Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Username , mooie buik, alleen wat lastig van op zijn :p
    Spannende tijden: Mooi! Het zijn inderdaad spannende tijden :p
    Hier wat foto's door een vriendin gemaakt! Ook wel eens makkelijk :D

Bijgevoegde bestanden:

2. Username

Username Niet meer actief

Mooie buikjes dames! Valien wat een mooie foto's :)

Zal proberen de volgende foto's vanaf de pc te plaatsen.

3. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Mooie foto's !! Wij hebben vorige week ook foto's gemaakt, gewoon met kleren buiten.

Nog even over het VIBI verhaal kindje ligt vast in bekken bodem en kan idd nog wel bewegen. De kans is niet groot máár bestaat wel dat het nog losgaat en dwars kan worden letterlijk en figuurlijk ;)

Hier ligt het al zo lang hetzelfde dat ik niet geloof dat dat nog gaat gebeuren.

Zijn jullie ook zo aan het 'snotteren' van onderen.. beetje vies maar zal er wel bij horen.

4. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    rara: beetje afscheiding heb ik ook al een tijdje, maar niet extreem.

begin van de week had ik toch een buikomvang van 104cm gemeten., Vandaag was ie 107 cm :O...en ik denken dat mijn buik niet meer groeit :)

5. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    mooie fotos weer valien. Ik moet ook nog maar een mooie foto laten maken, het beste buiten in de zon...voordat het kindje er is.

6. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @valien, gave foto's!! Vooral die met die paraplu!! Waanzinning!

@rest, ook erg mooie buikjes!!!
    Ik hoop dat onze fotosessie zondag doorgaat...vriendin is flink ziek :(

7. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    valien mooie foto's weer meid en een mooie buik! wat heb je toch steeds bijzondere ideeen voor foto's!

rara ga je ook een buitenfoto plaatsen toevallig? ben wel benieuwd :D
    ik wil ook nog buitenfoto's maken hopelijk nog een dagje mooi weer voor de baby komt.

babyfg hopelijk is die vriendin vandaag beter en gaat je shoot door. ben benieuwd hoor.

ik had donderdag nog een buikfoto gemaakt met 37 weken zal em zo ff plaatsen.

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
  9. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    mooie buik hip. Zo leuk dat we gelijk lopen :) Zal morgen een buikfoto plaatsen. Bij mij drukt ie zo op mn maag, voel als een harde vuist. Kindje heeft ook echt niet meer veel plek bij mij en drukt ook met zn beentje en kont tegen mijn ribben. Is dat bij jullie ook zo?

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hip: Als ik de foto's heb ga ik ze plaatsen. Mijn schoonzusje heeft ze gemaakt, maar nog niet gemaild. Geen hele bijzondere foto's hoor, gewoon als gezinnetje zonder kinderen met twee honden en ik een buikje ha ha

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hi meiden,

@hip, zo'n mooie buik heb jij!

@hier, sessie ging door vandaag! vriendin gelukkig weer helemaal opgeknapt met dank aan kuurtje :)

hierbij de (voorlopig) 2 leukste foto's, wel bij eentje even onze gezichten verstopt ;) vind de anonimiteit hier toch wel fijn zeg maar...

en nu de grote vraag...welke (van alle foto's)...op canvas uitvergroten en straks te midden van 2 foto's van onze mini ophangen ;)
    moeilijk....

deze 2 zijn sowieso ook kandidaat :)

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Valien: wauw!! Mooie fotos!! En nog mooiere buik!! :D

Rara: heeel bekend! hier ook! Vooral als ik naar toilet ben geweest en wat druk heb gezet. Of onverwachts op de pot moet niezen haha bij voorlichting zeiden ze al wel dat je vanaf mnd of 7 meer en dunnere afscheiding krijgt! Hoort erbij !

Hip: wauw wat een mooie buik!!!! Wees er maar trots op ;) vind m prachtig mooi van stuk voor ruim 37wk!

Ik wil ook nog foto maken buiten! Hopelijk blijft de kleine nog ff goed zitten want heb een jaren 60 zomer jurk en wil met die jurk in het gras op de foto!! En hier int park bij een “beroemde” boom en het water! Dus ik hooooop op nog een prachtige dag!! En wil ook nog met man op de foto! Moet mn fotograaf nog bellen.

