@nisa, als je kleinntje gewoon goed groeit is er niets aan de hand, zoals je hier aan alle foto's kunt zien is het heel persoonlijk wat voor buik je hebt met welke termijn. dat heeft ook met de bouw van je lichaam te maken, de ene heeft een grote buik en de ander weer een kleine, dus meid als je kleine goed groeit hoef je je daar geen zorgen over te maken. XXX Gusam
@gusam: hey dankje voor je reactie mn kereltje doet het hartstikke goed!!! en ik ben zelf ook maar een kleintje maak me ook geen zorgen maar vroeg me af of het idd. klein was want ik zie dat niet, ik vind hem juist heel mooi
ja zou willen dat ik er zo een had...vrijdag echo 20w...kijken of het er stiekem geen twee zijn...of een reus ofzo..
Oh vertel eens Wanneer kwam je daar achter? heb je ook een lange vent (ik 2m, ben zelf een dwerg 1.65cm) En je hebt trouwens mooie foto's in je albumpje staan.
Dank je wel! Onze buikjes lijken inderdaad wel wat op elkaar, dus het is voor ons beiden een mooi compliment . Ze gaan vrijdag vast bij je meten hoe groot de baby is en dan weet je of je ook een reusje in je buik hebt. Ik krijg constant groeiecho´s vandaar dat ik weet dat ze hier vrij groot wordt.
weer mooie buikjes dames, morgen ga ik er hier weer eentje maken, ik heb vanaf wk 16 nog iedere week een foto gemaakt, en bij mijn dochtertje heb ik ook geprobeerd om iedere week een foto te maken. XXX Gusam
Bekijk bijlage 74141 prachtige buiken!.. ik heb net mijn eerste buikfoto gemaakt.. komt ie... 15 weken .....