Rara het gaat echt supergoed bij jouw zeg. Fijn man! RR thimo zal nu wel zijn regeldagen hebben. Hopelijk heb je over een paar dagen wat meer rust tussen de voedingen. Ik dacht dat regeldagen alleen voorkwam bij bv. Maar tess is sinds gister echt super huilerig ze slaapt max een uur achter elkaar en dan begint ze weer...gelukkig was ze vannacht zo uitgeput na al het gehuil en weinig slapen dat ze de hele nacht doorgeslapen heeft. Had voor het slapengaan ook lekker lang met haar gedoucht. Helaas vandaag weer het zelfde huilen huilen huilen, is het liefste bij mij en krijg haar alleen stil met de fles na 2 uur ongeveer komt ook echt weer dat honger huiltje. Had ik gegoogeld op regeldagen en dat komt bij fv dus ook gewoon voor. De baby maakt een groeispurt en heeft meer honger daaardoor.. en rond de 1,5 week, 3 weken en 6 weken zijn dus die regeldagen. Nou dat verklaart een hoop! Ik heb echt nog wel last van de hechting wat ik van binnen heb trouwens kan wel gewoon vanalles doen en zitten enzo, maar het voelt alsof iemand aan mijn haar trekt zeg maar. Hopelijk is het snel helemaal over. Volgensmij heb ik ook nog last van mijn plasbuis door de katheter het voelt niet fijn in ieder geval. Weet eigelijk niet of dat normaal is, maar heb ff geen zin om naar de dokter te gaan en geklooi van onder hihi. Tori ben benieuwd hoe het met je gaat. Spannende tijden hoe is het bij jouw? Valien bij jouw nog alles rustig?
hip: we zitten nu precies op 3 weken, dus kan zijn een regeldag....we hebben ze wel vaak haha. ik kan nu op een zacht bed met een kussen onder mijn linker bil )rechts zit de knip) een beetje zitten. nog wel voorzichtig en niet te lang. Ben sind gisteravond 18:00 alleen met thimo. Sinds 5uur vanmorgen steeds maar korte slaapfasen, max 1 uur en het liefst bij mij. Kom helemaal tot niets voor mezelf (behalve nu even snel maar hoor hem alweer). Dat is wel erg vermoeiend. Hip: hoe doe je dat douchen met Tess. Is dat lastig? draag je haar de hele tijd? ik heb bij plassen ook nog wat last. zon samentrekkend gevoel achter mijn schaambod. Weet ook niet wat het is...
@rozerood, oh ben gelukkig niet de enige met zo'n gevoel bij t plassen!! zal nog wel de bm zijn die dan weer even op zn plek zakt ofzo?? weet t eigenlijk ook niet... @regeldagen, hier nog niet gemerkt, maar die weet dinsdag als ze 3 weken oud is @hip, Tess is een scheetje hoor! en kom natuurlijk ook gewoon weer even ons fotomodelletje showen *pronk pronk*
Hi meiden, kan nu pas jullie berichten want na de bevalling werd het heel snel heftig voor mij (bloeduitstorting aan de binnenkant waardoor ik constant hevige pijn heb). De bevalling ging best goed (helemaal vergeleken met de pijn die dus daarna kwam) en ons meisje heeft het super doorstaan! 4280 gram!!!!! En oh, ze is echt zó ongelooflijk mooi en dapper!!! Wow! Kan helaas nu niet bij haar zijn en nog niet met de borstvoeding beginnen, maar ze wordt goed verzorgd en papa ligt in de kamer naast haar. Ik lig op de IC en krijg morfine en nu bloed, omdat ik veel ben verloren. Yvi heet ze!!
ff update tijdens t voeden na een bevalling van 37uur is 25/4/13 om 20:13 onze Dochter! Cate geboren!!! ze is 3200 gr en 51cm. we zijn lekker thuis en nu gaat alles goed. (alleen mega last van hechting!!! beurs en trekt en brand) xxx
tori en st: gefeliciteerd meiden! jullie hebben het gered. Tori: wow das een zwaar kindje, dus kan me voorstellen dat het vanbinnen zeer doet. Hopelijk knap je snel op. Ik vond het een diep dal maar elke dag gaat het stijl bergop! Leuke naam! Yvi. (zeg je Aivie?) ST: fijn dat je lekker thuis bent en het goed gaat. Die hechtingen zijn erg vervelend, rust maar goed uit! BabyFG ooooooh wat lief! Hoe krijg je je kind zo ontspannen in die houding? wij hebben donderdag een fotoshoot geboekt. Hoop dat ie dan lekker wil slapen en goed meedoet en we ook zulke schattige fotos krijgen. Ik wilde hem thuis ook in een mand doen maar hij zakte steeds weg en begon toen te huilen.
