hey willet! leuk wit blousje heb je aan? is dat zwangerschapskleding? vertel Je ziet er stralend uit hoor x PIna
Wat een hoop mooie buiken weer zeg! Echt leuk... @ Lt... Wauw mooi zeg!! Ik ga dinsdag weer eens nieuwe foto's maken..
Wow wat een mooie buiken weer meiden! Ik zal proberen of ik vanavond nog even weer een foto kan plaatsen!
Prachtig weer!! Ik ga dinsdag op vakantie, en zal op vakantie weer eens wat leuke (bikini)buik foto's maken
ja herkenbaar Milse ! ook 23-24 weken he. Ik heb op werk al de bijnaam Bolle of Dikke...pffff...tja wennen voor mensen om mij heen dat het zo snel gaat. ik ben er aardig aan gewend, alhoewel ik soms echt schrik als ik langs een raam/spiegel loop! haha (ooo buik-in !!! zeg ik dan!) haha En het wordt nog veeeeeeeeeeeeeeeeeel erger
Ja ik heb ook weer een buikfoto gemaakt vandaag. 28 weken en 3 dagen zwanger...gaat echt hard nu Bekijk bijlage 79734
wat een mooie buiken allemaal meiden,jammer genoeg heb ik nog niets te showen ben nog maar 8 weken en er is nog niets te zien, maar echt te leuk al die buiken. gr suuzie
Bekijk bijlage 79823 vriendin van me had een opdracht voor school...de shoot was 21u 'savonds haha, maar het lijkt in de ochtend 28+3 wkn
Wauw Mandy, je bent echt na voren geschoten he.. Super mooie buik! Fafje, mooi gemaakt zeg! Mooie buiken meiden, zal snel weer eens foto plaatsen..