sanne je buikje staat mooi naar voren Geloof ook dat het wel gemiddeld is hoor. Je hebt nog potentiaal over hoor voor de komende weken haha ben benieuwd hoe onze buik er op het eind uit ziet. mijne groeit ook vooral naar voren. wens iedereen een goede bevalling met gezonde kindjes in 2013! ons jaar!
tori leuk juist, dat je buik meer naar voren komt. Ziet er mooi uit. Miekje: wat voor oefeningen doe jij voor je rug. Ik heb ook rug problemen. Het beste is om mijn houding heel vaak te veranderen.
Beetje laat hier, maaarrrr gelukkig nieuw jaar! Dat we fijne bevallingen mogen hebben en gezonde kindjes in onze armen mogen sluiten
Ik ben hier nog niet zo trouw in, maar dit topic herinnert me er elke keer aan om foto's te maken van mijn buik Dit is de enige keer in mijn leven dat ik zwanger zal zijn en ik vind het wel bijzonder om daar foto's van te hebben. Dus hier een paar foto's van vandaag, morgen ben ik 24 weken zwanger. Wat me wel zorgen baart is dat ik de baby nog steeds niet voel. Mijn man voelt haar wel gelukkig.
username hoe kan het dat jij de baby niet voelt en je man wel? hij voelt het toch van de buitenkant dan moet jij op dat zelfde moment van de binnenkant wat voelen? je voelt het van binnen zowiezo eerder dan van buiten. en als je zelf dan je hand op je buik legt voel jij dan niks en je man wel? mooi buikje wel hoor!!
Ik heb geen idee.... Wellicht dat ik het wel voel, maar niet herken als zodanig. Soms denk ik dat de baby voel, maar dan kunnen het net zo goed mijn darmen zijn ofzo. Laat ik het zo zeggen: ik heb nog niet het idee gehad "dit is de baby!". Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus het is niet zo gek, maar toch word ik er onrustig van. Mijn man voelt mijn buik wel bewegen, echt heel lichtjes, maar als hij de tijd neemt voelt hij wel degelijk wat. Dat stelt mij dan weer gerust. (straks voelt hij helemaal niks en zegt hij het alleen maar om me rustig te laten slapen )
mss is je kindje ook wel erg rustig en ligt ze heel diep ofzo, ik heb de plancenta ook aan de voorkant liggen, maar voel vanaf 17 weken de kleine al en nu zijn het echt trappen en draaien en alles wat ik voel en zie het ook al een paar weken flink hobbelen van de buitenkant. maar het is ook echt een heel druk meisje. maar als jij iets voelt en denkt dat het mss wel je darmen zijn dan is het echt wel de baby hoor! en als je zelf dan je handen op je buik legt voel je dan niks? als ik rustig zit of in bed lig heb ik eigelik steeds wel 1 of 2 handen op mijn buik liggen hihi. wat zegt de vk dat je nog niks voelt? volgensmij hoeft het pas vanaf 28 weken of niet?
Gynaecoloog zegt dat het helemaal niet gek is, gezien de plaats van mijn placenta. Ze hebben me de mogelijkheid geboden om af en toe langs te komen om even het hartje te luisteren ter geruststelling. Heel fijn van ze. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, omdat ik denk dat ik er dan alleen maar meer gebruik van zal maken. Maar het idee dat het kan en dat ze mijn zorg begrijpen is heel prettig. Ik heb volgende week weer controle, zal dan eens vragen vanaf wanneer ik de baby wel regelmatig zou moeten voelen.
Rozerood: dankjewel! Ik ben ook benieuwd hoe onze buiken er straks uit gaan zien! Iedereen: een heel gelukkig en gezond 2013! Username: jammer voor je dat je jullie kindje nog niet voelt. Je hebt wel een mooie buik! Iedereen al bezig/gevorderd met het bij elkaar sprokkelen van de babyuitzet en het gereedmaken van het kamertje?
Daar issie dan,.. dankzij een vriendin die erop aandrong nog een foto te maken.. bleg heb soms zo weinig zin om dingen te doen.. Wat betreft de babyspullen. WAT HEBBEN WE EEN HOOP NODIG!! Inmiddels hebben we de kinderwagen, en de box, en mijn man is nu druk bezig om een commode te maken. Oja en we hebben een hangwieg. Alles via marktplaats.. Nog even over die resus factor: Is het niet zo dat alleen resus d negatieve vrouwen een prik krijgen als het nodig is? Ik ben zelf namelijk c negatief..?
@username, vervelend dat je haar nog niet goed voelt, of dit niet als zodanig herkent nog. Ik heb ook een voorliggende placenta en bij mij begon t als kriebeltjes, en daarna echt heeeeeeeeel zachte klopjes van binnenuit (zou t kunnen vergelijken met plopjes in je darmen), en heel geleidelijk werd dit steeds iets harder en duidelijker Nog steeds niet dat ik helemaal blauw geschopt word ofzo hoor (gelukkig ), maar man kan t wel voelen (al stopt ze vaak als hij zn handen op mn buik ligt ) en we kunnen t nu ook zien! (Afhankelijk waar ze precies schopt) Wat wel altijd reactie oplevert is als ik een boek op mn buik zet 's avonds, of de ipad op zelfde plek, bij mij is dat altijd zo ter hoogte van mn navel of net iets erboven. Als daar ook maar iets smallers mn buik indrukt reageert ze meteen , voel dan een hoop drukte en gehobbel in mn buik en soms wat gerichte stompjes of schopjes tegen t boek aan, alsof ze gelijk protesteert dat ze eventjes wat minder ruimte krijgt Misschien zou je t eens kunnen proberen Bij mij ligt ze ook heel graag erg laag en dan op t krapste punt gaat ze zitten draaien, dat voelt alsof je van binnenuit uitgewrongen wordt en word ik nooit echt vrolijk van, gelukkig heeft ze t alweer eventjes niet gedaan En tegenwoordig heeft ze ook mn blaas ontdekt, die gebruikt ze als boksbal dat voelde in t begin als een soort luchtbellen die ploften, maar ook dat wordt geleidelijk wat duidelijker.
