Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    ojee... waar blijft mijn nesteldrang ?? ook hier nog geen last van.. Wel al wat kleren gewassen maar lakens etc zitten nog in de verpakking en ze lonken ook nog niet... manlief vroeg zich ook al af wanneer ik zou beginnen met poetsen...

2. Username

Username Niet meer actief

Haha Rara, herkenbaar. Ik ervaar ook geen nesteldrang. Dat ik nu ga wassen is puur omdat het me verstandig lijkt. Maar niet omdat ik het zo voel ofzo. Tja hoe leg je dat uit?
    Ik had gehoopt op nesteldrang, lekker schoonmaken enzo. Maar niks van dat alles hier...

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Nou had alles wel opgehangen maar overal wel de vouwen erin...helaas...met onze eigen kleding gaat t wel altijd goed ;)...wert niet hoe mn vent alles opgehangen heeft haha
    Maar daarom heb ik wel gestreken, om alle vouwen eruit te krijgen ;) ziet t er toch wat netter uit hihi

Jullie mogen best wat van mijn nesteldrang hebben hoor ;)...ik kan gewoon een hoop niet meer dus t is voor mij nogal frustrerend dat ik alles wel schoon wil hebben, maar t zelf niet kan doen :(

@hip, als je weet hoe je een camera in moet stellen en waarom je m voor bepaalde foto's op een bepaalde manier zo in moet stellen is t t zeker waard om een reflex te kopen....ga je echter alles op de auto stand doen is t zonde van je geld....koop dan een grote compact met weet ik t hoeveel zoom ;) scheelt je een hoop geld, maar heb je wel hele mooie foto's ;)

4. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Kon niet wachten om het even te proberen BabyFG! Leuk idee, wel moeilijk. Helaas had manlief niet genoeg geduld om nog te wachten en te proberen mooie druppels te krijgen :p
    We hebben een hele kleine douche dus vind het wel redelijk geslaagd haha.

Bijgevoegde bestanden:

• d1.JPG
      d1.JPG
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      180
    • d2.jpg
      d2.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      8
  5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Moooooie fotos babyfg!!!
    Welke instelling had je m staan?!!?
    Kan ik mn man morgen ff aant werk zetten met camera hahaha

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

E voor valien, kan je misschien nog een keer proberen ;)

Met mn 50mm f1.8 objectief:
    1/250, f3.5, iso 200 en met opzetflitser (dan is die sluiter tenslotte de snelst mogelijke ;))

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ze ogen idd wat minder scherp, welke instellingen heb je gebruikt? :)
    Ik had trouwens de douchekop zelf vastgehouden en vlak boven mn buik gehouden voor t beste spettereffect ;) zou je eens mee kunnen spelen volgende keer dat je staat te douchen :)

Vind wel dat je een mooie buik hebt zeg!

Ik heb nu nog een idee om uit te voeren, ook weer met de douche, maar ik zal nog maar weer even wachten tot ik ml lastig val weer hihi, en daarvoor mag de buik toch nog wel stukje groeien ;)

Onze douche is opzich wel ruim, maar is inloopdouche dus beperkt doorgang zeg maar dus t was toch ff passen en meten hihi
    En had eigenlijk mn achtergrondscherm neer willen zitten, maar die past er denk niet eens in, en dan had ie ook helemaal nat geworden enzo, schiet ook niet op ;)

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hè dames,

Ben ff niet geweest was geveld door de griep.....
    En nu nog flink opeten snotteren dus echt helemaal fit nog niet,
    Daarom reageer ik van de week ff uitgebreid, nu zo alles klaar zetten voor morgen,weer werken dan...

Gelukkig heeft beebje nergens lat van gehad,koorts kan weeën opwekken namelijk!

9. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Vandaag 30 week :D

Goed uitzieken Miekje hoor!

Bijgevoegde bestanden:

10. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    valien mooie foto's hoor!

babyfg ik wil me strakjes wel gaan verdiepen in foto's maken met een spiegelreflex zodat we er ook alles uit kunnen halen wat erin zit. zal wel ff duren voordat we dat allemaal doorhebben.
    en hopelijk gaaat het me dan ook lukken om zo'n mooie foto van mijn buik te maken onder de douche.

miekje heel veel beterschap meid!

zondag had ik een suprise babyshower gehad, erg leuk en leuke cadeautjes gekregen!

zo nu nog ff een buikfoto van 33 weken.
    2013 02-16 (6).jpg

2013 02-16 (2).jpg

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @valien, mooie foto's! en heel mooie buik!

@hip, ookal zo'n mooie buik! ik weet niet hoe jullie basiskennis is, maar anders raad ik zeker aan om eens een basiscursus spiegelreflex te volgen, die zijn vaak niet zo duur namelijk, maar op die manier leer je wel veel over je camera en ook hoe je t toe moet passen ;) ook kan je dan natuurlijk gewoon vragen stellen :)

@valien, wat heb jij nou aan aan de bovenkant zeg maar? ziet er zo mooi uit op de foto en veel beter dan shirtje raar omhoog/bh etc :)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zag weer supermooie buikjes voorbij komen!
    Heb er ook weer één gemaakt!
    Van vandaag;

13. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Hip mooi! Wat heb jij een lekker kleurtje van jezelf! Viel mij de vorige foto's ook al op. :)
    Bloemmm ook mooi!
    @ BabyFG is een eh (hoenoemjezo'ndingnou?) topje gekocht bij de takko, kun je overal kopen. Zonder bandjes, voor onder een strapless jurk zeg maar. Maar je ziet het ook wel aan die 2e foto.. ik krijg er hangtieten in :p Sorry haha. Geeft absoluut geen ondersteuning zeg maar :p

14. Username

Vandaag genomen, 31 weken. Ik heb t idee dat m'n buik niet veel gegroeid is met de vorige keer dat ik een foto plaatste.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,2 KB
      Weergaven:
      13
  15. Username

Mooie buikjes weer dames :)

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Zo eindelijk tijd om te gluren en reageren!!

