Hè dames Wat een mooie buikjes weer! En welkom terug spannende tijden Mentaliteit ach das overal anders, van ons Zeeuwen wordt gezegd dat we stug en zuunig zijn,maar gelukkig valt dat wel mee Wordt soms juist bijna simpel hoevaak mensen vragen hoe gaat t?? Vocht valt nog mee,voelde gister wel beetje m'n vingers... Striae heb ik gelukkig niet, bij eerste ook niet gehad dus denk dat ik goede genen heb want het is helaas echt erfelijk..... Maar inderdaad je doet er niks aan en iedere andere vrouw weet waardoor t komt en je krijgt er iets super moois voor terug dus schamen is niet nodig! Hebben jullie nog leuke weekend plannen? Ik zo of ff poetsen en dan vanavond een pre carnavals feest,daar heb ik echt zin in, is al poosje geleden dat ik echt op stap ben geweest, en voel me prima dus kom maar op! Morgen dus lekker hele dag niksen Fijn weekend!
Nu wordt het toch weer een foto/schrijftopic , en ST kan goed schrijven!! Ik zal mijn 27 weken buikje ook nog even laten zien. Vandaag lekker wezen shoppen voor de laatste babybenodigheden, we hebben nu alles gekocht (denk ik) wat we nodig hebben. Lekker gevoel hoor! @striae, nog geen last van. Smeer m'n buik elke ochtend in en masseer de huid van m'n buik ook. M'n borsten groeien niet zo snel dus daar ook nog geen last. @babykamer, is ook bijna af nu!
Wel beginnen mijn aderen nu duidelijk naar boven te komen en boven m'n navel ook eentje die is soms ook wel gevoelig. Kan je ook spataderen krijgen op je buik, nee toch???
Hier ook nog geen strepen.. heeft mams ook niet gehad dus blijf goede hoop houden ! Ik heb wel ook veel aderen maar denk niet dat je spataderen kan krijgen op je buik. Zou zeggen even googelen... Hier zieke man, op de bank onder een dekentje met paracetemol een glas water en een emmer ernaast. Het beeld van een lekkere stoere kerel is dan in één keer weg. Vorige week was hij ook ziekjes, hier had ik totaal geen medelijden mee. Meneer had zaterdag ervoor iets teveel gedronken. Deze week is het anders dus zal hem nu maar flink verwennen. Wel frustrerend al die mensen die lekker gaan schaatsen ! Ik schaats als het kan ieder jaar zoveel mogenlijk, liefst ieder vij uur! Vorig jaar kan ik wel zeggen dat ik honderden kilometers heb afgelegd met of zonder mijn moeder. Nu is zelfs mij moeder nog niet op het ijs geweest. Volgend jaar hoop ik wel weer te kunnen, ga ook niet kijken ! verder nog nieuws hier ?? Tis wel rustiger geworden nu we zijn 'verhuisd'
tori mooie buik! en nu weer echt een rondje he...de vorige x was die wat hoekiger. ik weet eigelijk niet of je op je buik spataders kan krijgen. maar ik denk dat je gewoon je ader nu duidelijk ziet omdat je lichaam meer bloed rond pompt. ik heb dat vanaf het begin in mijn borsten echt hele duidelijke aders, hopelijk na de zwangerschap weer snel weg want vind het lelijk. maakt niks toch dat er ook gekletst word hier ipv alleen foto's...ik heb er in ieder geval geen moeite mee hihi. ik moet ook echt weer een foto maken, maar het komt er steeds niet van. hopelijk morgen ofzo weer. rara beterschap voor je man. zorg maar goed voor em. het sneeuwt hier weer heel hard...blehhhhh ik wil voorjaar!!!!
Hè dames Schaatsen doe ik normaal ook best graag,maar door alle sneeuw is t hier in de buurt toch niet betrouwbaar Ligt hier totaal nu toch weer zo.n 10cm denk k,...straks ff sleeën met Sofie en de hond. Kan ik ff opfrissen want ben best gaar na gister avond, Was wel gezellige avond,lag om half 3 gedouched in bed. Vanochtend lekker uitgeslapen en net huis gepoetst,gisteren kwam iedereen verzamele hier dus beetje bende,moest t toch nog doen dus geen ramp. Tsja schrijven doen we nu meer, je buik veranderd toch ook iet iedere week meer zo hard.... En zo blijven we goed op de ,hoogte Rara beterschap voor je man, t is wel weer om binnen te zijn maar buikgriep erbij brrrrrr sterkte ermee,hopelijk steekt hij jou niet aan! Tori fijn dat je alles hebt voor de kamer! Mooi buikje hoor!
Jahoo 30 weken ! Wanneer mogen we beginnen met aftellen ??? De kraamhulp komt straks voor het officieele intake gesprek, ik ken haar al langer dus heb net lekker gebak gehaald.
