Nee rozerood, wat een naar bericht . Wat verschrikkelijk dat hij vreemd is gegaan en nu dat thimo er is nog door gaat... Pff, hij maakt een grote vergissing zeg. Maar kan me voorstellen dat je maar je ouders bent gegaan. Ik denk aan je en hopelijk komt er een goede oplossing! Dikke knuffel meid. En ja, hip komt bij je uit de buurt dan!
Rozerood wat ontzettend klote meid! Kan me helemaal voorstellen dat je hele werd ingestort is! Wat een rot streek! Ik woon idd in limburg dus als ik iets voor je kan doen dan pb me maar! Vind het zo rot voor je...knuffel!!!
Wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen? Rozerood hoe gaat het met je? Kun je een beetje bijkomen bij je ouders? Vind het echt k*t voor je!
hi, ik ben nog steeds bij mn ouder. VL moet nog beslissen wat ie wil, verder met ons of zn nieuwe vriendinnetje. ik kannogsteeds niet begrijpen dat hij zoiets doet. het is een moeilijke tijd en raar om met eem baby bij mn ouders te zitten. ik zou nu eigenlijk moeten genieten. hoe gaat het met jullie?
Echt kl*te RR! Kan me voorstellen dat het heel raar is om bij je ouders te wonen samen met thimo. Wil je nog verder met je vriend als die voor jullie kiest? Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor. Hier gaat het wel goed Tess zit in haar 4de sprong, maar valt nog reuze mee gelukkig. Dadelijk naar het cb voor de 3de prikjes. Hoe is het met de rest?
Hip: Ik wil hem nog wel een kans geven. We zijn toch 6 jr samen en hebben een kindje. We hadden het ook niet slecht samen en dat ziet hij ook wel. Alleen is die andere vrouw nu natuurlijk veel leuker en spannender. Geen idee wat hij gaat besluiten. Ik ben er wel echt kapot van. 4e sprong is??
RR wel begrijpelijk dat je em nog een kans wil geven, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ik dat zou kunnen hoor. Zeker omdat die niet meteen voor jouw kiest, maar er over wil denken. Wat ontzettend knap van thimo dat die al omrolt van rug naar buik! Dat doet tess nog niet. Van buik naar rug lukt haar bijna met een heel klein zetje van mij. Wat eer rust hier he!
En gistermiddag heeft tTess zich voor het eerst een paar x van buik naar rug gedraaid andersom maakt ze nog weinig aanstalten toe.
Jaaa wat een rust hier ... de kleintjes nemen veel van onze tijd in beslag denk ik en daardoor kunnen we niet op alle topics nog veel schrijven. Yvi kan al van haar rug naar de zij draaien, dat doet ze dan ook graag. Soms valt ze daarna dan ook in slaap op haar zij. Haar vandaag voor het eerst naar het kinderdagverblijf gebracht, oooh dat was zwaar zeg! Ik had gewoon een brok in m'n keel toen ik naar haar zwaaide en weg liep en alleen in de auto zat. Verder slaapt ze nog goed door snachts en kan ze heel goed zelf spelen. Nu alleen last van spruw, dus dat is wel ff shit. Maar het middeltje wat ik haar nu geef vindt ze best lekker volgens mij dus dat is goed te doen. Wie had daar nog maar meer last van op dit topic? Hoe lang duurde het voordat het weer helemaal weg was? RR, knap dat je 'm nog een kans wilt geven. Hopelijk neemt hij die kans anders krijgt hij erg veel spijt ben ik bang. Samen met jullie kleine kunnen jullie de wereld toch weer aan, hopelijk ziet hij dat ook. Wat goed zeg, dat Thimo van z'n rug op z'n buik is gedraaid! Nog even en hij gaat kruipen! Begon hij ook met van z'n rug op z'n zij denk ik? En hoe lang nadat hij dat ging doen deed hij het tot op z'n buik?
@RR ook ik vind het erg knap dat je hem nog een kans wilt geven, zou het zelf denk ik niet kunnen. Maar blijft een klote situatie nu. Sterkte! @draaien, Hailey draait van rug naar zij, slapen doet ze sowieso veelal op dr zij vind ze heerlijk @inbakeren, met die hitte kon ze niet in de puck dus dat was cold turkey "afbouwen", zolang ze mar op dr zij weggelegd wordt en lekker in slaap valt is er weinig onrust wanneer ze op dr rug ligt begint ze wat onrustiger te worden soms, maar vaak is dan speen weer voldoende of dat ik eventjes mn hand op dr leg (zo fijn dat ze naast me ligt haha kan ik ook gelijk weer verder slapen ) Laatste weekje thuis is begonnen, daarna weer aan t werk.... Heb we t geluk dat ml hailey de 3 dagen dat ik werk weg brengt en ik haal dr dan op ze gaat naar opa's en oma's dus dat is wel fijn En dan gaat t "echte" leven weer beginnen....
