Babyfg: bloemen natuur kinderen gezichten dieren Ik heb een uuuh . (black out!!) cannon D80!? Hip: thanx!!! Van zijkant wel idd,..maar van voorkant vin dik m echt groot! Hahaha Ik ben benieuwd naar je foto!!!! Ik ben begonnen met 65 kilo. Nu 73,5! Hier gaat t nu ook onwijs hard!!! Laatste controle was 2wk terug en ben toen enorm geschrokken! Kwam steeds minimaal aan en toen 2,5 kilo in 3wk!!!!!! Dinsdag moet ik weer!!! Ben benieuwd!!! Bereid me alvast voor opt ergste! Ik hoop niet dat dat trekkende gevoel ruimte gebrek is!! Dat betekend namelijk rek en scheuren!!! Dus toch nog stiae!! Maargoed .dat hebben de meeste mama;s Ik heb vanavond nieuwe broek gescoord!! Ik dacht ik stap eens van mn veilige vertrouwde zwarte mama legging af!!! misschien beetje drastisch meteen maar ben er denk wel blij mee! Tis eens wat anders zalk maar zeggen hihi
Rara, wat een mooi bescheiden buikje J. En mooie fotos. Hier ook nog geen nesteldrang. Heb de streep ook, en deze is er al een hele tijd, weet niet meer juist wanneer deze er was, die was er gewoon ineens. Denk al ergens maand 4 ofzo Babyfg, wat een mooie fotos. Valien, vind ze ook geslaagd J. Bloem, mooi buikje. Spannendetijden, vind jou buik ook heel goed meevallen hoor.
Hier wel last van nesteldrang, maar door de bi kan ik heel erg weinig. dit resulteerd dus in een onrustig gevoel en lijstjes maken wat nog allemaal moet hihi. ST wauw gave broek! ff een totaal off topic vraagje voor de fotograven hier. wij willen dus een spiegelrefex kopen. en nu is onze keuze gevallen op de nikon 3100. nit te groot en niet absurd duur, maar volgensmij wel genoeg mogelijkheden zeker voor begginners. maken we een goede keuze?
Hip, voor een beginnende fotograaf is de D3100 een mooie camera hoor! Genoeg instelopties en niet al te lastig, zou er wel een boek bij kopen waar in staat onder welke omstandigheden je welke instelling heb beste kunt gebruiken zodat je 'm niet altijd op de automaat zet. Ik zelf heb een D5100 ... en heb er een mooie 600 mm lens bij gekocht, maar heb nu wel de behoefte aan een grotere lens of toch een duurdere camera, maar goed ; eerst de baby en als we dan nog genoeg over hebben kan dat altijd nog . ST, dat is wel een hele hippe zwangerschapsbroek zeg! Waar koop je dat???? hihi Vind je buik echt mega mooi!!! @gewicht, hier startgewicht 58,4 en nu 67,5. Qua gewicht gaat het niet heel snel nu terwijl ik dat wel had verwacht. Begin nu wel meer trek te krijgen dus wie weet gaat het vanaf deze week wel sneller nu ik meer eet.
hier de foto's van mij van donderdag precies 34 weken. tori dankjewel voor het advies, gelukkig hebben we een goede keuze gemaakt.
@hip, ja de d3100 is perfect om mee te starten hoor! maar ik raad vooral aan om even langs de mediamarkt te wippen en m ook even vast te houden om te voelen hoe de handligging is. (half zo belangrijk namelijk ) hij is namelijk wel erg klein qua formaat. ik heb zojuist mn camera ingeruild, maar hiervoor had ik de d5000. ook een instap spiegelreflex, maar net iets groter waardoor ik m wel veel fijner vast vond houden. en kijk even welke kitlens je erbij zou willen. meestal noemen ze standaard de 18-55 (groothoek tot portret zeg maar), maar ze hebben bijv ook de 18-105. dan heb je net iets meer zoombereik en heb je dus een iets veelzijdiger lens. dan kan je aan de hand daarvan bekijken wat je nu het meest gebruikt en daar in de toekomst gericht een objectief voor kopen. ik raad wel af om voorbij de 18-105 te gaan (je hebt bijv ook de 18-200 of 18-300 zelfs), bij een te groot bereik holt de kwaliteit van het objectief namelijk weer hard achteruit. (70-300 of 50-200 zijn kwalitatief alweer beter, maar daar betaal je dus ook voor ) maar hou dan ook bijv andere merken vast zoals canon, sony, etc. sony heeft bijv als voordeel dat ie wat goedkoper is in aanschaf, en ook de objectieven zijn goedkoper omdat er in de body zelf beeldstabilisatie is en bij nikon (en canon dacht ik) niet dus moet t in t objectief zitten (bij groter zoombereik, op 50 mm objectief heb je t niet zo nodig ) goed heel verhaal @tori, 600mm, natuurfotografie? of sportfotografie? t is me een gewicht wat er dan op je body zit @buikjes, want daar gaat t eigenlijk om he hier erg mooie weer gezien!
