Jeetje wat een mooie buiken allemaal. Is het bekend dat je bij een tweede zwangerschap de buik sneller kan groeien? Ik zit bijna op 6 win maar heb lange niet zo'n buik. Morgen maar een nieuwe foto maken en zal vergelijkingsmateriaal hier posten.
ja kan wel Frambloosje Dit is mijn 7de zwangerschap en kan nou mijn gewone broeken al bijna niet meer aan.
Zo hier de beloofde foto Mijn darmenbuikje is weer wat tot rust gekomen. Broeken gaan nog steeds niet goed dicht, maar het is niet meer zo erg als vorige week! Onderbuik begint nu wel meer op te bollen. Zijkanten ook. Leuk hoor! Gister het goede nieuws aan mijn schoonouders verteld. Helemaal blij Tranen van geluk hihi! Wordt hun eerste kleinkind.
@madelein leuk dat je schoonouders zo leuk reageerde. mooie buikjes! mijn buik lijkt aan de onderkant ook meer op te bollen. kan nu bijna van boven mijn navel zien haha kon ik eerder niet. nu ook wel meer maagpijn helaas
Ik meld me ook bij het clubje... ik heb alleen wel zo'n overgewicht dat het verschil in buik nog niet opvalt hoor! Bij mijn vorige zwangerschap duurde dat ook wel langer. Leuk om de foto's te zien, ook van de echo's. Ik heb net een afspraak bij de verloskundige gemaakt en moet nog wachten tot 30 augustus voor de echo... ohhh wat lang!
@ook dikkere buikjes zijn welkom shaantje. @madelein zoals het er bij jou uitziet is het bij mij ook ( alleen met nog een laagje vet. wel apart mn buik is boller , zie er dus dikker uit, maar ben helemaal niet aangekomen. wel erg behoefte aan zoete Dingen, slecht he.
Pff hier weer complete stress.... Had net wat moeite met naar de wc gaan, bij het afvegen ineens heel veel vers bloed.... Vk gebeld, nu 2 dagen niks doen. Braaf rust houden, en hopen.... Wanneer houdt dit eens op?!?!?!
madelein jeetje! nou ik hoop dat alles goed komt!! Ik zelf heb nu echt last van misselijkheid, hoef nog niet kotsen maar rare smaak in mijn mond en hongerige gevoel in mijn maag.. ik probeer steeds kleine stukjes van alles eten: wortel, water, kopsoep, watermeloen, radijs.. etc... Vandaag ook stress, vlooi ontdekt bij ons lieve hondje... ( dar verklaard dus haar jeuk van 1 week.. maar moet nu alles schoon gemaakt worden, alles in de was, tot puntje stofzuigen en dan met spray behandelen woon en slaapkamers.. dan moeten we 4 uur weg... tussen misselijkheid probeer ik wat stofzuigen en straks komt mijn man eerder van werk om alles nog keertje stofzuigen en gaat hij het behandelen met spray... echt nooit vlooien gehad en altijd goede dure druppel gegeven en nu dat! ( dierenarts snapt ook niet waroom druppels die altijd werkte nu opeen niet, misschien ligt het aan Frankrijks vlooien.. daar begon het jeuk dus...
Nou hier is de eerste paniek weer een beetje gezakt. Geen bloed meer verloren sinds 14.00. Dat geeft toch weer hoop. Ook absoluut geen tekenen van een op handen zijnde miskraam. Geen pijn, kramp of wat dan ook. Enige is dat ik net ging voelen ( waarom doe ik het mezelf ook aan...) en mn baarmoedermond iets open staat. Niet heel ver zoals voor de eisprong, maar ook niet helemaal dicht. Eigenlijk eerder niet gevoeld tijdens de zwangerschap dus weet ook niet hoe het eerder was. Misschien zat het altijd al wel zo Hoe is dat bij jullie? Hier lees je erg verschillende dingen terug. De een zegt juist helemaal dicht, en bij de ander blijft ie meer open....
