MWaa ik ben ben 30 april uitgerekend, jeej wat een spanning om die tijd, want 4 mei wil ik echt niet, en 5 mei tsjah.. en feest en mijn broer is dan ook jarig. Sinds vorige week voel ik de kleine ontzettend veel bewegen! Heb het idee dat dat vrij vroeg is voor een 1e? Mijn man heeft de kleine al voelen schopppen, tis echt krachtig, heel apart. qua gewicht ik denk nu 7kg ofzo erbij.. Fijn dat er wat opruiming is want ik vind positiekleding echt we duur, gezien de tijd dat ik het draag!
hihi ja heb echt een ronde buik,, nee eigenlijk zit ie me nog helemaal niet in de weg, slaap ook nog prima gelukkig hier dus nog geen knuffels of voedings kussen nodig haha
Ik ben de 9de uitgerekend en wil liever niet de 26ste,2,5,8 want dan hebben we naasten ie jarig zijn... Dochter was 2 weken te vroeg,ben benieuwd wat t nu wordt. Zelf was mijn ma 2 weken te laat van mij dus zegt echt niks...... Iedereen alvast hele fijne bijzondere feestdagen !!! Heb t komende dagen druk met verplichtingen dus zal hier wel minder zijn.
@baby voelen, mijn placenta ligt voor en dan kan t dus wat langer duren, maar ik voel haar hartstikke goed al hoor! t is nog niet heel erg hard ofzo (ja als ik boek, ipad, arm of zijkant van hand op mn buik druk gaat ze uir protest heel hard schoppen ), nog heel zachtjes verder maar kan goed hoor met deze termijn valien! @bevalling, tja mijn mams had razendsnelle bevallingen, kans zit er dus wel in dat t bij mij ook zo zal gaan want moeders schijnen dit op hun dochters over te geven, kijk nu al uit naar 3 dagen naweeën ik zal t allemaal wel zien maar meiden, fijne feestdagen!
Bf wat een leuke foto!! valien hoever ben je nu? ik voel de kleine vanaf 17 weken af en toe en vanaf 19 weken ook aan de buitenkant en mijn vriend heeft het toen ook voor het eerst gevoelt. nu voel ik het bijna de hele dag mijn buik beweegd ook en heeft af en toe een bult. heb trouwens ook de placenta aan de voorkant. fijna feestdagen allemaal!!
Thnx! Ben blij dat mn idee is gelukt @baby voelen, ik had zaterdag weer een mijlpaal, zag toen voor t eerst mn buik heel subtiel bewegen! Ml kon t helaas niet zien, maar komt vanzelf
Prachtige buiken! Die van mij is spontaan gegroeid de afgelopen 2 dagen. Ik ben nu 24 weken en 4 dagen zwanger en netto (was eerst 2 kg afgevallen) krap 3 kg aangekomen.
Dank! Bruto ben ik dan natuurlijk bijna 5 kg aangekomen hè. Maar vanaf het startgewicht inderdaad maar krap 3. Was bij mijn dochter ook zo en toen kwamen de meeste kilo's pas in het derde trimester. Uiteindelijk was ik toen netto 12 kg aangekomen (bruto 14, ook weer eerst 2 kg afgevallen). Zij was 7 pond. Dus lekker gemiddeld allemaal haha.
Myo wat een mooie buik!! ik ben idd ook netto 3kg aangekomen(tenminste vorige eeek deze week moet ik nog wegen) was eerst ook 2 kg afgevallen dus totaal 5 aangekomen...ben benieuwd wat er in het derde trimester bij gaat komen dan. iedereen fijne kerstdagen gehad?
wauw!!! wat een prachtige buikjes weer zeg!!!! sommige lijken idd een groei spurt te hebben!!! (of t is al dat kerst lekkers haha) die van mij daarin tegen lijkt wel ff stil te staan! dit is mijn buikje vanmorgen, met 24wk
Zo wow! Mooi hoor! In anderhalve week nog wel, dat is idd nog eens een groeispurt. Ik zit er nu middenin denk ik. Zo'n ontzettend vol gevoel (en nee dames, het zijn geen naweeën van de kerstdagen ), kan maar kleine porties eten en ik ben moe. Terwijl ik juist weer zoveel energie had de laatste tijd. Ik zal ook nog een buikfoto maken over anderhalve week haha.
Dankjewel!En heb ook erg veel last van me banden!Is vervelend maar betekend alleen maar dat de beeb het goed doet!
wat een mooie buiken weer!! veel hebben nu de groeispurt zie ik. mooi om te zien dat al die buiken zo in een rap tempo veranderen. ik ben al 8 kg aangekomen ben benieuwd hoeveel er nog bij gaat komen, hoop niet al te veel want heb erg veel last van bekken instabieliteit