BabyFG wat leuk die ontwikkeling van je buik in een overzicht. Echt een mooie puntbuik Ander dames ook mooie ronde zwangere buiken, precies zoals we dat graag wilde toch? Ik denk soms dat mn navel nog wat laag zit, maar misschien ook normaal. Dacht dit weekend ook een straie gevonden te hebben, grote schrik aaah, maar kan ook zijn dat ik me gekrapt heb...want het was daarna weer lichter. Ben benieuwd hoeveel onze buiken nog gaan groeien. pfff kindje moet nog 2 kg aankomen! spannende tijden: mooie kamer, zo'n behangetje maakt het gelijk gezellig. WIj gaan misschien 2 maanden na de geboorte verhuizen. Dus geen behang....wel voor de eerste tijd alles op zn plek zetten, maar misschien niet zoveel deco. zal snel weer mijn buik showen
@rozerood, hihi ja mn buik wordt nu idd iets puntig , en dan moet er nog zo'n 15 cm extra kind in straks en idd nog zo'n 2 kilo! hihi vraag me af waar ik t ga laten ach ja..die buik groeit toch wel door Of zoals ml van de week toen ik stond de douchen en hij wat boodschapjes weg ging zetten in de badkamer Hij: liefje, je buik groeit Ik: ja en hard ook! Hij: de dames groeien ook Ik: ja...die gelukkig iets minder hard Heb nu wel t gevoel dat mn buik nu echt met de dag groter wordt Zullen t zien vrijdag Maar 2 maanden na geboorte verhuizen lijkt me erg pittig! Alvast veel succes en dat alles voorspoedig mag verlopen!
Babyfg: jij hebt ook mooi buikje hor!!!! Leuke creatieve foto shoot Leuk he die opmerking van de mannen! Mijn man ontdekte dat ik ineens duidelijk dikke blauwe aders op mn borsten krijg. Vond ie maar apart! Rara: mooooooie buik!!!! En ja, ook hier vocht vast. Vooral in mn benen en enkels. Savonds merk ik dat erg goed! Striae/babyfg: ik heb t wel op mn benen. Maar dat had ik al van vroeger. Op mn buik zit niks en borsten volgens mij nog weinig, zal ze eens bestuderen. Valien: thanx voor je lieve en leuke reactie op ons kamertje én mn buikje Tori: zal me proberen in te houden!!! Mooooie toeter heb je al zeg!!!! Ge wel dig!!! Rozerood: lijkt me pittig zon verhuizing! Maar kan me wel voorstellen dat je daarom nu kamertje niet helemaal aankleed Ik kom donderdag weer mn buik showen
Babyfg leuke collage Hoeveel zijn jullie nu al aangekomen? Ik zit nu op zo.n 10 kg sinds ik gestopt met pil.... Rozerood hebben jullie een nieuw huis?wel pittig om nog met zo.n kleintje toegaan verhuizen, maar beter na de bevalling als vlak ervoor Aftellen doe ik hier sinds nieuwe jaar, vooral tot m'n verlof in gaat Niet dat ik t werken zo vervelend vind maar gewoon relaxed idee! Vocht vasthouden valt nog mee, lig 's avonds nogal eens languit op bank met benen op leuning dus dat scheelt. Ik was gister ff niet fit,had iets gegeten wat verkeerd gevallen was en dus hele dag continue buikpijn gehad, rusten en warm bad hielp niet, waren geen harde buiken maar echt darmen die pijn deden... Toen die leeg waren ging t wel weer,vandaag rustigen gedaan met eten.... Alleen is dochter nu wat ziekjes.... Tsja heerst een hoop nu. Fijne avond iedereen
Miekje: ik ben sinds de stop met de pil ook 10kg aangekomen..maar dat was 4,5 jaar terug en veeel hormonen gespoten!! Sinds de terugplaatsing (zwangerschap dus) ben ik nu van 65,5 naar 72 gegaan. dus 6,5 kilotjes! Int begin ging t langzaam..nu erg hard! denk dat ik aant eind zo rond de 12/13 miss wel 15 zal zitten! Ook hier nie helemaal lekker...miss griep vleugje!?? Hoop t niet.
ST en miekje niet ziek worden he dames! ik ben nu zo'n 5 kg aangekomen. gaat nu ook stukje sneller dan de eerste 25 weken, ben benieuwd waar ik op uit ga komen. volgensmij hou ik nog geen vocht vast, hopelijk blijft dat zo.
hi meiden, we gaan verhuizen vanwege het werk van mijn VL. Ook wonen mijn ouders daar dichter in de buurt. Waarschijnlijk eind Mei of eind Juni. Gelukkig wordt de verhuizing betaald en gedaan door een verhuisonderneming. Mijn gewicht aan het begin v.d. zwangerschap was 68 en nu bijna 73...dus nu 5 KG. Gaat opeens sneller omhoog...dus verwacht nog wel 4-5 KG tot de bevalling. Geloof dat ik nog geen water vast houdt. Geloof wel dat mn benen dikker zijn geworden, maar dan door het vet hihi. Tot nu toe ben ik nog best tevreden!
Rozerood: wat fijn dat bedrijf jullie verhuizing doet! Mn collega heeft dat mnd terug gehad en vond dat erg fijn! Ook vrienden van ons 4jr terug en zeiden al : wij doen t nooit meer anders! En das voor jullie straks met kleine ook ideaal! 5kilo netjes zeg!!!! Je mag idd erg tevreden zijn (schijnt idd zo te zijn dat laatste maanden de kilos harder gaan. Gemiddeld 400/500gr per week!) En wat een prachtige buik!!!! Mooie foto!!!!! Bloemmm: WAUW!!!! Nice!!!! Zelf nog prachtig mooi slank en dan zo;n mooie bolle buik!!!! Wees er trots op!
Hè dames Jullie gewicht is ook netjes zeg! Rozerood mooi buikje fijn da verhuizing voor jullie wordt gedaan! Moet er in t nieuwe huis nog wel veel geklutst worden? Bloem mooi buikje ook Hier is dochter ziek,flink hoesten en koorts,snot blijft lopen, echt zo.n ziek vogeltje , moest helaas werken vandaag, dan heb je echt ff flink de balen..... Gelukkig vind ze t bij opa.s en oma s ook gezellig, maar wil er dan toch echt liefst zelf bij zijn, mja voor niks gaat alleen de zon op.... Hopelijk is ze snel beter...