Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    leuke buikfoto's. Worden jullie ook al nagekeken of aangesproken op je buik. Vandaag hebben een paar kollegas me weer gezien sinds midden december. Ze keken met grote ogen naar mijn buik haha (en dat waren mannen :)).

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Rozerood, ja bij de fysio werd ik door de telefoniste aangesproken nadat ze een tijdje naar m'n buik had zitten staren, haha. Begint nu echt op te vallen!

3. Username

Username Niet meer actief

Valt me nog mee. Soms is er ineens iemand die ziet dat ik zwanger ben (werk in een groot pand, heel veel indirecte collega's). Grote ogen en dan de vraag "ben je....?". Leuk is dat.
    Laatst kwam een van de secretaresses op me af "gefeliciteerd hè!". Ik was in gesprek met collega en had t niet door. Dus ik vroeg heel uilig "waarmee?" :p
    Maar verder zien mensen het nog niet zo. Ja laatst een oudere man die er op stond dat ik voor ging bij het instappen in de bus. Heel lief.

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    username: fijn van die man dat hij je voor liet omdat je zwanger bent :). Ik vind dat de mensen helemaal niet zo beleefd zijn als je zwanger bent. Heb zelfs al meegemaakt dat vrouwen bij een openbare WC gingen voordringen hoewel ik zwanger ben....maar misschien zijn ze zo met hunzelf bezig dat het ze niet eens is opgevallen.

5. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ik had deze week client die erg slecht ziet, en hij begon er ook over,dus dan is t toch echt te zien;)

Sommige mensen zijn inderdaad zo druk met zichzelf dat t helemaal niet opvalt, moet zeggen als ik m'n winter positie jas aan heb zie je t ook veel minder goed dat scheelt natuurlijk ook.

Bij jullie ook veel sneeuw?hier wel dus lopen is echt op t gemakje en voorzichtig,mar daardoor voel ik weer wel bekken en heupen sneller zeuren....

6. Username

Username Niet meer actief

Hier (Omg 020) is toch best wat sneeuw gevallen. Stoepen zijn nog behoorlijk glad. Snowboats aan en lekker doorbanjeren. Ik heb weinig last van de gladheid. Fietsen vind ik niet zo prettig, heb t idee dat ik veel harder val als ik daarmee onderuit ga.

Mensen zijn sowieso onbeleefd hoor. Ze niet eens dat mensen zwanger zijn óf het boeit ze niet. Ze dringen voor in de trein, duwen je aan de kant etc.
    Vorige zomer was het snikheet in de trein. En bomvol. Een overduidelijk hoogzwangere vrouw stond naast me en had t zichtbaar zwaar. De mensen deden net of ze het niet zagen. Heb toen luid en duidelijk in t gangpad geroepen "Is er iemand die zo vriendelijk is om zijn of haar zitplaats af te staan aan deze dame?".
    Ineens was t geen probleem. Wellicht had deze man het ook echt niet gezien, maar er waren er genoeg die vooral hun best deden om haar te negeren.... Asociaal vind ik dat :x

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @andere mensen, nou ik had juist bij t kerstdiner dat ik voor mocht bij de wc omdat ik zwanger was en zij niet, was vriendin van een collega, ken dr verder helemaal niet :D
    Vnd t juist wel grappig eigenlijk dat blijkbaar nog steeds een aantal het niet weten, en die komen zo allemaal een voor een 'ja er nu is geen twijfel meer over mogelijk, gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Weet je al wat t wordt?'
    En ik werk ook met voornamelijk mannen ;)
    Maar de een twijfelde al een paar weken niet meer, en sommige doen er wat langer over :D
    Vind t wel hilarisch :) vooral toen ze nog wel twijfelden en toch te nieuwsgierig waren en t kwamen vragen :D geweldig hoe ze er omheen draaiden om te zeggen dat ze je eigenlijk dik vonden, heb er van genoten hoor, laat ze maar spartelen :D

Maar hier eigenlijk alleen nog maar goede ervaringen met andere mensen, moet ik ook wel zeggen dat ik de supermarkt en alles ontwijk, en uberhaupt eigenlijk nooit met OV ga....

8. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Vervroegd terug van vakantie :( Ziek, infectie in m'n longen. We zijn naar Limburg geweest (we wonen in Drenthe) en als je het dan hebt over hoe mensen met je als zwangere omgaan heb ik het idee dat het per provincie verschilt wat je normaal vind.
    Ik vind de westelingen (ik scheer ze nu even over een kam, natuurlijk zijn er uitzonderingen) zo'n andere mentaliteit hebben, dat was in limburg ook zo, dus jah.. Niet echt positief ofzo.
    Als er wel mensen zijn in de supermarkt (oei wat heb ik toch een hekel aan boodschappen doen) die niet normaal doen, dan dwing ik dat inmiddels wel af! Tis toch niet normal dat ze met karretjes in je kont lopen de porren en dat soort dingen.. Nou moet ik eerlijk zeggen dat inderdaad met m'n jas aan het ook niet altijd op zal vallen dat ik zwanger ben.

9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Grappig hoe iedereen zo zijn ervaringen opdoet. Ik vind dat als er een tijd is waarin de mensen wel een beetje rekening met je mogen houde, toch wel is als zwanger bent...gelukkig zijn er ook nog beleefde mensen :)

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Valien beterschap meid! maar limburgers westelingen?? das toch wel een beetje gek wat je nu zegt. we liggen het meest in het zuid oosten van heel het
    Land. verder weet ik niet waar je beter behandeld word als zwangere. denk dat overal meelevende mensen zitten, maar ook overal mensen die teveel met zichzelf bezig zijn.
    ik krijg nog niet veel reacties van vreemde mensen, maar met mijn winterjas aan lijk ik ook niet echt zwanger kan ook gewoon wat dikker zijn dus dan gaan mensen niks zeggen bang voor een blunder.
    verder ga ik niet met het ov dus weet niet of mensen voor me opstaan. en met boodschappen doen heb ik eigelijk nooit last van vervelende duwende mensen. ik hoef nu ook niet opeens voorgelaten te worden bij de wc of kassa of zodus ervaar het niet als vervelend dat ik nog niet voor ben gelaten.
    als ik reacties krijg zijn ze meestal eerst voorzichtig en dan als ik bevestig dat ik zwanger ben erg leuk.

wat ik vooral heel leuk vind voornamelijk bij bekende vanaf dat ik de 20 weken voorbij ben...dan vragen ze hoever ben je..zeg ik dat en dan veranderd meteen de toon vd stem willen ze gaan vissen....ohhh wat leuk dan weet je ook al wat het word of niet?? en dan zeg ik meteen yep we krijgen een meisje en zdan zijn ze ff helemaal van hun padje hahaha...want ze zaten in de vis modusen nu hoeft dat opeens niet meer want ik zeg meteen wat het word...echt leuk die gezichten hihi.

ik moet nog een buikfoto maken, kijken of dat dadelijk gaat lukken.

11. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    jeej ...gevonden!!!
    ik was dit hele topic al een tijdje kwijt!!! en moet nog ff bijlezen hor!

over de mensen en omgang gesproken: hier verschild het enorm! op mn werk zijn zo zooo lief , houden de deur open, halen koffie, staan op als ik wil zitten enz. maar idd ,..hier weten ze dat ik zwanger ben.
    vant weekend ga ik met openbaarvervoer en weekendje weg, eens ff opletten hoe t gaat ;)

hier weer fototje van mijn buikje,...gister genomen met 27wk!

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Zo,..ik heb iets terug gelezen!

Rara: mooie meubeltjes zeg!!!

Roze rood, ook erg mooie meubels!!

Valien: wat een leuke kruikzak!!!! Jeetje wat zijn de dames hier creabea! Leuk!!

Rara: wat heb je nog een mooi bescheiden buikje zeg! en je bent verder zo prachtig slank!! Je bent mooi zwanger hor!! (jammer dat je foto zo donker is uitgevallen)

Username: ook mooi buikje!! Lekker bescheiden maar toch zichtbaar aanwezig :D

Naad: mooi!!! Nog netjes voor 2e zwangerschap!!

Valien: je hebt een hele mooie bescheiden buik hor meid!!! Absoluut niet dik! Helemaal niet zo naast je vriendin ;) (maar tis ook haar 2e toch?!)

