Mooie buik manny! Ze zeggen zeker vaak dat je een bescheiden buik hebt of niet? Behoorlijk irritant vind ik. Vind dat je een mooie buik hebt, en wat er nu niet aan zit hoeft er ook niet af
Dank je wel Ja dat hoor ik idd heeeel vaak. Maar goed was van de vorige niet veel dikker.. draag het gewoon ver naar achter denk. En precies zoals je zegt: wat er niet aankomt hoeft er ook niet af
ow meid. wat een mooi buik ik zag mezelf opeens voor me haha ben dan nog niet zover maar zoals het er nu uitziet zal ik ook een bescheiden maar een heel mooi buikje krijgen jaaa ik zeg krijgen want na 25 wkn ziet mn buurvrouw die me toch redelijk vaak ziet niet dat ik zwanger ben of hoor ik ooo ben je zwanger paar blz. terug had ik ook een foto geplaatst en idd. wat er niet bij komt hoeft er niet af (alhoewel ik toch 8,5 kg ben aangekomen, al weet ik niet hoe want je ziet niks )
Mooie buiken! Ik hoor ook elke keer dat mijn buik zo bescheiden is. Hier is mijn buik van vandaag (28 weken en 6 dagen):
@ bescheiden buikje: De een zegt dat ik een kleine buik heb, de ander vindt 'm juist flink. Vandaag zei nog iemand tegen me dat ik eruit zag alsof ik elk moment kon bevallen . Naar mijn idee is mijn buik gemiddeld, mensen zeggen maar wat. Maar het is inderdaad leuker om te horen dat ie flink is dan dat iemand tegen je zegt: "klein buikje, hoor" Hier was ik 27+1. Is niet groot en niet klein, toch? Wat vinden jullie? Bekijk bijlage 79534
Ik vind dat jullie mooie buikjes hebben hoor dames Bescheiden of niet. Het mooie ervan is toch, dat het bij iedereen weer anders is. En daarom is en blijft dit ook zo een geweldig topic, want het is geweldig om al die verschillende buiken te bewonderen hier
Oke.... na lang twijfelen zal ik mn eerste foto plaatsen Glimworm heeft de 2 foto's samengevoegd zodat het verschil een beetje te zien is... want tja... met 10.4 weken zwanger van de eerste kun je nog niet al te veel byzonders verwachten... maar ik ben bere trots!! Bekijk bijlage 79560
Ik zie weer prachtige buikfoto's voorbij komen . Hier mijn gigabuik met 20 weken; Bekijk bijlage 79587
Heeft ook nadelen hoor , ik zal vandaag iemand op mn werk (in het pand werken ca. 300 mensen) die ik niet ken -alleen van gezicht- die riep; 'zoooooooooooo, grote buik!!!!!!!!!!!' en iuk moet steeds maar weer uitleggen dat ik écht 'maar' 20 weken zwanger ben en dat er ECHT maar 1 inzit . Maar ach .
Ik herken het helemaal! Hier ook een flinke buik en steeds de opmerking van jeetje en dan moet je nog bijna 4 maanden!!!! Alsof ik dat zelf niet weet hihi Maar goed ik ben er ook trots op hoor, en als ik jouw foto zo zie mag jij er ook zeker trots op zijn!!