Hier een foto van precies 40 weken zwangerschap. ben nu 40 weken en 2 dagen zwanger en erg ongeduldig aan het worden
ow ik snap dat je helemaal gek word van het wachten ik kan nu al niet eer wachten en ik moet nog ff Mooie fotos trouwns weer
Mooie buik Desiree, maar kan me heeeelemaal voorstellen dat kindje er wel eens eh... uit mag. Hier wordt de huur ook al over minder dan een week opgezegd, maar of ze dan ook echt gaat verhuizen... wij wachten in spanning af
Bedankt voor jullie lieve reacties! Baby zit nog steeds lekker kennelijk want de kleine wilt er nog niet uit. Succes allemaal! Grtjes Desi
Wat een mooie buikjes zitten er tussen! Leuk om te zien dat iedereen om een andere manier zwanger is. Dit blijft inderdaad een leuk topic. Zal ook ff een foto van mijn buik (37 weken) spammen:
Lolala, wat een mooie buik en eh... grappig, wij hebben een kinderkamer vol Max Velthuijs en appeltjes/limegroen Kikker rules.
@evenstar: Kikker is zeker the best! En fijn dat het nu "legaal" aangeschaft kan worden! hihi Ik zag dat je mee doet aan een buikfoto-wedstrijd, heb voor je gestemd uiteraard.
Wat een mooie bol!! Heel net buikje. @ lolala, ik heb posters van Kikker bij een kinderboekhandel gehaald en was voorbereid om er een flinke duit voor te betalen. Kosten ze 2,50 per stuk Wij alle varianten aangeschaft, veel te veel voor die kleine kamer haha. We hebben ook veel glaasjes, maar er zijn er ook al wat gesneuveld
hoi hier een foto van mij met 36 weken en 5 dagen(vandaag dus) bij het wiegje.....kan echt niet wachten tot het komt!!!!