Tori: Idd hard gegaan ! flinke spurt gehad ! Ik heb mijn auto stoel nog 'normaal' staan, ik zit dus extreem recht op als een oud wijf ha ha
mooie fotos en de buiken worden al en echt mooi strak. Ik vind zo'n punt zo leuk, maar bij is ie nog echt gelijkmatig rond. Wel echt naar voren, dus je ziet het van achteren ook niet haha. Een streep heb ik ook niet...alleen een lijn met wat meer donshaar op mn buik haha SPannendetijden: Ik vind juist dat je de inhoud van je buik in dit topic ook wel mag showen hoor! echt mooi dat gezichtje..ergens denk ik een meisje. we zullen zien morgen hebben we een fotoshoot!
Plaats je zwangerschapsshoot foto's in dit forum, alvast bedankt! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/421265-plaats-hier-zwangerschapsshoot-fotos.html
Vanavond controle gehad, Beeb was al flink gezakt. Vk had dat niet verwacht (ikke wel..) vorige keer lag ie al in de juiste positie en ik voelde al dat ie aardig zat te klooien daar beneden ! Zegt verder nog niks dus kan nog tot 42 doorlopen al denk ik van niet
Spannende tijden mooie foto zeg van je kindje! spannend hoor wat het word. tori mooie buik gaat hard zeg. rara jouw beebje dus ook al ingedaald, mijne ook al 2 bijna 3 weken. soms best vervelend vind ik die bewegingen onderin en voor de bekkeninstabiliteit al helemaal niet fijn. Gelukkig wel veel minder last van maagzuur.
Ow wat een mooie ronde/strakke buiken! Wanneer wordt de ozo beruchte zwangerschapsstreep verwacht? Want ik heb hem nog niet hoor! Rozerood ik ben echt benieuwd naar jullie shoot! Doen jullie dat in een studio of gewoon thuis? Eer gister is er iemand van de kraamzorg geweest, ze zei dat het goed is om rond de 36 weken alles zo'n beetje af te hebben. Nou ik heb daar wel wat stress van, want dat is nog maar 6 weken.. Hebben jullie al alles klaar?
Valien, Ik had de streep al heel vroeg..voor de 20 weken. Niet iedereen krijgt een streep, heeft zoals eerder besproken met je pigment te maken. Misschien heb jij minder pigment en krijg je geen of lichte streep...
Thanx rozerood, lief van je!!! R85: ik heb de eerste fotos geplaatst hor Ondanks dat ik hier meer fotos van mn blote buik heb gesplaatst, vond ik het toch een stap! Fotos voelen intiemer haha gek eigenlijk! Rara: wat goed!! Toch ook grappig dat je t zelf al dacht, en nu t bewijs hebt gezien ! Valien: niet iedereen krijgt een streep! Bij sommige vrouwen zie je m al met 16wk andere met 26 en soms pas aant eind!! Ligt aan je eigen pigment!! Bij ons komt kraamhulp intake vrijdag! Zijn gister gebeld voor afspraak. Wel leuk er loopt nog iemand in de straat zwanger, heb alleen nog niet ontdekt wie! :S ben benieuwd! Lopen bijna gelijk!! En wij hebben alles zo goed als af! Moet alleen alles nog wassen , en goed indelen in de commode en kast. Ben nog zoekende naar indeling. Moet mn koffer nog pakken, al weet ik precies waar alles ligt en wat erin moet! (deels ligt al klaar in babykamer) en we moeten nog een naam bedenken! Woe gaan we naar drukker om de kaarten te bestellen, maar nog zonder naam natuurlijk! O en we gaan ook meteen dan langs gemeente voor erkennen! En dan is alles klaar!
