Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ons kamertje is ook bijna klaar.

Mijn man heeft de commode ook voor een deel zelf gemaakt en de kast (niet op foto) rond de wasbak ook in dezelfde stijl. Bedje is wit.

We krijgen in de badkamer nog een commode. In de zelfde stijl als ons wastafel meubel zal kijken of ik daar een foto van heb... Ik verwacht dat we die het meest gaan gebruiken.. Die word ook 'netter'.

Bijgevoegde bestanden:

2. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    dit is badkamer meubel

Bijgevoegde bestanden:

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    mooie buikjes meiden!
    en mooie meubeltjes ook!

meubels zal bij ons nog even moeten wachten tot schoonzus en zwager vervanging voor de kledingkast en commode hebben :)
    ledikantje hebben we wel al in huis en de box, badje en standaard ook :)

muurschildering is af, en van t weekend gaan we de roze band op de muur verven :) en dan zijn de muren helemaal klaar :)
    dan kunnen we de vloer schrobben en t ledikantje alvast neerzetten! zin in!

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Rara mooi man! echt rustikaal...wil ik ook! :)
    Bij ons is het een beetje een zootje in de kinderkamer haha alles voor het kind staat er in opgeslagen.

Dit zijn de meubeltjes. Heb al een rood/wit geruit hemeltje voor het bed genaaid. De rest wordt ook rood-wit in alpenstijl :)

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    VL heeft het opzetstuk voor de commode ook zelf gemaakt. Die is nu geolied en ziet er nu donkerder uit.

6. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    rozenrood: wat een mooi bedje!!! helemaal mijn smaak!!
    Wij hebben niks gekocht alles her gebruikt ha ha in de kamer stonden teveel kasten dus van één kast commode gemaakt. Boven stuk kan er zo weer af en dan kan de kast eventueel weer als 'gewone' kast gebruikt worden. Is de onderkant van een buffet kast. Bovenkant staat nu even op zolder.

7. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    @ RomyDani1719, wat een mooie buik! Die moet je echt showen heh!
    @rara, wat sjiekig! Echt super mooi!! En wat slim om in de badkamer ook wat neer te zetten, ziet er strak uit!:)
    @ rozerood, ziet er compleet uit! :D Wij slaan ook alles op in de baby kamer hihi, en die is al zo klein :p

Ik heb vandaag even stofjes gehaald en lekker achter de naaimachine gezeten. Met als resultaat een kruikenzak :p Morgen wil ik een hoes voor een voedingskussen maken, hopen dat dat beter slaapt.. Dragen hier al vrouwen een ondersteuningsband ivm rugklachten? Zo ja, werkt het?

Bijgevoegde bestanden:

8. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Valien. lekker creatief! Ik heb ook nog plannen het een en ander te naaien. o.a. speeldeken, lakentje, baby-overall

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Wat een leuke meubels en freubels :)

Ik heb vandaag kroonluchter met kapjes gehaald bij xenos voor op kamer dochter, die is nu bijna klaar :)

Vallen welke band bedoel je? Ik heb een Belly band voor m'n buik, dat is elastiek van 10 cm wat je buik ondersteunt, deze doe ik aan als ik ver of veel moet lopen en dat helpt erg goed, ook nu ik sneller last heb van m'n bekken heb houd die band de boel bij elkaar.
    Je mag die alleen niet continu dragen want dan worden je spieren te slap.....

10. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Zo voedingskussenhoes is af :D Ik zit er nu tegen aan, maar wat een verademing!! Heerlijk!! Delfsblauw is toch redelijk unisex?? Het kussen heb ik gekregen van een vriendin, en ik had bij de prenatal gekeken voor een nieuwe hoes, maar wat is dat duur zeg!!
    Qua buikband ik ga het gewoon proberen, kijken of het helpt. Nu even een nieuw 'naai'project bedenken.
    Anders nog iets: Ik vind het gewoonweg nog te eng om de box al in de kamer te zetten (30april uitgerekend). Ligt het aan mij??

Bijgevoegde bestanden:

11. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Valien: Leuk leuk! Ik ga ook snel weer eens naaien. Idee: speeldeken?
    Ik zet ook nog geen wiegje ofzo in de woonkamer...pas tegen de tijd dat ik denk dat het kind komt haha.

12. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Mijn moeder is flink aan het naaien, boxkleden en dobbelstenen met belletje erin. Zo leuk allemaal, dat kan ik niet... Ook is ze flink aan het breien, al paar mutsjes en sokjes klaar liggen!

hier weer een buik foto
    van vandaag 28 + 4 als ik het goed heb...

Bijgevoegde bestanden:

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rara, mooi buikje zeg! Vnd m nog bescheiden :) hihi
    Ben bang dat ik 2x zo groot ben als ik eenmaal zo ver ben :D

@box, hier staat ie al in de woonkamer, ml was m in elkaar aan t zetten toen ik thuis kwam vorige week :D, als kamertje straks klaar is met verven enzo en vloer is leeg en schoon komt t ledikantje er ook vast te staan :)
    Eind januari komt de wieg en schoonmams gaat m opnieuw bekleden zodat ie heschikt is voor een meisje ;)
    En eind januari/ begin februari komt de wagen :):)
    En wanneer schoonzus en zwager vervangende kasten hebben komen commode en kledingkast ook onze kant op :)

@freubelen, mn mams is vestjes, mutsjes e.d. An t breien en is nu bezig met quilt te maken. Die zullen we eerst als deken in ledikant gebruiken, en later kan ie aan de muur gehangen worden :)
    Ikzelf ben een poef aan t haken met zpaghetti (hoes dan he, die ook heel de vulling :p), en ik ga zo'n hartjesslinger maken met ook uiltjes eraan :)
    Heb ook al grote uil van vilt gemaakt
    En mn mams heeft ook al knuffels gebreid en gehaakt :D
    Maar boxkleed wordt toch echt t draakje van de prenatal :D

Haha straks zien we duidelijk 2 thema's....uiltjes, en t draakje :D
    Ach ja, uiltjes komen ook in sprookjes voor dus wat dat betreft ;)

14. Username

Username Niet meer actief

Vandaag 25 weken en 3 dagen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      21
  15. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    20130113_105540.jpg

28 weekjes zwanger van ons 2e wondertje:)

16. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Wat een mooie buik(jes), voel me nu wel heel dik!
    Samen met een vriendin en statief op de foto :D De gene met de sloffen ben ik, (30 april) en m'n vriendin is 20 mei uitgerekend van haar 2e:)
    Heb op internet veel fröbel inspiratie op gedaan!! Nu eerst met vakantie en dan weer verder naaien. Overigens wat naaien er veel (schoon)moeders mee jah! Mijn moeder gaat me uiteindelijk wel helpen hoor. Gezellig.

Bijgevoegde bestanden:

17. Username

Username Niet meer actief

Hoezo dik? Je hebt een mooi buikje valien :)

18. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
  19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @valien, vind jouw buik ook erg netjes vergeleken je vriendin! :D

@username, naad24, jullie ook al van die bescheiden buikjes! :) mooi hoor!

@hier, zal vrijdag weer een foto maken ;) en straks natuurlijk in de sneeuw :D maarja dat is met dikke jas aan ;)

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Erg mooie buikjes weer zeg! en valien jij bent toch niet dik tegenover de rest? mooie buik heb je hoor!
    en echt leuke foto weer.

wie was dat ok alweer die de kleine nog niet of amper voelde? (sorry geheugen als een zeef) hoe is het nu? voel je al wat meer?

ik maak donderdag weer een foto, ben dan alweer 29 weekjes, schiet op zeg!

Deel Deze Pagina