Babyfg: ik was nog niet toegekomen aan het proberen met jouw advies instellingen! miss vanavond :D of weekend!
    Ik ben al beetje gewent met mn camera maar hij kan ZOVEEEL meer dan ik kan/weet!!!! Moet me er meer in verdiepen! Man haar mn camera. Tis geen klik en klaar. Zoals compacte camera, zelfs niet op auto stand…dan nog zoemt ie natuurlijk!
    Maargoed…heb m toen ook gekocht voor MIJN hobby! En ik ben er zoooo happy mee!
    (ik had mijn fotos ook zelf gemaakt)

Valien: wat een prachtige fotos!!!!!! Zelf gemaakt of shoot?!!?
    En wat een mooie buik zeg!!! lief bolleke en punt gaaf!!!

Wow Hip: wat heb jij een prachtig buikje zeg!!!!!! mooi van formaat!! En mooi gaaf nog!!!
    Prachtig!!!!

Bloemmm: mooi mooi mooi !!!! je bent zelf ook nog lekker slank zeg! en vind je buik lief bescheiden voor 32 wk én 2e kindje!!
    (als ik jouw buikje zo zie en kijk naar de mijne,..heb ik wel idee dat ik beetje zelfde “draag”)

Username: wat heb jij nog een lief bescheiden buikje!! Mooi hor!

Ik heb vandaag weer foto gemaakt met 32weekjes!
    Zelf heb ik t idee dat mn buikje nog klein is, tot ik de foto van de voorkant zie!!! * shock*
    Man deelde gister ook al mee..dat hij toch echt wel groot is hihi , ik vind t op zich nog best meevallen. Maargoed…moet nog 8wk ! !
    Af en toe als ik op de bank lig , voelt mn huid zo strak en trekkend…dat ik echt idee heb dat t om dat moment groeit! (niet de baby hor, maar mn huid/buik)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @spannendetijden, herkenbaar dat trekkende gevoel :)
    wat voor camera heb je? :) en welke onderwerpen fotografeer je doorgaans graag voor de hobby?

@username, zoooo'n klein mooi buikje nog zeg! zit zeker ook nog niet echt in de weg? ;) hihi ik kan me soms echt zo'n olifant voelen die niet eens meer normaal dr sokken en schoenen aan krijgt.....

@bloem, mooie buik! zat je nu weer op je startgewicht of ben je er inmiddels wat overheen gegaan?

@valien, oh ik zal eens rondkijken! zou m graag aan mn assortiment toevoegen voor fotoshoots :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meiden!
    Ja BFG ik zit nu op +5 vanaf startgewicht.

19. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    valien en babyfg zo'n ding is een bandeautop ;) heb net een witte en zwarte besteld bij bon prix voor 9,95 bijelkaar. ik heb volgende week een fotoshoot vandaar.
    ik heb een bh waar je de bandjes vanaf kunt halen om te wisselen of gekruist te bevestigen zeg maar en die bh doe ik zonder bandjes onder die top, dan heb ik niet zo'n hangtieten hihihi.

valien bedankt! dat zie ik zelf niet dat ik een kleurtje heb, vind me eigelijk behoorlijk bleek normaal ga ik heel af en toe es onder de zonnebank, maar nu tijdens de zwangerschap niet gedaan. en in de zomer ook niet zoveel in de zon gezeten want daar werd ik misselijk van.

babyfg we hebben helemaal geen basiskennis wat betreft fotograferen dus wil wel een x een cursusje gaan volgen zodat we optimaal gebruik kunnen maken van de camera.
    en wie weet kan ik hier nog wat tips krijgen hihi...genoeg fotograven hier geloof ik.

ST je buik lijkt nog erg bescheiden hoor van de zijkant. mooi!

bloemm erg mooie buik heb je!

username jij hebt echt nog een klein buikje he, mooi hoor!

ik heb vandaag ook weer een foto gemaakt, zal em morgen of zaterdag ofzo plaatsen, heb em nog niet op de pc gezet en de batterijen van de camera zitten nu in de lader.

ik heb het idee dat mijn buik niet meer echt veel gegroeid is de afgelopen weken. wie weet komt er nog een groeispurt voor de kleine komt. hopelijk zonder striae...tot nu toe nog geen last van gelukkig en ik heb ook nog geen trekkend of gespannen gevoel dus denk dat er nog wel wat rek in mijn huid zit.

hoeveel zijn jullie tot nu toe bijgekomen? ik 8kg, maar heb het idee dat het nu wat harder gaat de laatste tijd. al een paar x een halve kg per week en vorige week was er 1 kg bijgekomen in een week tijd.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Spannendetijden; Ja volgens mij dragen we inderdaad hetzelfde!! Leuk om te zien :D

Deel Deze Pagina