Hi meiden Ik spring een beetje laat in, maar wil graag meekletsem hier of nouja, zal vooral buikjes bekijken en buikje tonen zijn Ik kan nu geen foto's uploaden, maar heb al wel foto's gemaakt van de week van mijn ochtendbuikje en mijn middagbuikje....echt een verschil al zeg!! Heb zelf zoiets van nou dat belooft wat en hoe ga ik dat in hemelsnaam nog een paar weken verbergen op mn werk??? Gelukkig mag ik daar nog even over nadenken eerst nog even lekker vakantie Liefs!
@madelein als ik t zo lees heb jij een aambei die open is gegaan,dat bloed ook en die heb je bij je anus als je veel moet persen Dus mijn tip vezels vezels en veeeeeeeeeel drinken, en dan is dit nog maar begin van je zwschap @babyfotograaf welkom bij de club! Buikfoto zal ik morgen toch echt eens uploaden, Vandaag om nieuw gips gekregen ,moet Miss wel geopereerd worden,maar mijn prille zwschap maakt dit lastig want zou dan door ct moeten en dat geeft teveel straling... Mja heb nu continu zeurende pijn in arm dus moet toch echt wat gebeuren,en dat voordat we volg WK dinsdag naar Italië gaan....weet. Nu echt allemaal ff niet, Straks ook mvm dus spannend hoe test zal zijn.... Pffffffff ff baaldagje weer X miek
Hierbij mijn nieuwe foto: eerste foto 5W1D en de nieuwe van vandaag 6W Op het werk word al gesmoest. Normaal ben ik super plat rondom de buikstreek. gelukkig ga ik a.s donderdag 3 weken met vakantie.
@frambloosje, wauw wat een verschil!!!! Handig zeg ff vakantie tussendoor hihi @miek, ken t verhaal niet, maar wil je wel even een knuffel geven!
Frambloosje: Mooi verschil al hoor!! Fijn dat je binnenkort vakantie hebt. Scheelt weer op je werk haha. Madelein: Gelukkig ben je alweer wat geruster! Hopelijk blijft het zo . Miekje: Ohjeetje wat een bericht. En misschien een operatie en op vakantie. Sterkte meid!! Dikke knuffel!! Hier ook ontzettend onzeker geweest afgelopen weekend. Zaterdagavond ineens na het plassen, bij afvegen, bruine slijm. Dus inlegkruisje ingedaan en daar zaten ook steeds wat druppen op. Gisteren ook nog. Sinds vanochtend niks meer. Dus mss nog oud bloed van innesteling? Heb geen seks gehad oid die avond toen het begon. Misschien dat ik morgen de verloskundige nog ga bellen of de echo iets vroeger kan. Ben toch behoorlijk onzeker geworden na dit gebeuren .
@ Corina: He bah. Naar he die onzekerheid? Bruin bloed is oud bloed ja. Ik heb het ook een keer gehad, rond de 5 weken. Maar weet precies hoe onzeker je ervan kan worden! Hier is het bloeden gelukkig tot nu toe niet meer teruggekomen. Wel net de vk gebeld of ik toch eerder mag komen voor een echo. Nu mag ik as vrijdag al komen. Tot die tijd moet ik me rustig houden. Dus zit een weekje thuis. Zit wel nog steeds een beetje in de stress. Durf bijna niet naar de wc te gaan... Wat is dit toch irritant!! Nou ja ik hou me er maar aan vast dat ik geen krampen heb, en het bloedverlies gestopt is ( nu alleen nog bruine afscheiding). Volgens de vk komt dit vaker voor, en zegt het niks. Nou ja dat hopen we dan maar!
Hè wat een nare verhalen, veel sterkte meiden. Wat is de onzekerheid toch vreselijk hè. Kan niet wachten tot we over de 12 weken zijn