Mij mij ligt de kleine overdag laag te vervelen. 's Avonds kruipt hij/zij omhoog en dan barst het circus pas echt los hahaha. O en mijn blaas is ook ontdekt. gelukkig slaap ik 's nachts nog lekker door, maar overdag ben ik dikke maatjes met het toilet! Wat heel gek is, is dat ik soms het idee heb continu windjes te moeten laten als die kleine ligt te schoppen. Zou dat dan tegen mn darmen aan zijn???
@babyfotograaf, dat doet hij bij mij ook altijd!Als manlief zijn hand op me buik legt smeert ie hem haha...En dat bewegen heel ver onderin ken ik ook dat doet soms echt zeer! @Zara, bij mij ligt de beeb ook heel de dag zo'n beetje onderin te slapen...in de avond komt meneer gymnastieken haha En mijn blaas is ook al een tijdje gevonden, had het bij mijn dochter ook zo erg!Helaas vooral in de nachten, als je niet snel genoeg bent trapt de beeb je blaas leeg haha
BF mijn meisje is idd ook veel rustiger als mijn vriend de hand op mijn buik legt. soms ligt ze echt tegen mijn buikwand aangedrukt lijkt wel dan voelt het ook echt hard aan op die plek en als ik dan mijn vriend laat voelen dan schuift ze langzaam weer terug naar binnen hihi. zara dat van die darmen herken ik ook, maar als de kleine naar binnen schopt is dat niet zo goed te herkennen vind ik dus weet niet zeker of het de kleine is. heb ook vaker steekjes in mijn rug van binnenuit volgensmij is dat ook de kleine. wat betreft blaas, sommige dagen is die echt de klos en andere dagen weer niet, maar dan ik me suf naar de wc ren heb ik gelukkig nog niet. ook 's nachts kan ik gewoon doorslapen gelukkig. hopelijk blijft dat zo. zal nog ff een buikfoto van vandaag plaatsen.
valien wat een leuke foto's maak je toch steeds, een mooi buikje heb je hoor! wij hebben ook al aardig wat bijelkaar gesprokkeld en zijn hard bezig met het kamertje. we moeten nog een stoel en gordijnen verder hebben we alle grote dingen al en hoeft het alleen nog aangekleed te worden. ben nu al 6 maanden zwanger gaat hard de laatste tijd vind ik, heb ook al behoorlijk last van nesteldrang hihihi
Hè dames, Mooie buikjes hoor! Hier ook druk dametje op z'n tijd,vooral als ik rustig lig is t dolle pret Wij zijn druk bezig in nieuwe kamer dochter,heb t fuchsia behang van lief met de lijstje erop, en krijgen een zilveren vloerbedekking met roze grote cirkels erin. Zo leuk om er mee bezig te zijn ben druk op zoek naar leuke lamp,wil kroonluchter met kapjes, Op babykamer ga ik dan straks wat zilveren accesoires doen. Heb lekker 2 dagen vrij gehad,morgen avonddienst en dan weer 2 dagen vrij, echt heerlijk ff bijtanken Slaap ze iedereen!
Miekje dat klinkt WAUW! Zover krijg ik mijn man niet, voor zo'n inrichting Hier ook nesteldrang of anders gezegd 'dekentjes'drang.. ik wil alleen maar dekentjes kopen..(ik bedwing mezelf met moeite) Onze beeb is vooral actief rond etenstijd.. gaat op zijn/haar vader lijken Hahaha.
Hi meiden Hier nog maar even foto van mn buik van gister @zara, ik heb ook t idee dst ze soms tegen mn darmen aan trappelt ofzo , voelt heeeeel vreemd @blaas,die trappelt ze gelukkig nog niet leeg, maar ze blijft vaak met zo lang trappelen tot ik toegeef en richting wc ga 'S nachts moet ik er sowieso uit, tegenwoordig vaker 2 x dan 1x, maar goed, duurt niet zo lang en daarna slaap ik doorgaans vrij snel weer in Vervelend is alleen dat ik helemaal geen aandrang voel zolang als ik lig, dus dan een trappelend meisje wel handig haha @kamertje, een muur een muurschildering (bomen met uiltjes op zachtblauwe achtergrond) en andere muren wit en daar komt nog een roze band op We hebben een verduisterend wit rolgordijntje en daar komt nog een roze gordijntje overheen. Ws vitrage achtig En lamp wordt roze gister 2 opties uitgekozen dus maar ff op verlanglijstje gezet voor babyshower Prijs valt gelukkig mee @prijzen, er hoeft maar baby voor te staan of voor baby's te zijn en ze weten wel prijzen te vragen zeg!!! Gelukkig doen wij daar niet zo erg aan mee hihi @meubels, ml heeft gister ledikantje, box en badje opgehaald bij zn zus, commode en kledingkast volgen nog, maar eerst moeten e zelf vervanging hebben in kamer van neefje dus debox staat vast in elkaar wordt steeds echter!