Hé Ir3n3, bedankt voor het compliment! Ben erg indd erg blij mee dat je het nu steeds beter ziet. Een vriend van ons zei alleen gisteren dat het nu nog leek of ik gewoon dik was... Beetje jammer vond ik dat natuurlijk, ben ik er juist zo trots op...
Ik was ook al heel trots hoor, toen eigenlijk niemand het nog zag stond ik al steeds in de spiegel te kijken. Bij mij maakt het nu echt een groeispurt door, dus straks lijk je echt niet gewoon dik. Wat ik nu trouwens ook niet vind hoor bij jou. Echt weer zo'n mannen opmerking. Haha
Minke ik zou willen dat als ik gewoon "dik" was zo'n buikje had! sorry hoor.. tis echt een mooi strak zwangerschaps buikje een "dik" buikje is iets blubberiger! dat heb ik tot t echt goed groeit
Dat kan door als je een reactie plaats (geen snelle reactie) naar onder te scrollen, daar kun je afbeeldingen beheren. Als je daar op klikt kun je een foto uploaden.
Gok dat ik nu snel zal gaan groeien.. vorige keer met vakantie ook groeispurt gehad.. nu klaar met werken... Dinsdag is het weer fotodag! Ben benieuwd naar het verschil... Super al die buikkies weer hier! Mooie weer is er weer! Kunnen we echt showen
bij mij is er alleen een vet buikje te zien en helemaal met een strak paars shirt aan * alleen lijkt hij op de foto blauw * Bekijk bijlage 76406 deze is net gemaakt precies 12 weken
Lief de kat!! Mijn lieverd ligt ook het liefst tegen m'n buik aan! Hier nog eentje van vandaag (31 weken!)
Ok, ik kom ook even mijn buikje showen *zo trots* Precies op de helft vandaag en de foto is ook vandaag gemaakt.Wel alleen gedaan, dus hij is niet helemaal super: