Buikfoto's deel 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

haha, ik bedoel ook niet dat ik een mega buik heb, bedoel meer dat mijn billen en heupen vooral in omvang toenemen... pas ook echt niks meer van voor de zwangerschap! zelfs geen onderbroeken....

hier overigens ook al +10 kg (en dan speel ik eigenlijk nog 1.5 kg vals)

ik wil ook niet zeuren hoor, tis natuurlijk voor een goed doel maar het gaat wel erg hard allemaal!

2. januari2010

#2502 januari2010, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2010
    tja, das niet echt de meest vriendelijke opmerking! mijn man had laatst ook zo'n lieve opmerking, hij vroeg toen ik uit bad kwam hoe ik in vredesnaam in bad had gelegen want ik had een heel werkje op mijn bovenbenen staan..... tja schat, dat is nu een sinasappelhuid :)

daarna natuurlijk zeggen, het valt wel mee hoor :D

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Met trots presenteer ik u mijn buik met 18 weken!!!! Deze foto heb ik gewoon met mijn mobieltje gemaakt (dat gekke ouwe ding) :D

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    2g4e Wat een mooie foto zeg...

Alle meiden wat hebben jullie allemaal een prachtige buik

5. januari2010

okee okee, voor mijn doen is het mega!
    Dit is afgelopen zomer:

6. januari2010

net lekker in de olie gezet ;)

Hij glimt zo mooi :D

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd zown buikje had je ;)

2g4e echt mooi ! :D

8. januari2010

haha had in grote letters ;)
    ik geniet met volle teugen van mijn buikje, ik wrijf hem groot :D

komt allemaal wel weer goed!!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik had dat beide keren ook!:$ kwam ook helaas veel aan over de 20 kilo.. moet dan wel zeggen dat ik het er met 3 maanden weer af had! dus misschien wil jouw lichaam wat extra steun om je beebje goed te kunnen dragen!

je ziet hier alleen maar prachtige buikjes! en sommigen krijgen alleen maar buik maar veel vrouwen krijgen toch wat extra spek hoor!!
    komt allemaal goed. geniet ervan

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland

wauw! prachtige foto!!!!!!

11. januari2010

Kijk dat zijn de goede berichten, het gaat er dus ook weer net zo snel af, als dat het er aankomt!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Januari: Helaas heb ik dat tijdens de zwangerschap ook gehad. Bovenlijf bleef mooi slank, maar mijn bovenbenen en kont zijn echt GROOT (voor mijn doen dan) geworden. De lovehandles komen me ook bekend voor. Inmiddels is het 8 weken geleden dat ik ben bevallen en wordt het allemaal al weer wat slanker. Tja, je bouwt nou eenmaal reserves op tijdens de zwangerschap, dus zolang je gewoon gezond eet en niet overmatig snoept is er weinig aan te doen ben ik bang. Misschien 1 troost: je ziet er nog prachtig uit. Ik denk dat er heel wat zwangere dames zijn die een moord zouden doen voor zo'n figuurtje (en ook genoeg niet zwangere dames trouwens). Desaniettemin begrijp ik helemaal wat je bedoelt hoor.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    weer een weekje verder...ik ga nu echt al verschil per week zien! Leuk hoor!!

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Het is precies mijn kat! Tommie! Wat grappig zeg...Hier was mijn lieve kat nog maar een paar weekjes oud.... :)

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Yep, heb ik ook...pas gewoon bijna geen kleding meer! en ik ben nog maar 14 weekjes zwanger! Maar ja, het zal er wel allemaal bij horen..;)

Gewoon weer flink gaan sporten na de zwangerschap... ( tenminste, als ik daar fut voor heb!)

16. januari2010

aaahhh :) wat een kleintje nog!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Is nu alweer een jaar oud hoor, maar die foto's van toen ze zo klein waren zijn zoooo lief! Heb er nog een en ze zijn allebei zo aanhankelijk sinds ik zwanger ben lijkt wel...heel grappig!

18. MissT

MissT Niet meer actief

19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    dames,
    mooie buikjes hoor:)
    het lukt me maar steeds niet om hier een foto te plaatsen :(
    maar goed ben ongeveer 12 kilo aangekomen en hier ook lovehandles en billen gegroeid, hoop dat het na de bevalling weer er af gaat....wordt er af en toe niet vrolijk van maar goed ik snoep niet extreem (sla wat minder af nu:) maar eet gezond.
    het is allemaal voor een goed doel!
    xxx

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    wat een schatjes zeg!

Deel Deze Pagina