Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt lieve meiden!
    Hier nu 60 kilo.. Begon op 56 (afgevallen naar 54 de eerste weken)

@miekje; beterschap voor je dochter! Sterkte!
    Zo sneu als die kleintjes zo ziek zijn..

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    ST, succes met inhouden ;) haha. Ben benieuwd naar jouw buikje morgen!!

Bloemmm, mooie ronde buik!! Ik zal 'm ook es van voren maken, neem 'm altijd van de zijkant zelf. Hopelijk ziet ie er ook zo mooi uit als de jouwe.

Rozerood, jij ook zo'n mooie ronde buik! En morgen 30 weken, nog maar 1/4 deel te gaan :)

Hip, :) wanneer plaats jij weer een buikfoto?
    Ik hou ook nog geen vocht vast ... hopelijk blijft dat bij ons zo.

Miekje, beterschap voor je dochter! Gelukkig voel jij jezelf weer wat beter.

Ik plaats dit weekend weer een foto! Voor m'n gevoel groeit mijn buik nu behoorlijk snel naar voren. Heb soms nu ook een branderig gevoel in de bovenlaag van m'n buikwand. Denk dat het komt door het rekken, hopelijk gaat het niet te snel want anders krijg ik straks striae.

Nu lekker naar boven, de kleine beweegt op plekken waar het niet fijn is ... pff dus ik ga fijn liggen op bed met het voedingskussen tegen m'n rug zodat ik daar tegenaan kan hangen. Hopelijk helpt het wat.

3. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    @Tori: trapt ze naar beneden of naar je organen. Dat vind ik ook nooit zo heel fijn. Dan liever tegen de buikwand :)

Bloemm: mooie buik en nog zo netjes slank inderdaad. Echt van genieten!!

VErvelend dat je meisje ziek is....gelukkig zijn opa en oma ook goed .

Hier: wij moeten nog een huurhuis gaan zoeken, maar ga er vannuit dat we dan weinig in het huis moeten doen...behalve het naar onze smaak maken.
    Mijn borsten jeuken!!! Ik denk dat ze weer groeien ofzo, wordt er soms gek van. Smeer en morgens en s'avonds straie olie op, ook op mn buik.

gaat nog iemand van jullie foto's van de buik laten maken bij de fotograaf? Ik heb 16 februari een afspraak (met 33,5 week). Hoop dat dit een goede tijd is....en dat ik nog geen water vast houdt.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Miekje: beterschap met je dochtertje!! Arme meid!!!

Bloemmm: netjes!!! Mooi gewicht!

Tori: gaat me best goed af. :p hihi
    Ik heb toevallig ook foto van mn voorkant gemaakt. Maar sta helemaal in mn niksie dus plaatst m niet. Maar vond t wel tof om te zien! (zo vielen mn (.)(.) me ook ineens veel beter op haha) ben benieuwd naar je buikje!! Mijne groeit nu ook wel lekker. En merk dat onder in mn buik goed! ook hier een stuiterbal die niet altijd even lief is voor mn binnenste ;)

Rozerood: ik wil dat zeker wel gaan doen!!! De vader van mn vriendin is (thuis) fotograaf en die heeft 2jr terug al eens een shoot van me gemaakt. Daar ga ik nu weer heen. Hij heeft haar (en dr zus en nog meer zwangere dames) ook gedaan en ik vind t zooo leuk!! heb toevallig man net app gestuurd wanneer we zullen gaan. Ik dacht 23 jan of ook 16feb te gaan :D ben dan wat dikker en hopelijk niet al ontploft! Hihi

Vandaag 28wk!!! En weer foto gemaakt :D

5. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    26 weken en 2 dagen alweer:D

Bijgevoegde bestanden:

6. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    En nog even samen met mijn man.. :p

Bijgevoegde bestanden:

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Twijfelde of ik deze foto wel zou plaatsen omdat ik erg veel strepen op mijn buik heb en niet zo slank ben als andere dames hier... maarja. Toch ook wel erg trots! En daarbij wordt de foto hier kleiner geplaatst, haha ;) 28 weken is de laatste foto.

8. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    valien: wat een leuke fotos! en wat een lief buikje heb je toch!! mooi klein ;)

fleurop: en terecht dat je deze ff komt showen!! WAUW!!!! wat mooi om je groei zo te zien!!! wees er maar trots op!!!
    (ps: volgens mij verschild je bouw helemaal niet zoveel met dat van mij hor!)

9. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Wat een lieve reactie! Dank je wel :)

10. Username

Username Niet meer actief

Vandaag 27 weken

image.jpg

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooi meiden!!!

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Fleurop: he, je bent toch niet dik!!!! en die strepen die kennen we wel hoor en maakt je buik niet minder mooi. LEuk om te zien hoe je buikgegroeid is. Wat wel opvalt is dat je heel erg een holle rug hebt gekregen.

andere meiden ook mooie buikjes!!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Mooie buikjes dames :)

14. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal hier ook eens eindelijk een buikfoto neerzetten. Is intussen wel alweer gegroeid :).
    Eentje van 25+ weken.

Bijgevoegde bestanden:

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    mooie buikjes dames!

claro leuk jurkje!

valien echt leuk die foto's wat je steeds maakt.

fleurop wauw mooi om die groei te zien van je buik. en je bent helemaal niet dik!! maar idd wel een erg holle rug, heb je daar geen last van?

ik ga zo ook maar es een foto plaatsen, van 30 weken:$ schiet echt op nu al he!

rara had jij de intake van de kraam al gehad? of was dat iemand anders? hoe was het?

ik kan woensdag bellen om een afspraak te maken.:)

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
  17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    en nog eentje van de voorkant

2013 01-25 (1).jpg

18. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    @ Fleurop. Hoezo niet zo slank als de rest? Vind je buik echt moooi! En dik is nu een compliment heh! :p
    @ Claro84. Mooi! En wat een leuk jasje/vestje!
    @ Hip 1983. Ook mooie buik, duurt nu niet super lang meer heh? Mooi met die buikband! Showen die buik!!

19. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hip, ERG mooie buik!!! Zo mooi bol naar voren. Onze meisjes doen het goed!

Claro, jouw buik ziet er ook goed uit! Hij zal nu nog wel verder naar voren steken met 29 weken. Bij mij is dat nu ook zo, naar voren iets van de tafel pakken bijv. is nu al niet meer prettig.

20. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    idd tori onze meisjes doen het super hihi!

caro jouw buik zal idd nu wel groter zijn bij mij is tenminste tussen 25 en 29 weken best wat verschil.

ik begin ook steeds meer te merken dat de buik "in de weg" zit.
    ook met schoenen aandoen en iets oppakken van de grond ofzo. en idd voorover leunen om iets van de tafel te pakken lukt ook niet meer zogoed.
    nu werkt mijn bekken ook wel tegen bij sommige dingen.

hebben jullie dat ook dat je vergeet of mss niet zo goed kan inschatten hoe groot je buik is. dan denk ik langs iets of iemand af te lopen en dan bots ik met mijn buik ertegen haha.

Deel Deze Pagina