Hoi Patjuh2010, Onwijs leuke buikband heb je... mag ik je vragen waar je die hebt besteld??? Ik wil m oooooooooooooooooooooooooook!!!!! Thanx, Claire
ja uit de goeie hoek genomen hahahah meestal schrikken mensen als ik vertel dat ik nog 2 maanden moet. ik smokkel vaak ook al met de weken hahahahah
Zwanger van ons 2e wondertje! Foto van vandaag...22 weken en 2 dagen! Best een grote buik al.... waar moet dat heen groeien.....
Wat een mooie buiken allemaal!!! Dit is die van mij van vandaag, 14+1 (alhoewel ik verder lijk?), zijkant :
en de voorkant (let niet op de strepen op m'n buik da's van het zitten achter de pc, heb gewoon een lekkere thuisbroek aan die echt wel makkelijk zit maar ja als je opgevouwen zit ):
Mooi hoor meiden, zal de mijne binnenkort ook weer eens plaatsen. Begin nu de laatste weken wat te zien... het wordt eindelijk wat!
bedankt voor je berichtje! hoe gaat het met je? heb je een fijne vakantie gehad, voor zover mogelijk uiteraard! hoop dat jullie het een beetje een plekje hebben kunnen geven en dat je snel weer in verwachting mag zijn!! dikke knuffel!!