Tori ook hier nog een x gefeliciteerd!!! St zoww heej 37 uur dat is een flinke bevalling geweest, ben benieuwd nar je verhaal! En een dochtertje wat leuk en ook een leuke naam cate. Ben ook erg benieuwd naat een goto van je meisje, maar geniet maar eerst volop! Wat helpt als je last heb van de hrchtingen is koelen. Een kraamverbandje iets nat maken en in een boterhamzakje in de diepvries leggen. Did kan dan in je onderbroek met wat wcpapier of keukenrol erom of een washandje ofzo. En af en toe met de blote billen gaan slapen leg xan wat van die matjes ib je bed voor het bloedverlies. Heel veel succes dames met opknappen! Nu alleen valien nog denk ik... Bfg wat een mooie foto'S meid!
ST en Tori van harte gefeliciteerd !! Lekker genieten !!! Ze groeien snel !!!! babyfg wat een mooie foto's ! Wat zal jullie zoon een geweldig fotoboek krijgen ! Ik ben druk aan het kolfen, wat een K werk zeg. Doet ook een soort van zeer. Morgen moet manlief zich weer een avond alleen met Nynke vermaken dus flinke voorraad verzamelen. Even een fles vraagje. Aan de borst zuigt ze bijna geen lucht, aan de fles wel. Herkennen de fv mamma's hierin ?? Oja nog even iets wat mij heeft aangegrepen. Gister zijn we lekker met zijn drietjes over de markt geweest. Toen we koffie gingen drinken ben ik ergens in een hoekje gaan zitten te voeden. Er stonden nog twee stoeltjes bij de tafel en een ouder echtpaar vroeg of ze erbij mochten komen zitten. Ik voelde mij al iets opgelaten, maar we lieten ze erbij zitten. De man zat naast mij en vroeg wat het was een jongen of een meisje. Wij trots dat het een meisje was zegt ie tegen mijn man 'oei, dat had je toch even wat beter je best moeten doen!' Nou ik schoot vuur !!! Niks gezegt maar wel snel koffie op gedronken, Nynke van de borst en vertrokken. Wat een lul !
Rara nou ja wat een rot opmerking, daar had ik wat van gezegd! Je kan een andere fles proberen waarbij ze minder lucht zuigt. De dr. Brown is fijn vind ik. RR ik vind douchen met Tess niet lastig. Moet je wel met z'n 2tjes zijn vind ik. Eentje gaat onder dr douche staan en de ander geeft dan Tess aan. En als je klaar bent dan kan die tess weer aanpakken en afdrogen. Je houd haar gewoon vast en de douchestralrn kunnen ook over het hoofdje. Echt heerlijk ook omdat je huid op huid contact hebt vinden baby's ook erg fijn.
@tori gefeliciteerd met Yvi!! Leuke naam!! Kan me voorstellen dat t erg zeer doet.....sterkte!! Ben benieuwd naar de eerste foto hier! @ST, gefeliciteerd met Cate! Ook al zo'n leuke naam! Wat een licht poppetje zeg hihi! Zo nog even in je album spieken Sterkte ook met je herstel! En genieten maar van jullie meisje! @rara, ja onze dochter krijgt mooie foto's hihi @ontspannen in mandje, was zo blij dat ze bleef slapen! En heb verder gezorgd voor goede ondersteuning in t mandje zodat ze niet echt weg kon zakken zeg maar, heb dr eigenlijk in houding "gezet" zoals ze ook graag tegen ons aan ligt, mocht alleen dr armpjes niet positioneren van dr, dus heb dr wat dat betreft dr gang laten gaan (anders had ik beide armpjes onder t hoofdje gelegd, zo ligt ze bij mij wel altijd graag) Maar vandaag had ze niet zo'n zin in een fotosessie (met de billen bloot ), dus ben benieuwd of er per ongeluk toch wat tussen zit...... @rara, bijzondere opmerking ...ik denk niet dat ik me in had kunnen houden @geslacht, in roze koeka in de mc, roze mutsje op, en poppengezichtje 'is t een meisje??' Nee een knul daarom ligt ze in roze voetenzak *zucht* @hier, ml gister weer gaan werken dus overdag alleen met mn meissie, is ff wennen maar vind t niet vervelend Kan me zo in elk geval niet aan hem ergeren dat ie constant op zn luie reet zit ipv ook eens iets op te ruimen uit zichzelf.... Maaar plannen gaat nog niet hoor erg afhankelijk of ze wil slapen in de box enzo, dus vandaag zit ik daarom nog in pyjama nu hihi
