Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hip, dank je, ben blij dat ik zo stretch jurkjes heb die ik nu nog steeds kan aandoen J.
    Leuke band en mooie buik!!!
    Hij is inderdaad goed naar voor aan het komen.
    Ik word er ook aan herinnerd dat hij goed groeit door er vanuit te gaan da ik ergens wel tussen geraak maar dan er toch tegen te zitten J.

Valien, is gewoon een vestje van voor de zwangerschap enkel kunnen er nu maar 1 of 2 knoopjes dicht :-D!!!

2. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Jeetje, idd ziet het eruit of ik een hele holle rug heb. Is mij nooit zo opgevallen. Ik heb er ook geen last van! Bij mijn vorige zwangerschap juist wel. Hmm..
    Misschien komt het omdat ik op de foto een beetje rechtop probeer te staan en schouders naar achteren waardoor je automatisch een iets hollere rug krijgt? (probeer maar eens, dan voel je misschien wat ik bedoel :p). Maar dank voor de reacties! En nee, niet dat ik heel dik ben, maar ook niet bepaald 'strak'. Maar zoals ik al zei; toch ook wel trots op de buik :)

En wat een mooie verschillende buiken kom ik hier tegen. Super leuk om te zien!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Fleurop, dat je rug bol lijkt is gezichtsbedrog (dat vertelde de mensdieck therapeute tegen mij, die had dat op cursus ooit es geleerd). Leg je hand maar op het deel van je buik, dan zie je dat niet meer zo.
    Je mag trots zijn op je buik hoor, ook mooi rond!

Hip, ja dat ergens tegen aan komen met m'n buik gebeurt heel vaak ; ben er echt nog niet aan gewend. Hij voelt ook niet zo dik als ik m'n hand er niet op heb, haha.
    Vooral aan tafel met eten vind ik het lastig omdat ik niet meer zo ver kan aanschuiven en dus zonder iets voorover te buigen boven m'n bord kan eten. Misschien moet ik maar een servet gaan gebruiken net als in het restaurant.

4. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    haha tori idd hij voelt ook niet dik...ook niet als ik op mijn rug lig en mijn hand er bovenop heb dan twijfel ik soms of die er nog wel is haha dan moet ik echt ff mijn hand van onder mijn buik omhoog wrijven zodat ik de bolling goed voel.

met eten doe ik juist de stoel een beetje minder ver aanschuiven, dan kan ik juist verder naar voren buigen zonder dat mijn buik dwars zit. kan ik toch nog netjes eten hihihi.

5. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Druk hier vandaag !
    Ik heb mijn gesprek gehad met de kraamzorg, ik ken haar al een paar jaar dus was gezellig met gebakje en bakje koffie. Ik heb haar vast verteld dat ik niet voor mijzelf insta als het zover is... ik zie mijzlef zo iemand een klap geven ha ha gelukkig is ze lekker 'normaal' en gaat mij dan ook even streng toespreken.

Mooie buiken weer hier, leuk hoor ! Hebben jullie de omtrek ook gemeten ?? Ik ben in een week tijd van 94 naar 98 centimeter gegaan, vond al dat ie aardig zeer begon te doen..

En ook hier ben ik mij minder bewust van het uitstekende deel. Heb ook vaak mijn buik vies, ergens tegenaan gestaan ofzo.. Schoenen en sokken willen hier ook minder makkelijk aan, als ik in de bocht moet word ik misselijk en moet ik soms bijna overgeven, even slikken... jak jak jak
    Vanacht slecht geslapen ivm bekkenpijn, voornamelijk links! Kon geen houding vinden ! Ook op de zij vind ik vervelend, mijn arm gaat dan snel slapen en mijn schouder doet dan zo zeer ! Ben ook echte buikslaper maarja dat gaat even niet...

Ik heb ook het gevoel (niet dat ik het ken) dat ik een maagband heb, er past zo weinig in...

6. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    oei, had net het gevoel nodig te moeten plassen maar kwam niks. Alleen nu wel witte sliert slijm in de pot, erg veel en vies ook ontzettend misselijk en last van mijn rug. Zitten wil niet, liggen wil ook niet ! bha dit is niet leuk...

7. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    rara; he wat vervelend. Je kan goed meer uitscheiding hebben in de zwangerschap zolang je extreme kramp hebt. Ik lig ook wel lekker als ik het voedingskussen dubbel leg onder mijn rug en er dan tegenaan lig= is een half liggend half zittende houding..en dan lekker dat kussen tot onderaan je rug trekken, dat ontlast je rug.

Ik loop ook wel eens met mn buik ergens tegenaan, vooral als ik me ergens door wil piepen, bijv. even snel door een half open deur....oeps past niet meer haha.

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Rara, raar dat je nodig moest plassen en dat er niets kwam. Maar zolang de sliert maar licht van kleur is ... is dat niet erg. Vies is het wel, hopelijk blijft het bij deze ene sliert voor je. 't kan toch niet een deel van de slijmprop zijn?

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Rara das niet fijn,kan inderdaad deel slijmprop zijn maar dat hoeft verder nog niets te betekenen hoor!!maar als je echt krampen krijgt moet je natuurlijk wel ff met vk bellen...

Hier zot buikje ook aardig in de weg,schoenen aan en uit....pfff uggs gaat nog t makkelijkst ;)
    Verder is bukken ook erg lastig en inderdaad ergens tussendoor....

Buikomvang meet ik eens in de maand,hou ik bij in m'n dagboek dus uit m'n hoofd durf ik t niet te zeggen

Buikjes zijn allemaal weer netjes!

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mooie buiken meiden! Ik ga vandaag weer eens een foto maken! Heb t gevoel dat mn buik omhoog gekomen is afgelopen week!
    Als ik op mn bandenpijn af moet gaan is er weer flink verbouwd van binnen ;) hihi

@gewicht, laatste keer bij vk (9 januari) was ik 13 kilo aangekomen, ik kom gemiddeld zo'n 2 kilo per maand aan tot nu toe, een keer was t dus 3 kilo ;)

Donderdag 1e groeiecho, ben benieuwd hoe ze er uit ziet! En hoe ze ligt...:D nogal een draaikontje in mn buik ;)
    Weegschaal vind ik alleen niet zo grappig meer...

En helaas helaas...striae is begonnen....

11. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Goedemorgen hier..

Pff wat een nacht, of ik word ziek of het gaat nu opknappen! Misselijkheid is over, maar heb nog geen eten gehad.
    Die kleine schopt mij ondertussen bijna verrot, hij ligt al met hoofd naar beneden en kan zijn benen goed gebruiken ! Ik hoor soms dat ie aan het 'oefenen' is. Mijn man is ook behoorlijk onder de indruk van zijn zoon of dochter !
    Slijm is nog steeds beetje bah, maar niet meer met klonters. Tja incontinent was ik al dus de maandverbanden zijn niet aan te rukken !

Wat gewicht betreft, ik heb geen idee... Heb al zo lang niet meer op de weegschaal gestaan... positiekleding van het 'begin' past nog, alleen buik word groter. Ik denk dus dat het wel goed zit ;)

12. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Rara: voel je je al wat beter? actief kindje dus :) Gister was mijne opeens zo rustig....mijn VL meende hij heeft ook een luie zondag..:) Toch nog even het hartje geluisterd voor de zekerheid.
    Oh urineverlies lijkt me echt irritant, hopelijk blijft me dat nog even bespaard.

verder: rustig hier op het forum.

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ja hier is t eg rustig, iedereen druk weekend gehad?

14. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Nou idd rustig...
    Ik voel me nog steeds met vlagen niet lekker, nu weer enorm misselijk. Ben uitslaper maar zit al een uur beneden, de wekker gaat pas om 6:45... vind ik dan weer zo jammer... vandaag ook weer vele kilometers voor de boeg, de hele dag afspraken en besprekingen! Om 8 uur ga ik de deur uit en als alles goed gaat ben ik vana om uur of 19:00 weer thuis. Voor mijn zwangerschap was dit niet een lange dag, nu zie ik er tegenop !

Heb ook sinds kort geen zin meer om mijzelf op te maken, mijn haren netjes te doen en de nette kleren aan te moeten hebben. Heb mijn nageltjes gister wel gedaan, met pijn en moeite ha ha

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tis hier zeker rustig! Maar over 2 dagen kom ik weer foto spammen hor :D hihi

Rara: Dat schoppen is leuk he?!?! Vind het zo bijzonder om te voelen hoe actief zo’n kleintje is!! en als het dan eenmaal geboren is,…ligt t alleen maar stil! Haha maar…. De schopjes kunnen idd ook erg vervelend zijn! Die van mij ligt als een rookworst met kont rechts en hoofd en benen links (horizontaal in mn buik) en vind het erg leuk soms de benen in mn blaas te drukken of beneden bij mn banden! AUW!!! Soms doet t gewoon echt zeer. Maar dat mag hij/zij ;)
    Ooh en qua gewicht…ik houd t voor mezelf wel beetje bij. Omdat ik niet wil dat het te gek wordt. Vind 1kilo per 2wk MEER dan genoeg! Al merk ik wel dat uk meer voeding wil…athans..ik heb gewoon meer trek! Maar ondanks de 6,5/7 kilo die er nu bij is, pas ik ook mn begin kleding nog :D (al merk ik wel dat t iets krapper begint te zitten rond mn benen 

Rozerood: hier was kleine ook wat rustiger t weekend! Vooral zondag ook! Soms heb je gewoon van die dagen ertussen!!
    (Ik maakte me ook beetje zorgen , en heb ook ff geluisterd. Hihi)
    Maar is niets om je zorgen over te maken. Als je het over de gehele dag maar zo nu en dan voelt!