Tori: hij ging ongeveer 1,5 week van rug op zn zei en toen draaide hij zijn hoofdje steeds verder...na een paar keer met ondersteuning draaide hij opeens zelf helemaal om. Hij kan er geen genoeg van krijgen. Alleen lukt het hem nog niet van zn buik op zn rug te draaien. We hebben nu besloten maar uit elkaar te gaan, helaas. Er zit geen verandering in. Zijn verantwoordelijkheidsgevoel maakte dat hij geen keuze kon nemen. Ik heb hem gezegd dat zijn gedrag zijn keuze al laat zien. denk dat hij nog wel even gewetensproblemen gaat hebben.. Ik hoop ook heel erg dat hij op een gegeven moment kan zien (als de verliefdheid wat gezakt is) dat hij het waardevolste heeft weggegooid. Wij hadden idd spruw en heb helaas nog een tweede tube zalf gekocht. Mijnuitslag is wel weg. Alleen een tepel nog wel roze. In zijn mondje is zn gehemelte nog wel wit. Maar na 1 week zie je wel al verandering. tori: kan me voorstellen dat het moeilijk is om haar achter te laten. Lijkt me pittig nu weer te gaan werken. Maar je hebt iig een lieve man die je ondersteunt. Wat mis ik dat zeg
Rozerood, dat is best smalle dan na 1,5 week. Ben benieuwd of mijn meisje dat zo ook al doet dan. Ze ligt meestal op haar rug te slapen en haar hoofd wisselend een kant op. Als ze soms wat stoterig huilt en haar ogen weer een beetje open doet dan doe ik haar speen weer in en is ze zo weer vertrokken en dan slaapt ze heel goed. Ze slaapt nu ook alweer een uurtje, doet haar vast goed. @spruw, ze heeft alleen nog plekjes op de lippen nu, gisteren leek het helemaal weg en vanmorgen was het toch weer meer... M'n tepel is ook wat rood dus daar doe ik dat drankje (heb geen crème) daar ook op na het voeden. Maar het kan dus wel lang aanhouden begrijp ik . dus je man heeft zich toch niet goed bedacht en toch uit elkaar... Wat verdrietig, maar aan de andere kant is bij elkaar blijven voor de kleine ook niet goed, beter dan nu uit elkaar dan over 5 jaar. Maar het blijft wel heel erg voor je, want je kleine alleen opvoeden is best zwaar! Gelukkig kunnen je ouders je helpen, dat is wel fijn. Geef jij nog bv trouwens? Babyfg, Hailey gaat echt goed dan! En nee inbakeren nu is geen optie, Yvi ligt meestal alleen in haar rompertje op bed (en de rest van de dag ook trouwens). Geniet nog even van je weekje vrij en dan succes op je werk! @werk, vind er nog niks aan... Mis m'n meisje, maar als ik haar dan weer zie aan het eind van de dag s dat gevoel meteen weer weg gelukkig. Lekker veel knuffelen!! Kolven doe ik drie keer per dag om de melkproductie nog een beetje op peil te houden. Had eerst geen geschikte ruimte maar donderdag kon ik in het keukentje op de algeme hal en dat was beter. Hopelijk houden ze die deur open en kan ik dat blijven gebruiken (want het beste wat ze aan boden was een invalidentoilet!).
@RR, idd wat tori zegt, dan liever nu uit elkaar dan over 5 jaar, maar leuk zal t nooit zijn...gelukkig heb je je ouders! @tori, vervelend die spruw hier gelukkig(!!!) geen last van gehad. Hailey ligt met die hitte ook voornamelijk in romper haha, beetje afhankelijk van de temp binnen,en of er tochtje in omdat alles open staat @kolven, hoef me daar gelukkig niet druk om te maken want geef kv, maar bij ons op t werk is er echt een aparte ruimte voor met koelkast en alles, heel netjes. Je werkgever is in elk geval wel verplicht je een afgesloten ruimte aan te bieden, maar de wc lijkt me nou niet echt de bedoeling @laatste week, daar ga ik zeker van genieten!!voel nu wel gezonde spanning om te gaan werken, zijn dan net naar nieuwbouw kantoor verhuisd op t terrein t weekend dus zal lekker chaotisch zijn volgende week maandag heb er opzich ook wel zin in (ondanks *PIEP* collega) dus dat is ook wel een goed teken denk ik zo
Sh*t vanalles getypt druk ik perongeluk ergens op (ben op de foon) alles weg. Nu geen zin meer. Reageer morgen wel. RR verdrietig dat jullie toch uitelkAar gaan, maar mss wel het beste. Sterkte!