Ik ook Maar m'n familie is op vakantie en ik wil niet dat kennissen of buurtbewoners het eerder weten dan familie. Moet het dus nog een paar dagen zien te verbergen. Wil het eigenlijk na de eerste echo vertellen maar dat gaat niet lukken als ze me met deze buik zien. Wat leuk om al die verschillende buiken te zien! Wat een prachtige buiken allemaal! Lisette, ik heb er ook geen ervaring mee, wel vmk gehad maand ervoor maar dat was te vroeg om een buik te zien. Ik zie duidelijk verschil tussen je buiken. Al echt een zwanger buikje wat je nu hebt. Geniet allemaal van jullie buikjes en buiken en het getrappel binnenin!
Ik vind het een mooi bescheiden buikje en ik zie geen overtollig vet hoor In m'n eerste zwangerschap was m'n buik ongeveer net zoals die van jou met die aantallen weken. Op het eind had ik een flinke toeter Ik denk omdat het allemaal wat harder groeit bij een tweede dat m'n darmen nu al meer omhoog gedrukt worden en slappere buikspieren denk ik, doordat het al een keer is uitgerekt.
Hoi! Ik heb ook een miskraam gehad in jan en in feb direct zwanger.. Alleen was bij mij met 6 weken dus nog niks te zien Maar ik denk dat alles al een beetje aan het oprekken was en dat het nu makkelijker gaat het eerste stukkie zeg maar.. Als je snapt wat ik bedoel Maar lekker toch dat je buik snel groeit! Die van mij is pas beginnen te groeien met 16 weken ong..
@ Makkie: WOW, wat een buik !! @ Chivay; ik zal vanavond een foto uploaden! (was mn stekkertje kwijt!) @ fafje; leuke foto! @ de rest; mooi mooi mooi!
@ bosbesje: lief!! @ makkie, wauwwwwww!! Wat een grote buik, dat je lichaam dat allemaal maar kan he (sprak zij met ontzag ). Prachtig, om hier ook later foto's van te hebben.
Thanks ladies..!! ja mn nichtje kwam met het idee...dus je moet het wel een derde laten maken haha...en hij moet ff op zn knieen!! Dat ie zn ogen dicht deed, was alleen niet in de planning...daarom vind ik het echt nog leuker!!!
In veel babywinkels is hij te koop. Maar ik heb hem besteld op; Supermom T-Shirt Korte Mouw I Love My Baby Navy mt. M | Kleding | Baby-Dump Super verzending... meestal de volgende dag al in huis .