Mooie buiken meiden!!! Ik vrees dat ik met 41 weken ook nog een buikje ga kunnen plaatsen. Eventsar, kga dadelijk stemmen!
mooie buiken weer dames!! @ gerritsen: waar heb je je lingerie vandaan? Lijkt me lekker zitten zo vlak onder je buikje en ziet er ook nog schattig uit met dat kant! Overal waar ik zoek is de lingerie of heel lelijk of heel duur!
Mooie buiken, kan niet wachten tot mijne ook wat groter wordt hahaah. Hier een fototje van vandaag met 17 weken
Hey meiden, hier mijn buikje met 9 wk en 2 dg. Kan me niet voorstellen dat het al zo hard gaat. Op het werk weet iedereen het al, dus daar hoef ik het niet meer verborgen te houden . Sorry voor de wat onduidelijke foto, zit nog steeds te stoeien om een goed plekje te vinden om de foto te maken hihi.
Ja, in het begin zetten je darmen uit, en daarna komt je bm omhoog... dat wordt snel een mooi bolletje Mandy! Zo te zien heb je net als ik een slank postuur, dan kan je het heel snel zien Dank voor je stem
Ja ik ben ook echt benieuwd hoe hard het vanaf nu gaat. Jouw buikfoto's (en al je foto's eigenlijk) zijn prachtig.