Rozerood: ik kan me wel in dat gevoel plaatsen hor! Hier soms ook t idee dat er een grote teen tussen mn rip zit. Of als ik voorover zit er een hiel tussen mn bh en mn ribben vast zit!

Ik had gister een feestje van mn nichtje maar ivm waterpokjes mocht ik niet heen :(:x heb toen foto van mezelf gemaakt en naar manlief gestuurd! Zei tegen hem,..als ze om me vragen, kan je me zo showen! :D
    heel simpel gewoon normaal in de woonkamer! (alleen die van hem is met mn hoofd :p;))
    Dit is die foto:

13. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    babyfg,....mooi!!!!!!!!!!!!!!! denk dat de keus voor canvas afhankelijk is van hoe de fotos van de kleine worden. de ene foto is namelijk heel mooi licht en de ander donker maar wel van jullie samen! persoonlijk vind ik dat erg mooi!

14. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Babyf, Ik vind de donkere ook het mooist. Zelf kijk ik ook naar de plek waar de foto komt ivm kleur. Zoals ST al zegt ivm kleur.

ST: Het loopt hier echt langs mijn benen ! Heb gister even met een spiegeltje down onder gekeken en het loopt er gewoon uit ! Kan het niet in één maand verbandje houden, moet vaker verschonen. (lekker hé ha ha) Woensdag weer controle zal eens vragen, heb ook veel buikpijn en een pijnlijke buik. Net of heeft er iemand als een boksbal tegenaan lopen slaan. pff als dit nog weken moet duren....

15. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Rara dat is vruchtwater!! ik zou de vk ff bellen hoor meid. dat oeft er namelijk niet met een plons uit te komen zoals je in films ziet. als het scheurtje wat hoger zit en als de kleine ingedaald is dan sijpeld het gewoon eruit. probeer es een beetje op te vangen...en (klinkt ranzig) ruik es aan een maandverbandje ruikt het zoet? spannend hoor!!

16. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Babyfg mooie foto's meid! Ik vind idd de donkere ook de mooiste voor op canvas ( kijk es voor geborsteld aluminium(hema) is ook erg mooi voor zwart wit foto's.
    Wat een leuk zeephangertje trouwens op die andere foto.

st oww ben wel benieuwd naar je sixties jurk!! hopelijk krijgen we nog heerlijk weer voor de baby komt.
    mooie buik heb je en de hond op de foto haha net een beeldje!

Weet niet meer wie het typte maar ik heb helemaal geen moeite met eten. de kleineligt helemaal rechts in mijn buik dus mijn maag komt niet in verdrukking gelukkig. heb ook amper last van maagzuur gelukkig. aan mijn rechterkant worden mijn ribben wel mishandeld en vaak op de zelfde plek waardoor die nu extra gevoelig is.
    gisteravond uiteten geweest en een heel 3 gangen diner opgegeten dus eten lukt prima haha. (en had die dag al chocopops 3 boterhammen een broodje en een kop soep met knapperbollen gehad hihi)

17. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Oww en dankjewel allemaal voor de complimenten! word er bijna verlegen van hihi. maar moet zeggen ik ben ook erg trots op mijn buik!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rara, dat klinkt mij ook als vruchtwater!! Gauw even bellen jij! Zeker ook met je pijnlijke buiken!!

@canvas, we neigen idd naar de zwarte :) idd omdat we daar allebei op staan, en ik niet zo'n ol vochthoofd lijk te hebben hihi (andere foto's echt overduidelijk haha)
    En ik vind m gewoon eeeeerrrrggggg mooi!
    Babyfoto's zullen wel licht worden ws ;) maar 2 witte met zwart ertussen kan ook mooi zijn natuurlijk.
    Komt op een zilveren muur te hangen, zal vanmiddag eens aan mn mams vragen :)

19. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    BFG: mooie foto's zeg. Leuk zo'n vriendin, wil ik ook :) Beiden heel mooi...ligt er dus aan welke stijl. Natuurlijk is een foto van jullie twee wel erg leuk ook.

ST: leuk idee heb je voor fotos buiten! hopelijk lukt het nog!

rara: klinkt idd naar vruchtwater. Ben erg benieuwd hoe alles verloopt!!

ik heb af en toe wel voorween maar het is relativ rustig nog. nog even genieten van de rust :)

20. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    ook even van de zon profiteerd!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina