Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha misschien wel handig als ik dan ook een foto toevoeg ;)

2. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Mooie buik!

3. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hele mooie ronde buik babyfotograaf. Ik moet ook snel weer eens een foto posten.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan??

Ik moet straks welgeteld nog 2 maanden werken, 9 maart gaat mn verlof in (6 weken van te voren,verplicht ivm gedeeltelijk ziektewet)....en de tijd vliegt sowieso voorbij eigenlijk...

En kamertje zijn we al een heel eind mee, de box staat zelfs al in de woonkamer! En eind januari/begin februari komt de wagen....

Komt opeens wel dichtbij :)

5. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ja, nog maar even en dan en het laatste trimester... Dan is de baby er echt zo volgens mij!
    Hier ook de kinderwagen besteld en morgen komt de vloerbedekking in het babykamertje. En dan morgenmiddag de spulletjes inruimen op t kamertje!!
    Maak morgenvroeg weer een buikfoto :), die steekt steeds verder naar voren!

6. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Hier gaat de tijd ook zo snel!Alweer 25 weken morgen!Babykamer is 2-1 binnengekomen en manlief is druk bezig met in elkaar zetten:) Bij ons word heel de bovenverdieping aangepakt inclusief nieuwe badkamer, dat is echt nodig!Dus voordat alles klaar is komt de baby bijna denk ik!;) Ik zal ook nog even een foto plaatsen!

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    hier weer een foto van mijn buik. Ik voel onze knul best veel...en soms ook aan verschillende kanten van mijn buik. Waarschijnlijk gebruikt hij handjes, ellebogen, voeten en knieen :)

8. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    de foto

Bijgevoegde bestanden:

9. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    Brielle
  10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Mooie buikjes dames :)

Ik zal er vanavond ook weer eens een maken, nu lekker ff aan t chillen, flinke poets ochtend gehad omdat ik gistermiddag teveel zeurende buik had en straks nog verjaardag.....

Vallen bij ons is maar 1 muur t roze behang, rest is wit glasvezel wat er al 4 jaar op zit;) dus alles heeft manlief nieuw likje verf gegeven en maar 1 muur nieuwe behang, wil nog wel muursticker op andere muur zodat t wat breekt, echt zo leuk om nu echt meisjes kamer te maken.....zo er zo zelf willen slapen hihi

O ja we hebben ook een naam :) jullie ook al!????

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    babyzoe is je navel al geplopt of zie ik het fout?

de meeste spullen voor onze zoon hebben we wel, maar nog niet alles helemaal klaar in het kamertje. Hebben jullie nu alleen een wieg staan of ook zo'n groter kinderbed (70x140). Wij zetten een klein bijzetbedje in onze slaapkamer, hebben nog een mand op wietjes voor de woonkamer en een kinderbed in de kinderslaapkamer (die wordt waarschijnlijk nauwelijks gebruikt in het begin toch?).

Over de kinderwagen denken we nog....misschien nemen we die van VL zijn zus over, maar omdat we een kleine auto hebben moet je dan steeds dat zitgedeelte eraf halen anders past hij er niet in....zou vervelend kunnen worden op den duur....lastig.

12. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    Brielle
    Hoi Rozerood,

Mijn navel is er idd al uitgeplopt!haha Was met 20 weken al!:)

Ik heb in de kinderkamer wel al een ledikant staan, maar heb voor de eerste twee maanden een wiegje voor in de slaapkamer bij ons, wel zo handig!En je kan ook alleen het onderstel van de kinderwagen gebruiken en de maxicosi erin klikken, dat deed ik bij mijn eerste ook altijd, die bak heb ik eigenlijk nauwelijks gebruikt!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Wij hebben een ledikantje 70x120 en evt voor in begin de reiswieg van kinderwagen,
    Je maxi Cosi op t onderstel klikken is inderdaad erg makkelijk,maar in t begin mag je ukkie daar max 45 min in, en na 3 maanden 1,5 uur dus als je lang weg wilt zul je toch alles mee moeten nemen....

14. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Okay even een foto van de commode die bijnaaaa af is :D
    Ik ga zo ook even opzoek naar een 'boodschappenlijst' waar op staat wat we straks qua kleding/luiers/verzoring, in huis moeten hebben... Iemand tips waar ik die kan vinden?

Bijgevoegde bestanden:

• com.jpg
      com.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,4 KB
      Weergaven:
      18
  15. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    ziet er mooi uit valien!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ziet er mooi uit hoor valien, word het hele kamertje in die stijl? erg leuk!
    ik heb de lijst van de zorggroep gebruikt, die kreeg ik bij mijn bevestiging van de kraamzorg aanmelding.
    online staan ook veel lijsten, maar zeker die van winkels staan veel dingen op die niet nodig zijn.
    ik heb ook veel in het topic hier op het forum gelezen bij baby uitzet staat zo'n topic over aanrader en miskoop.
    kun je ook best wel wat tips uithalen. en verder gebruik je gezond verstand.

ik begin het toch al redelijk bij elkaar te krijgen, moet ik zeggen. moet wel nog dekentjes en lakentjes voor op het ledikantje. Maar verder is het kamertje redelijk compleet. gordijnen zijn ook besteld. moeten wel nog een stoel.
    Natuurlijk ook nog vanallerlei klein spul en aankleding van het kamertje.

kleertjes hebben we ook al best wel veel, maar heb nog niet het eerste pakje uitgezocht, jullie wel?

ik vind het erg moeilijk wat ik voor flessen moet kopen. heb een aventfles en een chiccofles die zaten alletwee in zo'n zwangerschapsbox. verder weet je natuurlijk nooit wat je baby fijn vind om uit te drinken, dus weet niet wat ik nu moet halen.

17. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    Brielle
    @Hip, Als ik een tip mag geven zou ik je de dr. Brownfles aanraden!Deze zijn vrij prijzig, maar zijn de enige flessen die heel goed lucht afvoeren en daardoor darmkrampjes voorkomen bij bijv. te gulzig drinken!Ik heb bij mijn dochtertje alle flessen geprobeert en deze hielp het beste!

18. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    27 + 3 weekjes

Bijgevoegde bestanden:

19. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Ohw ik zal dat topic is opzoeken. THNX. Het hele kamertje komt niet in de stijl van de commode omdat dit het enige is wat mijn man helemaal zelf maakt. De rest van de meubeltjes maar wit..
    Nu je het over het eerste pakje hebt.. heb ik nog niet eens over nagedacht!

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    wow zelf gemaakt!! goed hoor!

Deel Deze Pagina