Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Weer thuis met toch wel wat kkrampen en harde buiken, hopelijk zet het goed door. Ik had wel wat ontsluiting, maar nog niet genoeg voor inleiding. Morgenvroeg weer melden hopelijk dan genoeg ontdluiting. Anders een rustdag wat dan waarschijnlijk pas maandag inleiden word. Alscde kleine het goed bliijft dien tenminste.

Ik hoop zo dat ik morgen ingeleid word.

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @hip, pff jeetje wat een gedoe zeg, maar ook dat je steeds heen en weer moet?? Hoop dat je vannacht wat verder ontsluit!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Bloemmm: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!
    Wat een mooie naam en wat een prachtig kereltje!!!!!!! Mooie volle bos haar en lekker lang ;)
    Geniet lekker van jullie gezinnetje!

Hip: ik hoop voor je dat het nu WEL heeft doorgezet! en dat je al druk bezig bent of dat je vandaag aan de slag mag ;) succes!!! X

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hip; denk aan je!!!

Bedankt voor de lieve reacties meiden.

5. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    hip: spannende dag vandaaag!?!?!

roze rood: hoest bij jou?!?! ook erg spannend!!! 40wk precies!!!

Even een dikke ego. Moet t toch ff van me afschrijven.
    Vanmorgen de 38wk controle gehad. Gyn vond dat de kleine t goed deed. Was goed bewegelijk (joh,..hij/zij houd mij al de hele nacht wakker) de doorstroming navelstreng was keurig en de hoeveelheid vruchtwater ook!! Zelf ben ik kilo aangekomen in een week en 1,5cm in omvang gegroeid rondom mn navel. Ik had iets eiwitten in mn urine en een bloeddruk van 130/75 (normaal zit ik op 100-110/70) niks op aan te merken vind hij. Maar,……de kleine man/meid vind ik persoonlijk amper gegroeid en maak me zorgen. Heb mn zorgen uitgesproken tegenover de gyn maar die kijkt naar het geheel en ziet écht geen probleem! De kleine is nu zo’n 2700/2800 gram. Volgens mij was t met 35wk 2500 en met 37 ook al 2700. De gyn zei wel…daarom doen we ook niet elke week groei meten maar om de week. Maar ik vind het verschil tussen week 35 en 38 gewoon nihil voor een baby dat op zn eind loopt. Gyn vind het niet zorgwekkend, helemaal niet gezien de overige aspecten die hun veel belangrijker vinden. Hij schat het op een kleine 6ponder bij geboorte. Maar ik heb zo mn twijfels en ben gewoon beetje down erdoor vandaag! Is t mijn fout/schuld?! Doe ik iets niet goed?! Is het mn gepieker?! Mn slechte slapen!? Mn weinige drinken!? Of is er gewoon echt niks en zie ik spoken!?!? We hebben afgesproken dat ik aan de bel trek als de kleine minder gaat bewegen of ik me echt veel zorgen ga maken! Als ik extreem vocht ga vasthouden of hoofdpijn krijg (ivm zwangerschapsvergiftiging) en ik hoef pas donderdag (met 39wk) weer op controle. Dan hebben we andere hele leuke gyn (dit is overigens wel een hele lieve man !) en een uitgebreide groei echo.
    Sorry voor mn lange verhaal…moest t ff kwijt!

voordeel: heb wel weer buikfotos :D
    van vanmorgen! 38wk rond.

6. Username

Username Niet meer actief

Gister geboren na een heftige bevalling van 21 uur, onze prachtige dochter :) het was zwaar, ze was een sterrenkijker en kwam er maar niet uit. Uiteindelijk is ze met de vacuümpomp gehaald. Ik ben daarna op de ok beland ivm placenta die niet los wilde. Flink bloed verloren.
    Meisje is inderdaad klein, woog zojuist 2275 gram. Ze ligt in de couveuse. We blijven allebei nog even in het ziekenhuis, helaas niet op dezelfde kamer. Maar t gaat goed met haar en dat is het belangrijkste.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      12
  7. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Gister ochtend na een vlotte bevalling is onze dochter Nynke Matsje geboren ze weegt 3555 gram en is 50 cm lang.

Volgende keer ga ik verder lezen, nu eerst slapen vanacht geen oog dicht gedaan !

Bijgevoegde bestanden:

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Username, wat een snoepie!! En wat heftig zeg ... 21 uur en dan ook nog es een sterrenkijkertje en dat ze daardoor vast kwam te zitten.
    Sterkte de komende dagen en hopelijk ligt de kleine snel bij je op de kamer! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Rara, jij ook gefeliciteerd en fijn dat de bevalling bij jou heel vlot is gegaan. Kan me voorstellen dat je de eerste nacht niet slaapt, wow ... lekker samen met je meisje zijn, wat heerlijk moet dat zijn.
    Slaap lekker en geniet van jullie mooie wonder.