ohja...en gewicht....vorige week weer controle gehad en zat toen 19 boven startgewicht..... al vind ik nog steeds niet dat je t er heel erg aan af ziet, en ik pas nog steeds mn eigen truien enzo (t is dat sommigen niet lang genoeg zijn voor de buik hihi). hou wel veel vocht vast.....en ja striae heb ik ook (lang leven photoshop )
Claro84: thanx! Hoor t overigens steeds vaker dat mn buik nog vrij klein is Hip: thanx girl!! Vond zelf de keus ook erg moeilijk, ik heb een nikon D80 (ff opgezocht) en ben zeer tevreden!!! Mn vriendin heeft een D90 en is ook mega tevreden. Ik wou die ook maar vond m te duur. Heb mijne overigens voor een leuke prijs via marktplaats gekocht! Ik wil nog wel een andere lens. Tori: het is er 1 van mama lisicious (ofzo). Hier bij black&blue gekocht, maar die winkel zit alleen hier en in alkmaar. Maar denk dat iedere zaak met ML ze wel heeft! De rode en gele broeken zijn ook in de aanbieding die zitten goddelijk!!! En thanx voor je compliment op mn buik Hip: wat een mooie fotos!! En wat een prachtige buik!!!!!
Babyfg zo een hele uitleg al! dankjewel! ik zal es kijken wat voor lens het gaat worden. ff een vraagje een tijdje terug had iemand wat hier niet meekletst een link geplaatst naar een topic over buikfoto shoots... morgen heb ik een shoot en ik wil nog ff inspiratie opdoen, maar kan em dus niet vinden. weet iemand toevallig hoe het topic heet? iemand van hier heeft geloof ik ook al foto's daar geplaatst....
gewoon ff googlen op buikfoto of zwangerschapsfotoshoot e.d. word je zowat doodgegooid met foto's hihi, maar kan je wel leuk inspiratie opdoen! ga je echt naar een studio? (denk bijv aan knuffeltje, schoentjes, lint om je buik, meetlint (en die in roze of blauw laten photoshoppen), hartje maken van jullie handen om de navel heen, muisjes in de juiste kleur over je buik (laten) strooien met doorzichtige doeken werken (dus bijv om heel je torso en billen, of alleen over benedenregio en borsten en dan de buik bloot ertussen, je vriend/man trekt deze vervolgens naar achter) etc.etc.etc. afhankelijk dus wat je wilt print ook vooral foto's uit welke jij mooi vind, ik vind t zelf altijd heel fijn als ik wat voorbeelden krijg voor ik ga fotograferen ook kunnen de verwachtingen dan eventueel bijgesteld worden )
Bfg ik had idd al gegoogled maar was ook wel benieuwd wat er hier nog tussenstond. de shoot is bij een meid wat ik ken van zp en toevallig woont ze hier nog geen kwartier vandaan. ze is net begonnen met een eigen studio thuis, dus ik ga haar portofolio opvullen hihi. ik wil eigelijk niet alleen maar van die standaard foto's vandaar dat ik rond aan het kijken ben met wat ik leuk vind. helaas heeft ze nog niet zo'n doeken enzo omdat ze pas net bezig is. ik neem in ieder geval bellenblaas mee en muisjes...schoentjes vind ik ook wel leuk. een knuffeltje weet ik nog niet...een mooie bloem mss is ook wel leuk. verder ben ik aan het denken wat voor kleding ik mee zal nemen hihi...wil niet met blote benen want ik heb een ontzettend grote lelijke spatader echt zo'n gebubbelde dus doe met lange broek. Heb een witte en zwarte bandeautop en wil een spijkerjasje meenemen. ik vind het moeilijk hoor! met een lint en een hartje van onze handen vind ik echt niet zo leuk. ik hou meer van de wat stoerdere foto's en wil nog wat minder standaard dingen dan dat wat je altijd al ziet.
@ Spannende tijden: Vind je broek echt super gaaf! Goed zo! @ Hip: Oooh weer dat fijne kleurtje.. (ik ben echt jaloers) en mooie buik! Benieuw naar je fotoshoot..! @Rozerood: Schiet op heej! @ Bloemmm: Mooi! We worden dik
bloemmm : oooh wat een mooi buikje heb je toch!!! wees er maar trots op! en wat een leuke kleren heb je aan op die foto! valien: thanx!!! en jaaa we worden zeker " groter" haha hier begint t nu wel duidelijk te groeien zeg! babyfg: ik ben benieuwd! hier mijn foto van vandaag! precies 33 weekjes alweer! voor mn gevoel groeien we hard nu!! (wel moet ik zeggen,..op de ene foto lijk ik groter dan de ander) enuh,...mn voorgevoelens van jongen beginnen langzaam in meisje te veranderen! hihi
Vandaag 32 weken. Groeit nu hard heb ik t idee Grappig dat jullie m'n buik zo bescheiden vonden de vorige keer. Ik kijk af en toe naar beneden en vraag me af of ie nog groter kan Ben tot nu toe 8,1 kilo aangekomen. Moet er echt elke keer aan wennen als de weegschaal weer meer aangeeft dan de week ervoor. Hebben jullie dat niet?