Weet iemand hoe je van 2 foto's 1 foto kunt maken? Ik heb namelijk geen byzondere programma's op mijn laptop alleen paint. En wil graag de foto van 5 weken samenvoegen met de foto van gisteren... zie je namelijk al verschil en ik ben daar bere trots op Of misschien iemand die dat voor mij wil doen?
hier mijn buik met ruim 20 weken.. valt me mee hoe hard het gaat. zal straks wel sneller gaan maar ben er wel al heel trots op hoor!!
ik kom ook even showen, ik hoor van iedereen dat ik al zo zwaar ben, dus heb even een foto gemaakt met dezelfde kleren als 2jaar geleden en ik vind mezelf nu slanker (een andere buik?)
ziet er toch prima uit??? ze kunnen zoveel zeggen! maar wees er lekker trots op hoor!!! verder weer mooie buikies hoor!!ik laat binnenkort ook weer een zomers plaatje maken want ik loop inmiddels veel in bikini rond
@mukkie, ik ben er zelf ook erg trots op (en de volgende die vraagt: zijn het er echt geen 2?? krijgt het antwoord: nee 3) @bikini, oh heerlijk. wil ook wel. heb een bikini bestelt van noppies, maar hij is nog steeds niet binnen, hoop van de week (wil wel eens gaan zwemmen)
Waar bemoeit iedereen zich mee zeg?? Laat ze lekker kletsen! de ene vrouw is de andere niet en vergelijken in een zwangerschap heeft echt helemaal geen zin!! Mijn gyn heeft me streng VERBODEN nog met anderen te gaan vergelijken en zegt vooral niet luisteren naar anderen die het toch altijd beter weten... Enne niet happen gewoon. Laat ze kleppen en zeg maar: ach ja zo gaat het bij mij en dit is mijn zwangerschap, een ander heeft weer een heel andere zwangerschap en zo moet het ook! iedereen is uniek
@ir3n3, ik herken je verhaal, word er af en toe zo moe van. vooral omdat mensen zo staan te zuchten als ze het zeggen, alsof ik het heeeel zwaar heb (valt wel mee hoor) naar mijn idee willen sommige mensen je gewoon pesten (zo van: goh wat ben je dik) een vriendin van mij is ook zwanger (moet bijna bevallen) ik zie haar niet zo vaak en haar moeder zegt steeds tegen mijn moeder dat ze zooooooo zwaar is (al vanaf dat ze zwanger is?) ik zag haar een paar weken geleden en zei heel verbaasd: zo zwaar ben je toch niet, je hebt een mooie buik. ze was helemaal opgelucht ik dacht ook echt dat ze minimaal een olifant was (maar haar moeder zei tegen mij ook dat ik wel vlug aankom, toen ze me na 3dagen weer zag hahaha) ik ben van mezelf niet slank en dan krijg je wel eens een opmerking. maar nu lijkt het alsof ze eindelijk mogen zeggen dat ik dik ben en dan roep ik elke keer heel trots: maar ik weeg nog steeds 2kilo minder dan de vorige keer