Rara: k*t he, die lange dagen?!?! Denk ook dat het de geestelijke vermoeidheid is zo aant eind. Toch spannend allemaal en veel nadenk momentjes! Maar ook t mee sjouwen van je lichaam wordt lastiger. Ik moet smorgens 3x de auto in en uit voor ik op kantoor ben, als ik dan eenmaal aankom en de trap op moet, heb ik al het lek. En hele dag zitten red ik ook steeds moeilijker.
    Miss toch maar arbo om advies vragen, wellicht minder werken.
    Good luck iig met je dagen!!!
    Ps: jezelf aankleden en mooi maken?!?! Wat is dat?!?! Hahahahahha :p

Hier geen nieuws. Zoals ik al reageerde , erg moe! Maar heb ook gewoon 2 zware weekenden achter elkaar gehad en pittige weken! Tja…eigen schuld dus. Helaas kom ik zaterdag pas weer beetje aan relaxen en uitslapen! Zondag erg last van mn buik gehad. Denk dat de kleine gewoon niet prettig lag voor mij. Had een hoop druk / een vol gevoel in mn onderbuik. (alsof ik uren mn pies had opgehouden en 20liter had gedronken) lopen ging moeizaam en voelde me gewoon niet tof! Maar ik moest van man op de bank. En vroeg naar bed en dat heeft gelukkig beetje geholpen ! + de yoga les van gister,…en ben weer fit! :D
    Waar zijn toch al die mooie buikjes?!?!?!

tori: ik weet wat jij denkt,...tis dr niet gelukt! hahaha lol
    hoest met jou buikje?!

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Hip: je buik foto van 30wk,…super!!!! mooi hor!!! En nog geen vlekje spatje streepje te zien!! Leuk vest ook zeg!!!
    Kraam mensen nog niet gezien/gezproken maar was wel benieuwd wanneer dat gaat gebeuren. Verwacht eigenlijk elk moment telefoontje. Wel al mn kraampakket ontvangen. Als je dat ziet,..wil je niet meer bevallen! Hahaha zijl, verband, gaas, enz.

Claro: jouw buikje is ook mooi zeg! lekker bol al met 25wk ;) en wat zie je er prachtig uit in die kleren!! Erg leuk!!

Username: beetje late reactie op je 27wk foto maar,…wat een lief klein buikje zeg!!!

17. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :D jij bent lekker op tijd vandaag ST (al is Rara wel supervroeg, hopelijk red je het een beetje vandaag), ook zo aan het werk toch?
    Mijn kleine gymnastiekmeisje (soms voelt het alsof ze handstand doet!) heeft gisteren met haar beentjes de hele dag rechts tussen mijn heup / ribben getrappeld en dat zat niet echt lekker op het werk. Hopelijk gaat ze vandaag weer wat meer met haar beentjes naar haar hoofdje (onderin) toe en heb ik daar geen last van.
    En als ze zich tegen m'n buikwand aanperst dan krijg ik wel last van een branderig gevoel, vooral rondom m'n navel is het dan er gevoelig.
    Voor de rest gaat het nog prima, buikje groeit nog mooi naar voren.

Ik heb zondag trouwens wel een foto gemaakt, maar nog geen tijd (zin) gehad om die te uploaden.
    Zondag een date gehad met meiden van een ander topic, dat was supergezellig! Lekker kletsen over zwanger zijn en worden en alles daar tussenin. En natuurlijk met de nodige lekkernijen :).

Nou, nu m'n tanden poetsen en op naar m'n werk. En dan 2 dagen vrij, ik heb er zin in ; in lekker wat langer slapen vooral!

Werkse allemaal!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Van vandaag! 29 weken en 3 dagen.

19. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Mooi buikje bloem!! en nog zo lekker slank!

Rara: Ik was ook al om 4:30 wakker. Ik had te weinig gegeten gister en had me toch een honger. 1 banaan gegeten en weer in bed. Kleine hartstikke aktief, alsof ik een bubbelbad in mn buik had, hij was overal aan het porren. TOen nog steeds honger en om 5:30 weer opgestaan om te eten...daarna klaar gemaakt voor mn werk. Maar gelukkig moet ik niet zo'n lange dag als jou pfff dat je dat nog trekt....anders inderdaad kijken of je ook minde rkan gaan werken.

Gister echo gehad. Hij verstopte zijn gezichtje helaas( dus geen foto). Wel alles goed en hij ligt met zn hoofd naar beneden. 41 cm en geschat bijna 2 kg.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    groei echo?!?!
    krijgt iedereen dat?!!?
    en 41cm al! jeetje,..dat gaat eigenlijk ook hard! en ook al 2kg.
    fijn dat alles goed was!

bloemmm: moooooooooi!!!!!

Deel Deze Pagina