Flinke buik voor 31 weken! Maareee, een echte jongensbuik??? Ik ben bevallen van een zoon en had echt een hoge strakke ronde buik en is niet lullig bedoeld, maar heb weinig buiken gezien zoals die van jou die zwanger waren van een zoon. Dus een echte jongensbuik is t niet vind ik, is bij iedereen weer anders Geniet er nog even van meid, je hoeft niet zo erg lang meer
Je hebt idd wel een andere buik maar ook je armen omhoog Ik vind je niet enorm hoor! Gewoon mooi! Lekker van genieten!!
Ja een flinke buik, en dan zeggen sommige nog nou je hebt een bescheiden buikje hoor.. Heb gewoon geen zin meer om erop te reageren. Oh ja dacht echt een jongens buik omdat ik eigelijk alleen naar voren draag en hij is best spits maar dat is ook voor iedereen anders. Me moeder zei dat ze hetzelfde zwanger was en ze heeft 2 meiden duss.. Gaat wel hard ja, nog 8 weekjes! Misschien 10 maar dat hoop ik stiekem niet haha
woww mooie buik meis! Lijkt of je het nu ronder draagt dan de eerste keer,..daar lijkt het meer van voren te zitten,.... Mooiiii!! kus
Nee geen jongensbuik, ik vind ook ( mij mening) dat buitenkant/vorm van je buik niets zegt over wat t word....Ja hoop ook nog maar 8 weekjes voor je meid! 10 weekjes word te lang he Spannenddd!
ga ik ook maar ff spammen ... niet dat je bij mij al veel ziet ? wat vinden jullie voor 13 weken en 5 dage Bekijk bijlage 79236 haha me bh schijnt door !
haha dank je wel .. ja mijn ma zegt het ooke n mijn schoonma ook !.. maarik zie het dus niet !!! .. leuk een foto van jou .. !! 22 weken dat duurt voor mij nog 9 weken
22weken 'in het echt' vind ik het groter, maar misschien is dat wishfull thinking ohja en in de avond is ie ook groter