rara.. tsss nog zon opa die denkt dat mannelijk afkomen beter is. Wat een lul ja. dat babys meer lucht zuuigen bij FV is normaal, let inderdaad eens op de soort zuiger en fles. uitproberen! hier wil ook iedereen in de supermarkt ons kindje zien. SOms irritant als ik al druk bezig ben boodschappen te doen en te zorgen dat beeb niet wakker wordt en huilt. Deze week bij fotograaf geweest. Fotos gemaakt waar hij naakt was en hij heeft mij onder geplast en in mn hand gepoept haha. fotograaf was heel makkelijk daarover. Ben benieuwd naar de fotos. ook waren we bij osteopaat...het lijkt erop of ie nu minder krampjes heeft en hij slaapt ook opeens langer ( record 6 uur!!). plannen gaat hier ook echt niet. hoewel ik wel al weet dat hij sochtends vaker wil drinken en nauwelijks slaapt.
moeten we bevriend zijn zodat ik jullie fotos kan zien? kleine net in de draagdoek gedaan. heerlijk, kon ik even wat opruimen en nu is hij in slaap gevallen...moet alleen nog oefenen zodat ik hem er alleen in kan doen.
Valien hoe is het met jouw? Ben je al bevallen? Je zal nu toch wel al zeker een week overtijd zijn of niet? RR je moet idd vrienden zijn om in het album te kijken..je kunt dan gewoon een vriendschapsverzoek sturen naaf die gene. Wat fijn dat thimo lekker slaapt in de draagdoek. Hoe gaat het met jouw nu? Hoe is het met de rest? Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Heerlijk he!! Zondagavond heeft mijn moeder voor het eerst opgepast wij waren ff naar het bevrijdingsfestival geweest. Ging erg goed ik had er eigelijk niet veel moeite mee. Heb tussendoor ook niet gebeld, had zoiets van zolang ik niks hoor zal het wel goed zijn. Verder proberen we twss zoveel mogelijk mee te ndmrn als we ergens heengaan. Zodat ze daar ook aan went en het gaat goed tot nu toe...boodschappen doen, winkelen (geen hele dav natuurlijk) lunchen en met koninginnedag is ze okk mee de stad in geweest, heb haar daar ook de fles gegeven ging goed. Er was vanalles te doen en overal muziek enzo maar ze heeft heerlijk geslapen. 'S nachts slaapt ze ook al best wel goed door meestal 23.00 laatste fles en tegen 6.30 weer de eerste. Ze xit nog op 5 flessen meestal soms 6. Vannacht werd xe wakker met erge buikkrampjes (denk ik) zo zielig niks hielp. Uiteindelijk zijn we maar onder de douche gaan staan samen dat hielp gelukkig, maar wat een gebroken nacht zeg.
hip lekker dat je al zo actief bent en ook vertrouwen krijgt in het ondernemen van dingen met Tess. In die fase komen we nu langzaam...uitproberen wat kan en wat niet en hoe hij dan slaapt. Merk dat hij het best in een donkere kamer slaapt zonder teveel afleiding. savonds gaat ie meestal om 21:00 slapen komt dant tussen 24:00-1:30 een keer en dan meestal nog tussen 3:30 en 5:00...soms slaapt ie daarna nog tot 7:00. die buikpijntjes zijn echt vervelend en zielig he. Thimo heeft er ook last van in zn slaap.
Gisteren een new born shoot gehad! erg leuk alleen had Tess haar dag niet dus was een beetje tussen de huilbuitjes door foto's maken. maar er zitten prachtige foto's bij gelukkig. hier is er eentje heb er ook nog in mijn album staan en verschillende gewone foto's. we moeten vrienden zijn om die foto's te kijken dus voeg me maar toe RR fijn in de draagdoek, welke heb je? ik heb een minimonkey gekregen van een vriendin, maar heb em eigelijk nog nooit gebruikt. Tess is vandaag weer erg hongerig, denk dat ze weer een groeispurtje heeft. gisteren was ze ook al erg jengelig.