9. Username

Rara van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter :)

10. Username

Spannendetijden wat een prachtige buik heb je! Ik kan me voorstellen dat je bezorgd bent hoor, de gyn heeft er ervaring mee maar blijf je zorgen uiten.

11. Username

Bloem van harte met jullie zoon!

En hip, als t goed is ben je vandaag ingeleid. Succes :)

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @username en rara, van harte gefeliciteerd met jullie mooie meiden!!
    @username, en dr naam is?? ;) hihi, klinkt als een heftige bevalling, hop dat je herstel vlot mag verlopen!!

@ST, die metingen zijn zo betrouwbaar niet....probeer echt te vertrouwen op t oordeel van de gyn hoor...
    Wij hadden van de week de groeiecho (37.5), maar omdat ze al volledig ingedaald is kunnen ze het hoofdje al niet goed en betrouwbaar meer opmeten, ze had zo'n 10 pogingen nodig tot ze een omtrek had waar ze tevreden mee was, viel elke keer veel kleiner uit...
    Ons meisje lag lekker te oefenen met ademhalen dus toen t buikje aan de beurt was om gemeten te worden was t 'ja...meten we nu bij een inademing of een uitademing?'
    Kan ook al flink schelen dus....
    En zolang je je kindje nog goed voelt bewegen zal het vast helemaal goed zitten :) hij/zij zal misschien nog even lekker binnen blijven zitten om nog even goed te groeien als hij/zij idd iets aan de kleinere kant is :)
    Maar probeer je echt geen zorgen te maken hoor!

@hip, hoe gaat t bij jou meid?? :):):)

13. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    Username: gefeliciteerd. Mooi kindje! Jammer dat de bevalling zo zwaar was, maar je hebt het nu gehad en mag genieten!

Rara: jij ook gefeliciteerd met je meisje! Nu ben jij ook eindelijk bevallen net als je vriendin :) Wat fijn dat het zo vlot ging en lekker thuis aan de fotos te zien? Ik denk ook dat ik vast niet kan slapen de eerste nacht. Elke keer denk je zeker, oooh ik heb nu een baby :) geniet!

ST: Ik zou die metingen ook niet zo vertrouwen. het is +-400gramm. En als alles verder goed is, dan komt het wel goed. Maar het is ook goed als je naar jezelf luisterd want jij bent de mamma...en jij weet het uiteindelijk het beste. Heb vertrouwen!

Hier nog niets nieuws....soms twijfel ik al of hij er nog vanzelf uit gaat komen aangezien ik echt weinig voorween heb. Gyn zei wel dat dit niets zegt en het toch spontaan kan beginnen. De moedermond is ook nog dicht. Vruchtwater is nog genoeg en kindje gaat het goed. Gister was hij, als een echte ram, met zn kopje steeds tegen mn moedermond aan het duwen alsof hij de weg alvast wil vrijmaken:) maar ja daar zijn toch weeen voor nodig. Voel me ook heel gespannen en gestresst....alle discussies zijn me tev

14. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    alle discussies zijn me teveel en kan zo huilen.. Lekker die hormonen. Probeer vandaag weer een beetje tot mezelf te komen.

15. Username

Naam, oh ja! Ze heet Hannelore Sophie :)

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @rozerood, knuffel voor jou meid!
    Ik kan nu al niet wachten tot ze eruit komt, laat staan in jouw geval dat je al de 40 weken bent gepasseerd....
    En niet iedereen heeft voorweeen idd, ik heb ze wel heel veel en ook dat is niet altijd even leuk ;) bezorgt me een hoop onzekerheid, elke keer de twijfel 'zal t dit keer wel??'....waarop t antwoord tot nu toe steeds 'nee' is...ook beetje frustrerend zeg maar ;)
    Maar voor nu dan maar discussies vermijden en als je ff momentje hebt gewoon lekker laten gaan meid, nog heel even!
    *knuf*

17. rozerood

rozerood Bekend lid

6 jul 2012
    797
    0
    16
    dank je BabyFG: Kan me voorstellen dat het frustrerend is als je steeds vals alarm hebt. Dan denk je ook dat je lichaam je voor de gek houd...Hoop voor je dat je meer 2 weken hoeft te wachten.

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Ik had hele reacties geschreven, deed internet t niet op tel met plaatsen,…dus kom er net achter dat mn reacties niet opt forum staan L

Username: wat een zware bevalling meid!!!!! jeetje! Gelukkig maken jullie het nu beide goed!!
    En ooooooh wat een plaatje!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!! Geniet maar lekker van haar :D ooh en wat een mooie naam zeg!! Is ze vernoemd?!!? Is dr roepnaam ook volledig?!
    Oooh en bedankt voor je reactie op mn buik en zorgen ;) zooo lief dat je daarop reageert!