wij hebben hier ook nog niet alles klaar hoor, maandag komt de kraamzorg hier voor intake, er stond in de brief: we gaan er niet vanuit dat alles al klaar is. dus heb daar gelukkig geen stress meer van . wij zijn namelijk nog druk bezig boven. de baby komt bij ons op de slaapkamer aangezien we niet meer slaapkamers hebben, en tsja het huis verkopen in deze tijd gaat ook zo maar niet. ik ben vanmorgen vroeg begonnen met het ledikant schuren, en vl is die nu boven aan het verven. zodra alles goed droog is, ledikantje in elkaar zetten en dan moeten we het alleen nog een beetje leuk aankleden, we hebben ervoor gezorgd dat de baby wel een 'eigen' stukje heeft zegmaar. dan lijkt het tenminste nog een beetje babykamer. voor de rest nog wat kleine dingetjes aanschaffen en dan zijn we klaar hier, denk dat we dat donderdag avond of zaterdag gaan doen.
Hier komt de kraamzorg vor de intake a.s. woensdag. Ben benieuwd wat we nog missen, kan niet veel zijn. Dinsdag eerst weer controle bij de vk, alweer 32 weken en over twee wk alweer naar de vk en dan begint m'n verlof al bijna. Schiet nu echt op!! Mag van mij ook wel, want begin steeds meer last van de bekkenverweking te krijgen. Ben nu lekker aan t uitrusten op de bank.
Hier al best snel een zwangerschapsstreep ook een beetje boven de navel. maar ik heb ook donkerbruin haar van mezelf dus best wat pigment. De intake heb ik al gehad bijna 2 weken geleden, ze gaan niks controleren je hoeft nog niet klaar te zijn nu. Ging voornamelijk over bevalling en kraamperiode. afspraken maken hoeveel uur de kraamverzorgster komt en wat ze gaat doen. ze vroeg of we al kruiken hadden en of die nieuw of gebruikt waren, ik heb gebruikte van een vriendin. toen gaf ze het advies om nieuwe stoppen te halen, maar dat had ik sowieso al gedaan. verder kun je vragen stellen, ik zou ze opschrijven dan vergeet je ze ook niet. wij zijn eigelijk wel klaar nog wat kleine dingetjes, maar ff afwachten wat ik met de babyshower krijg en daarna nog ff de laatste dingen shoppen. vooral aankleding eigelijk en manicure en borstel setje billendoekjesdoos en een lamp. oww en nog een flesje heb er al 2 uit de zwangerdozen. nog eentje erbij halen. eerste pak voeding en muisjes en beschuit hihi, maar dat kan over een paar weken. het geboortekaartje zijn we nog niet overuit vind het echt moeilijk. moeten we nu echt voor gaan zitten. wassen ga ik deze week mee beginnen heb bij de boodschappen vandaag een fles neutral gekocht. dat gaf de kraam bij de intake aan dat dat wel fijner is voor in het begin en geen wasverzachter. omdat de kleine nu helemaal steriel in de buik zit en al heel veel prikkels krijgt eenmaal eruit. dan kunnen ze allergisch reageren op gewoon wasmiddel. ook omdat mijn vriend eczeem heeft en hooikoorts en allergisch voor huisstofmijt. Had gehoopt op lekkerder weer dan kon ik de kleertjes lekker buiten hangen. ik begin maar met de rest wassen als de kleertjes aan de beurt zijn schijnt hopelijk de zon. wij laten mss wel nog een nieuwe badkamer plaatsen, vind het best spannend nu nog op het laatste moment, maar als de kleine er is lijkt het me helemaal niks om te verbouwen. en eerder lukte niet want de hypotheek is pas vrijdag goedgekeurt. m we hebben wel al alles uitgezocht en maandag vragen hoelang het duurt voordat ze kunnen beginnen, als dat snel is dan laten we dat voor de bevalling nog doen. De tas moet ik ook nog inpakken, weet eigelijk nog niet wat ik er voor mezelf in doe om in te bevallen. heb wel al het eerste pakje voor de kleine ik moet nog steeds mijn buikfoto van 33 weken plaatsen, maar ben steeds via de foon hier op zp. wie weet morgen hihi
hi meiden, ben hier al schandalig lang niet meer geweest kon jullie ook helemaal niet meer vinden maar gelukkig kreeg ik een brainwave ik wilde toch even deze foto's met jullie delen, vandaag gemaakt (ml heeft op t knopje mogen drukken, want dat is toch wat lastig in dit geval ) ohja, ik moest van beheer mn gebruikersnaam veranderen, maar ik was dus voorheen "babyfotograaf" en nu even terugbladeren en foto's turen
Mooie foto's Ik begin vandaag rustig aan met wassen. Misschien ietwat vroeg, maar m'n zwangerschap verloopt niet erg rustig en ik zou niet verbaasd zijn als ze eerder zou komen. En daarbij voel ik me nu nog redelijk goed, m'n bekken is pijnlijk, maar kan nu nog dingen doen. Weet niet of dat over 3 a 4 weken nog zo is. Het ligt straks toch in de commode, daar kan geen stof bij. Waar wassen jullie mee? Hier met biologisch/ecologisch waspoeder zonder parfum. En met azijn als wasverzachter. Strijken jullie alles? Ik wacht nog steeds op nesteldrang maar t valt me tot nu toe wat tegen, heb niet de neiging om van alles schoon te maken helaas BabyFG waarom moest jij je naam veranderen?