Miekje: jij hebt ook al zo’n mooi lief buikje!!! Prachtig!!! :D

Rozerood: ik begin nu idd wel opmerkingen en blikken te krijgen. Maar vaak als mensen vragen hoever ik ben omdat ik al lekker dik wordt, en ik zeg 27wk dan zeggen ze weer oooh wat een bescheiden buikje dan hahaha
    Maar ook mensen die ik niet zo vaak zie…hey..ben je?!... wat leuk!!

Valien: beterschap meid!!! Wat vervelend dat jullie eerder terug moesten komen!

Ego: onze babykamer is al helemaal af!
    3 muren zijn beige en 1 muur is gestreept behang met zelfde kleur beige en grijs/blauw.
    Vloer is laminaat grijs eiken
    Kozijnen zijn crème (door hele huis) en plafond wit.
    Meubels zijn kersen kleur. Ik zal eens kijken of ik foto heb om te showen ! accessoires komen nog ;) (op kleur straks! Diep blauw/spijker voor knul en paars/zalm voor meid) En in de woonkamer staat al een box. Maar dat is omdat we elke woe oppassen. En straks gebruiken we natuurlijk gewoon zelfde box. En in het kastje met speelgoed, komt straks pak luiers, en billendoekjes zodat ik niet steeds naar boven hoef :D
    Zelf ben ik niet zo handig met wol en tekstiel maar oma breidt slofjes en mutsjes en mn moeder heeft 2 erg leuke lakens voor ledikant gemaakt.

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hi meiden,

@Spannendetijden, ook nog bescheiden buikje hoor! :) mooi :)

@valien, beterschap!! Vervelend zeg al die nare ervaringen....

@hier, buikfoto van vandaag, precies 27 weekjes, tijd vliegt! :$

14. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    baby: mooie buik hor!!!! tijd vliegt idd! voor je t weet ist voorbij! maargoed...dan breekt er nieuwe prachtige fase aan ;)

15. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik moest ook even zoeken hoor... gelukkig hebben de meeste de topic weer gevonden. Het is dan ook de enige waar ik mee schrijf, anders word het mij echt te veel ha ha
    Mooie buikjes en foto's allemaal!

Spannendetijden : Jij hebt zelf immers ook mooi bescheiden buikje, tja ik ben er wel blij mee eigenlijk. Ze zeggen ook dat de echte groei nog wel gaat komen....

Baby: ook zo'n mooi buikje, echt voor zo te zien!

Ik zal mijzelf binnenkort eens wegen, heb al héél lang niet meer op een weegschaal gestaan!

hebben er al mensen last van vocht vasthouden ?? Ik nog niet, heb mijn ringen nog gewoon om en verder ook geen last eigenlijk. Iemand heeft ooit tegen mij gezegt dat ik de ringen af moest doen rond de 6 mnd, denk er nog niet aan!

Dat de tijd voorbij vliegt is waar, toch heb ik zo iets van waren we maar een week of 8 verder. Dan mag het van mij komen! Lijkt mij heerlijk dat de baby gelijk als ik met verlof ga zich aanmeld ! Ik ga proberen 4 weken voor uitgerekende datum te stoppen.

16. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier nog een 'naakt' foto van gisteravond :$
    Dit durf ik niet zo snel, maar begin er nu steeds meer vrede mee te krijgen !
    We gaan 31 Jan naar een 'de hele dag in je blote kont loop' centrum waar we heerlijk worden gemasseerd en van het ene bad naar het andere bad hobbelen. De saunas zal ik even een beetje mee oppassen, het kan wel maar niet te heet en te lang.

Bijgevoegde bestanden:

• 29+4.jpg
      29+4.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      35
  17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rara, nou ook mooie buik al zeg!
    @vocht, jep enkels, voeten, polsen, handen...vingers nog niet heel erg constant, maar soms ook wel :D
    Kan gelukkig DE ring nog om, die hebben we gekocht op mn zomervingers, want ik zwel ook altijd zo op zomers en wilde dan wel dat ie zou passen, en dat is nu een voordeel want die zit nog gewoon goed :)
    Mn andere ring gaat wel om maar vaak lastig af...afhankelijk hoe t met mn vingers gesteld is ;)

@striae...jullie al veel last van? Hier sinds vorige week :( sowieso op mn boobs aan de onderkant (dus dat valt tenminste niet zo erg op), maar ook in mn zij, en ben er net achter gekomen ook op mn buik, aan de onderkant zeg maar dus zelf zie ik t niet echt van bovenaf....
    Helaas..kom er niet zonder scheuren vanaf.....dat worden dus geen blote buik foto's over een tijdje :)
    (Nee sorry vind paarse strepen over de buik nou niet echt "mooi", ookal is t doodnormaal....)

@buik, begint nu ook naar de zijkant te groeien ;) merk t wel hoor, taille begint nu langzaamaan te verdwijnen :D

18. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    @ Hip: Whaha dat klinkt gaaf Limburgse Westelingen :p Daar doelde ik niet op hoor, maar snap je verwarring ;) Er zit wel degelijk verschil in mentaliteit hoor! En hoe je met 'dingen/mensen' omgaat. En dan blijven er uitzonderingen. Mijn VK zei (even als klein voorbeeld) dat de vlokkentest hier in Drenthe (nu ben ik niet en fantiek drent ofzo hoor) helemaal niet zo populair is als in Noord-Holland. Ik voelde me nl al wat veroordeeld omdat ik er niet voor wou kiezen. Maar goed mijn irritatie level over hoe mensen met elkaar om kunnen gaan is op dit moment ook wel aan z'n max hoor! :p
    @ Spannendetijden: Wat een mooie (punt) buik! En wat een fantastische babykamer!!! Ik wordt nu niet groen van misselijkheid, maar van jalozie! :p Echt heerlijk!
    @ BabyFG Mooie buik! Ja de tijd vliegt! Ik weet niet hoe ik zo'n teller onderaan m'n berichten moet krijgen, maar wij hebben nog 100 dagen te gaan voor de uitgerekende datum (nu hoop ik natuurlijk dat de kleine zich wat eerder laat zien) die tijd is zo om volgens mij :-O
    @ rara: Topperrr! Mooie buik joh! Ik vind in m'n blote buik op de foto ook niet erg prettig, maar jij kan het prima hebben! Mooi rond!!
    over STRIAE: Had ik al voor de zwangerschap. Op m'n heupen, benen, borsten alles zit eronder. Mja.. ik was een periode ook te zwaar. Het hoort gewoon bij DAMES!! We hoeven niet aan een of ander schoonheidsideaal te voldoen (normaal als mensen zeggen schoonheid zit van binnen zeg ik voor de grap: Dat zeggen alleen lelijke mensen :p) wat ik wil zeggen is, we zijn zwanger, we groeien, we kunnen er nu eenmaal niet altijd heel veel aan doen. Jah er mee zitten.. NIET DOEN!

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Valien ja er zal zeker verschil inzitten, maar ik merk er niet zoveel van.
    zo'n banner is heel makkelijk om die onderin te zetten je kan er eentje van deze site..dan ga je bovenin rechts naar banners en de rest wijst zich vanzelf. wil je een andere dan kun je als je bij iemand een leuke banner ziet op die banner klikken en dan kom je automatisch op de site waar je em kan maken. de code doe je dan kopieren en plakken in je handtekening. (gebruikersinstellingen handtekening wijzigen) that's it!!
    ben je alweer wat beter eraan?

rara mooi buikje hoor!

st jij hebt ook een mooi buikje

striae heb ik volgensmij een heel klein beetje op mijn boobs onderin. maar echt minimaal.
    op mijn buik nog niks.
    ik had wel al iets striae op de zijkant van mijn bovenbenen, heupen en zij. maar dat zijn heel dunne witte glinsterlijntjes die storen mij niet.
    gekregen toen ik van heel dun (48 kg) naar normaal met vrouwelijke vormen (60kg) ging in korte tijd. ik hoop niet dat ik van die mega dikke paarse strepen over heel mijn buik krijg, maargoed niks aan te doen als het wel zo is.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww en ik hou nog geen vocht vast! houden zo hihi

Deel Deze Pagina