Rara: jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! Nynke! Wat een leuke naam!!!!! En wat een mooie meid!!!! geniet ervan!!!!!
    (en aan de fotos te zien,…is ze lekker thuis geboren! Heeeerlijk!!!!)
    Kan me voorstellen dat je de eerste dag/nacht niet slaapt zeg! Hoest vandaag/vannacht gegaan?!!?

Babyfg: heeeel erg bedankt voor je lieve geruststellende reactie!!! Ik moet me ook niet druk maken maargoed,…tis ook zooo spannend allemaal!! En ik ben gewoon na de hele geschiedenis nogsteeds bang dat het mis gaat denk ik! (ongeloof dat onze wens echt gaat uitkomen zeg maar ;) ) maar ik heb alle vertrouwen in ons minitje! En donderdag heb ik top gyn en echt een leuke vrouw is dat, en weet zeker dat zij me helemaal gerust gaat stellen.
    Hoe gaat t bij jou?!?!?!?!!?

Rozerood: klinkt me heeeeeeeeeeeel bekend!!!! en ik ben nog niet eens zover als jou!!! Nog ff doorbijten meid!!! t zal vast niet lang meer duren!!!! Xxxxxxx dikke knuf

Ego: hier nog geen nieuws!!!! Alles rustig!!!
    En ik weet niet of het opprijs wordt gesteld als ik het meld, maar ik las ergens anders kort dat hip ook is bevallen!!! Maar de details weet ik niet en laat ik uiteraard ook lekker aan haar over :D
    Maar bij deze: van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (ik feliciteerd je officieel , nadat je het zelf hebt gemeld hihi)

19. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Un Ook gefeliciteert ! Wat een verschil dan hé, die van jullie is echt een kleintje... wat een skeet!

Andere wachtenden: Nog even volhouden, gek genoeg verrast het je straks ook nog ! Ik was namelijk wel verrast terwijl ik al héél lang tekenen had !

Hier mijn bevallingsverhaal:
    Bloedverlies had ik al langer en voorweeen ook.
    Dinsdag avond rugpijn (had net bed opgemaakt) mijn man was al boos dat ik alleen had lopen klooien en niet op hem had gewacht.
    Half 12 op bed en beetje onrustige buik. 2 uur eraf gegaan en beneden alleen de weeen opgevangen door te wandelen en van die dingen. 4 uur man gebeld dat het niet meer leuk was en ik het fijn zou vinden dat ie beneden bij mij kwam. (Hij wist nog van niks ha ha ) 4:40 weeen erg kort op elkaar om de 2 a 3 minuten dus toch maar vk gebeld. Die vond het erg snel gaan en heeft mij eerst onder de douche gepraat. Het knapte niet op en de weeen bleven komen dus vk weer gebeld dat ze toch maar moest komen. Ze was er rond 5 uur. Toen had ik 6-7 cm ontsluiting maar vliezen niet gebroken, dit heeft ze boven gedaan. Toen naar beneden en op het kraambed (heerlijk, elektrisch naar benden ik erop en bed weer omhoog voor de vk) Kraamhulp gebeld en weeen opgevangen tot in 'poepdrang' kreeg. Rond 7 uur volledige ontsluiting en begonnen met persen. Helaas had Nynke haar handje naast haar hoofdje en kon ze er moeilijk door, ik kreeg het op het bed niet voorelkaar. Toen geprobeert op de baarkruk, wat een verademing ! Ik kon gelijk ontspannen en beter persen. Toen het hoofdje stond weer op bed en met behulp van de vk na drie persweeen onze dochter op de buik. Mijn man heeft haar 'eruit' gehaald en op de borst gelegd, dit vond ik zo bijzonder ! Ik heb al met al bijna een uur geperst. Resultaat ivm handje 4 hechtingen anders geen. Goed luisteren naar de vk en laatste stukje erg veel wegpuffen zodat de huid tijd heeft om mee te rekken. Ik ben erg blij met de gang van zaken en mijn vk is een top wijf ! Om 9 uur half 10 zaten wij vk, kraamhulp, mijn man en ik aan de vers afgebakken broodjes heerlijk !

Foto van kaartje is ons geboorte kaartje, vandaag op de bus gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    rara: WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meer kan ik niet zeggen!!! wat prachtig om je verhaal zo te lezen!!!!!!!!! en wat een mooie fotos! mooi kindje en super mooi kaartje!! ik glunder bij het lezen en zien van je bericht!!!

Deel Deze Pagina