gyn. Maar hij zat ook echt mega strak toen, ik dacht echt dat hij eruit zou scheuren. Helaas door de zwangerschap een lelijk litteken overgehouden, zo;n opgerekt litteken zeg maar. Ik draag ook geen navelpiercing meer. Je hebt wel van die speciale flexibele staafjes voor zwangeren maar ik zag het niet zitten dat er nog een keer aan mijn navel gepeuterd zou worden, heb een behoorlijk irritant gevoelige navel al sinds ik mij kan heugen. Dat is ook voor dokters verboden terrein haha!
http://i.imgur.com/i7qHU.jpg Hierbij m'n buikje van gister,door spiegel vertekent grote t beetje,maar hij s echt wel gegroeid
Piercing heb ik op m'n 20ste eruit gehaald, moest toen voor scan en had erna geen zin meer om m erin te doen, T gaatje zie je nog steeds wel maar of hij nog door te prikken is? Ik ben nu zo.n 5 kilo aangekomen begon op 66 nu 71, is wel zelfde als met dochter en heb laatste tijd nogal veel gegeten....... Ach januari wordt straks weer zo.n maand zonder lekkers dus dan zal t wel iets minder hard gaan hoop ik..... Vandaag rustig dagje gehad,dochtertje heeft griep dus hele middag samen op bank gehangen Hoop dat t over is voor de kerst
@piercing, ik heb idd zo'n flexibele wel in mn bezit al, maar voorlopig nog niet nodig. maarja..m'n piercing zit dus ook onderin en niet bovenin dus misschien maakt dat ook nog verschil je ziet nu alleen wel goed dat ie scheef gegroeid is (2x uitgescheurd geweest en ja dat deed best AU ) @gewicht, nou vind jullie toenames wel erg mooi klinken zeg!, mjaah, ik pas nog steeds de broeken die ik op t begin heb gekocht alleen door groeiende buik ging eentje nu snijden dus heb gister maar ff nieuwe broek voor gekocht @boobs, laten we t daar eens over hebben omvang is bij mij nog t zelfde, maar ben al wel van gevulde B naar gevulde D gegaan , niet dat ik ml hoor klagen ofzo (hou me maar voor dat daar ook een hoop gewicht in is gaat zitten ) @miekje, idd beetje onduidelijke foto, maar wel buikje te zien blijf t bijzonder vinden dat echt ieder buikje anders is @striemen, ik heb ze (nog) niet, alleen nog van vroegah een paar maar goed die zijn wit dus die vallen niet zo op wel op 1 boob eentje bij gekregen, mjaah goed als t daarbij blijft ik smeer trouwens wel elke dag met zwitsal
Hier ook nog geen strepen.!! Houden zo... Mams heeft ze ook niet gehad dus... wachten af. Boobs... hier van een cub C naar een cub F maar denk dat G ook past, ze vloepen er bijna uit! Lopen nu ook vol met allemaal aderen. Wat denken jullie, ik ben zelfd drie weken te vroeg geboren. Zou zoiets ook erfelijk zijn ?? Hoop eigenlijk nog op ee maart baby ben 1 April uitgerekend....
@rara, volgens mij ligt aan de reden waarom je 3 weken te vroeg was... T schijnt dat de bevalling wel erfelijk is (dus snel of juist moeizaam etc) Ik en mijn broer zijn allebei 5 weken te vroeg geboren, volgens de vk laatst omdat we te licht waren dat we dus besloten om er maar uit te komen want buiten de buik zouden we t beter hebben. Maar mn mams rookte wel tijdens haar zwschappen dus daar zou t ook mee te maken kunnen hebben Maar denk niet dat het per se erfelijk is hoor En met 1 april zou een maartbaby natuurlijk heel goed kunnen Ik ben 19 april uitgerekend en hoop dat ze niet op 1 of op 30 april komt (nou heb ik t gevoel dat ze zich eerder last zien maar goed dat moeten we maar even afwachten )
Ik had normaal gewicht rond de 7 pond en een super gezonde mama, gek dat ik daar nu aan begin te denken ha ha tja komt toch steeds dichter bij... nog zo'n drie maanden klinkt al best snel !!! ben nu al bang voor wat er komen gaat ! Miss duren die maanden dan toch nog lang.... De bevalling van mijn mams waren ook niet lastig als ik haar mag geloven, nu heb ik wel type stoere mama ! Ze had wel een knip maar verder de pijn viel haar mee.