BabyFG Je hebt me geïnspireerd! Wat een ontzettend leuke foto's! En een mooie buik! Nu inderdaad wel nieuwsgierig wat er was met je naam..
Beheer zei dat ze meldingen hadden gehad dat mijn naam reclame was (wel toevallig dat ik dat bericht kreeg een dag nadat ik melding had gedaan van een topic, maar goed ), dus of ik t wilde veranderen....dus nou ja...in andere topics werd t afgekort naar bf of bfg, dus denk dan maar zo blijft die afkorting tzelfde en ben ik misschien nog enigszins "herkenbaar" haha @valien, ben benieuwd naar jouw volgende foto dan! Zet je ze ook op je profiel? @username, ik ben ook al begonnen met wassen hoor! Ik heb gewoon gewassen met wat we normaal ook gebruiken maar dan zonder wasverzachter. Verder strijk ik eigenlijk nooit, maar de babykleertjes heb ik wel gestreken haha Nu de volgende lading nog en dan ligt voor nu alles klaar kan maar vast gedaan zijn toch Hier ook erg t gevoel dat ze vroeger komt, en onze deadline dat we alles klaar en in huis willen hebben is 35 weken (ben zelf namelijk met 35 weken geboren, en mn broer ook, dus gewoon voor t geval dat )
Babyfg wat een mooie foto's zeg! Dat wil ik ook...wij gaan nog voor de kleine er is een spiegelreflexcamera kopen hopelijk lukt het ons dan ook om zo'n foto te maken...echt te gek! ik begin deze week ook met wassen met neutral wasmiddel en wil idd ook azijn ipv wasverzachter gebruiken....moet ik dan schoonmaakazijn of gewone witte keukenazijn gebruiken? en hoeveel? en in het vakje van de wasverzachter of bij het wasmiddel? sorry erg veel vragen hihi. ik ga wel alles strijken ja alleen de hydrofielen niet want dan drogen ze niet zo fijn had ik gelezen. een paar die ik gebruik voor in het bedje strijk ik wel.
@BabyFG: Ah vandaar. Was al nieuwsgierig Maar jij hebt alles gestreken? Poeh wat een werk. Ik heb 1 wasmachine opgehangen nu, nog minstens 2 te gaan, ws wel 3. Inclusief alle hydrofielen en hoeslakens enzo. Kom ruimte tekort om het op te hangen... Dekens heeft m'n schoonmoeder al gewassen gelukkig. Maar als ik dat allemaal moet strijken ben ik echt dagen bezig vrees ik. Heb t maar uitgeklopt en zo strak mogelijk opgehangen in de hoop dat t er straks netjes uitziet. Strijk je voor de mooi of heeft t nog een andere reden?
@hip: ik heb witte natuurazijn gebruikt. Gewoon in t wasverzachterbakje. Je ruikt er niks van maar de was wordt wel zachter en t schijnt eventuele zeepresten te neutraliseren.