die 9 weken zijn vast zo voorbij! En wacht maar, straks zie je je buik wel en dan zit ie mega in de weg
ja ik weet het en ik weet ook dat het wel gaat komen en dat als ie eenmaal huge is ik hem weer zat ben, maar het duurt me eigenlijk gewoon te lang! Ik wil ook een buik!*pruil*
haha gezellig! samen pruilen! (moet je ons straks horen, met 36 weken ofzo dan klagen we steen en been over die buik die toch zo vreselijk in de weg zit)
ik kom ook weer even spammen..... hier ben ik 28w1d Wat denken jullie....een meisje of een jongen?? Wij weten het niet... Bekijk bijlage 79283
Ook al zo'n klein buikje! haha. Ik had ook zo'n klein buikje met bijna 22 weken! Maar nu zit er toch echt wel wat hoor! Mensen gaan nu ook vragen wanneer ik ben uitgerekend! Ik lijk dus eindelijk niet meer dik maar zwanger!! Hier mijn buik met bijna 22 weken. (21 +4)
haha ja dat lijkt wel ja Ach ik ken het wel, bij de eerste was het net zo en aan het eind ben ik waarschijnlijk weer enorm haha Jij gefeliciteerd met je buikje
Wat een leuk topic!!! Morgen aan m'n ventje vragen om er nog een nieuwe te maken... hier is er eentje van 14 weken
@ Donna, mooie buik hoor. Ik denk een jongentje... je draagt vrij laag. En dat doe ik ook (bij ons is het een boy hihi)....
ik hoor het inderdaad vaker, dat het een jongetje wordt. Wat ze ook vaak zeggen, je draagt naar voren dus een meisje. Nouja we zullen nog een weekje of 11 af moeten wachten. Vind het wel leuk om andere meningen erover te horen... @jessie84 we lopen wel bijna gelijk.....klein weekje verschil
en eentje van de voorkant. mijn beste vriendin zegt steeds dat ik naar t voetbal moet kijken ipv dat ik de bal inslik haha.
Hey meiden Ik doe nu elke week een buikfoto Ben nu vandaag 37 weekjes *stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter* Kan nou merken dat ik op het laatst loopt Af en toe steekjes en lijkt net of er druk onder staat bij me onderste Eentje met kleding