Buikfoto's April 2013

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door corina1989, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Nu zie ik er 2 haha! ziet er goed uit meid gefeliciteerd.
    ik ben eigelijk ook wel benieuwd naar het filmpje, heb rond deze periode nog nooit gezien dat ze bewegen, alleen het hartje wat knippert eigelijk..

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi rara, is dat links ook het dooierzakje? :)

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hip, ja mijne bewoog ook niet voor zover ik heb gezien dan!
    Was ook geen lange echo hoor!

4. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    buik 6w2d 001.jpg

Foto zojuist gemaakt.

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Zzo corina das al een behoorlijk buikje leuk zeg!
    ben echt benieuwd hoe groot mijn buik gaat worden nu het er 2 zijn.
    dinsdag weer echo ben zo benieuwd of alles goed is!

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ja klopt. Ik had altijd al iets een buikje, maar nu staat het veel 'strakker' en boller :). Vl ziet het nog niet eens.

We willen het nog stil houden tot de eerste echo (30e). Dus hopen dat ik het nog kan verbergen de aankomende 3 weken!

Wat fijn dat je dinsdag een echo hebt :). Met een tweeling kan je een beste buik krijgen! Weet het van mijn moeder. Ik ben zelf 1 van een tweeling hihi.

7. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Kan trouwens ook zijn dat ik op dit moment al verder ben als dat ik denk hoor.
    Laatste menstruatie was 10 juni. Toen een cycles van 46 dagen gehad. En nu ook weer berekend op een cycles van 46 dagen. En heb precies op mijn verwachte NOD (25/7) positief getest.

De verloskundige zei al dat ik best een week verder kan zijn.... Ben benieuwd!

8. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Ohh spannend corina..ben benieuwd dan.
    hoe was je test op je nod? meestal is die nog best wel ligt als je op je nod test..kijk maar es in mijn fotoalbum(mss moet je dan vrienden worden anders kun je er niet in kijken) de lichste test is getest op mijn nod..en weet zeker dat dat mijn nod was want heb iui gehad.
    daarna zijn ze bij mij snel donkerder geworden maar komt ook omdat ik een 2ling krijg.

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

@hip, lijkt me zo leuk een tweeling :p
    Dacht bij mezelf ook even dat het zo was, zit namelijk wel in de fam!
    Leuk dat je dinsdag weer een echo hebt. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet!:)

@corina, echt mooi buikje hoor meis hihi!

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
  11. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik heb op youtube al een kanaal en wil niet dat mensen deze filmpjes al zien.. We praten ook en ik weet niet hoe het geluid uit moet. Misschien dat ik later in mijn zwangerschap ze er wel op wil zetten.
    Maandag moet ik naar de vk dan gaat die een echo maken, ben benieuwd wat ze ervan zegt.
    Zal eens even nadenken of er nog een manier is om de filmpjes te laten zien...
    Tweeling lijkt leuk, maar is wel erg spannend ivm risico en denk aan de extra kosten en werk. Vooral als het de eerste is, kan een tweeling erg heftig zijn de eerste maanden. Een vriendin van mij heeft ook een tweeling gekregen, te vroeg met keizersnee. De één lag in Groningen de andere in plaatselijk ziekenhuis, heeft wel veel stress mee gebracht eerste periode van moederschap. Nu alles goed hoor, maar zou niet willen ruilen met haar kraamtijd.... Het kan ook allemaal goed gaan, maar ik denk wel dat mensen die niet weten wat het inhoud er iets makkelijk over denken.

12. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Rara ik weet wat je bedoelt en vind het opzich ook best wel heftig dan we een tweeling krijgen, maar vind het vooral ook heel mooi en speciaal.
    we zijn op de hoogte van de extra risico's en ik besef ook heel goed dat het erg vermoeiend zal zijn zeker de eerste paar maanden.
    maar als je al jaren bezig bent om een kindje te krijgen al een tijdje in de mmm meedraaid en al 2x een mk hebt gehad dan ben je maar wat blij dat je een tweeling krijgt.
    verder krijgen we een 2 eiige tweeling wat iets minder risico's met zich meebrengt en hebben we veel hulp om ons heen als we dat nodig hebben.
    ik denk dat je er ook wel heel veel voor terug krijgt en buiten dat het druk zal zijn zal het vooral heel mooi zijn.

met 1 kindje ben je verder ook niet verzekerd van een ideale kraamtijd..je moet zowiezo geluk hebben en hopen dat alles goed verloopt in de zwangerschap en je een gezond kindje op de wereld kan zetten.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hip, mee eens hoor!
    Het is wat spannend omdat het anders is dan een eenling.
    Maar met een eenling ben je er ook niet van verzekerd dat het allemaal goed gaat:)

14. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik bedoel het niet negatief, ik vind het geweldig voor jullie! Ik denk wel dat mensen die snel oordelen over hoe geweldig het is er niet bij stil staan wat het allemaal met zich mee brengt. Er is gewoon hulp nodig bij een meerling soms financieel maar zeker ook in huis!
    Ik ben ook één van een tweeling, mijn zusje is overleden vlak voor de geboorte. Dat was andere tijd dus tegenwoordig kunnen ze zoveel god dank!
    We mogen dankbaar zijn met ons zwangerschap of het nu één of twee zijn het is een wonder! Ik hoop niet dat ik je op één of andere manier een rot gevoel heb bezorgd Hip, ik weet alleen wel wat er allemaal bij komt kijken, geniet ervan zoveel je kan!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even mijn buikje showen! Het gaat hartstikke snel bij een tweede joh!
    Heel gek, bij mijn eerste had ik dit buikje pas met 13 weken en 2 dagen.
    Zal daar zo ook even een foto van laten zien!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dit was in 2010 van mijn eerste zwangerschap! Precies 13 weken en 2 dagen in hetzelfde truitje, zo zie je het verschil goed met nu!
    Het gaat snel :$:$:$

17. ik heb vandaag ook mijn eerste buikfoto gemaakt.
    Ik ben benieuwd hoelang ik ga volhouden dat ik lekker van de vakantie genoten heb.

IMG00243-20120811-1322.jpg

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nog even eentje in pyjama en dan hou ik op :p

19. lesleyann

lesleyann Nieuw lid

11 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ik kom hier me ook aanmelden, ik ben lesley-ann
    en ben 24 jaar en verloofd met patrick 34 jaar..
    wij wonen in hongarije en zijn afgelopen januari
    papa en mama geworden van Giovanni... die is dus bijna 7 maand
    tot onze verbazing ben ik nu weer zwanger
    en dit keer van een tweeling... maar de vraag is of ze alle 2 blijven zitten of alleen 1 of niks.. heb een echo gehad met 5 weken
    en kon nog niet veel zien wel dat de ene groter was dan de ander....
    dus het kan een vanishing twin worden of ze groeien wel alle 2...
    ik moet maandag terug komen voor nog een echo.. en dan hopen op 2 mooie hartjes....

voor de rest van jullie allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap..

liefs lesley-ann

20. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Mooie buikjes hier! Ik heb wat extra kilo"s op mn buik dus zet de foto's er nu nog niet zo graag op, maar het is leuk om te zien wat er bij jullie gebeurt. Kan ik het een beetje vergelijken met wat er onder mijn vetlaagje zit.

Deel Deze Pagina