Hoi meiden, Ik kom ook maar eens een buikfoto plaatsen, ben namelijk erg benieuwd naar jullie meningen. Deze foto is vandaag genomen 17+4 (en is van no. 2 ); Bekijk bijlage 75145 Liefs, Fem
oh wat mooi Gwen, jij bent echt megaslank volgens mij (ik niet namelijk, hahahahahahaha), ik vind jou HEEL mooi zwanger
Ja is inderdaad mijn eerste... Hihi... die vraag krijg ik vaak of dat ze vragen: "Zitten er geen 2 in?" maar dit is ook niet het geval.
Nou Gwen, dat is je niet aan te zien hoor!!!! Ik ben ook al 9 kilo aangekomen, *ahum* ik hoef maar naar een taartje te kijken en ik kom al aan, het is zo oneerlijk verdeeld he in de wereld hahahahaha. Maar je bent prachtig zwanger.
Mooi hoor! Oh wat fijn dat er nog iemand is die dat ook heeft! Ik was ook heel slank en inmiddels ook al 20 kg. aangekomen! (op dit moment 27 weken) Maar het is allemaal goed en gezond en ik voel me goed en eigenlijk ben ik gewoon heel trots! Krijg toch (naast alle 'poeh wat een flinke buik) toch ook wel complimenten dat ik mooi draag
Ook ik zal maar eens mijn eerste foto plaatsen, al is er nog niet veel te zien Komt vanzelf wel! Hier mijn buikje met 19w2d
@ paloe mooi lijntje heb jij hoor. Enne zeker weten dat er straks meer te zien is. Voor je het weet zit die buik er opeens.
ikzelf zie het al wel, ben al wel goed gegroeid ten opzichte van de eerste weken nu kijk ik er naar uit, straks zit het weer in de weg
heb je daar nog een foto van? best wel grappig, tot de helft bijna niets en dan toch nog enorm worden.
Ik heb er een foto van, maar nu even niet bij de hand..we hadden de harde schijf van de comp in 2 compartimenten verdeeld zodat in het aparte deel alle fotos enzo veilig zouden zijn voor infecties... dat is dus niet zo en die schijf is nu tijdelijk niet toegankelijk..