Hihi... ik had em inderdaad net lekker even ingesmeerd jah! Iedereen bedankt voor de leuke reacties!!! Super topic dit! Geniet van al die mooie buikjes!!!
inderdaad een prachtige foto 2g5e! Ik zou een gokje wagen bij "buikfoto van de maand" Ga je zeker stemmen mee scoren!
Buikfoto 29,1.. Heb het gevoel dat ik stil sta, maar als ik dan de foto's bekijk dan groei ik toch gewoon door.. Raar is dat.. Bekijk bijlage 80098
Ik heb het al gevonden!!! Als ik op zp kom ga ik altijd vrij direct naar het forum dus het was mij nooit opgevallen dat er een "buikfoto van de maand" was! Ik heb me opgegeven dus even afwachten tot de nieuwe maand begint!!!
Ik kan je de hand schudden hoor! Mijn bovenbenen en kont zijn ook flink aangekomen (en mn lovehandles ook). Wist het van tevoren, ik wordt overal dik haha Bij de vorige had ik er ook nog een dikke kop en armen bij dus daar is het wachten nog op (was bij de vorige aan het eind van ze zwangerschap 14 kg aangekomen, is opzich niet veel maar het was goed te zien)
Als je op "home" drukt en dan wat naar onder scrolt zie je "baby van de maand" "zwangerschap van week tot week" en daanaast "buikfoto van de maand" Daar kun je de foto's van deze maand zien en stemmen. Misschien staat daar waar je je foto naar toe moet sturen?