wat een mooi bescheiden buikje zeg en dat met 23 weken en je hebt al een kleine ook,....? mooi hoor!!!
waarom in vredesnaam zie ik er met mijn 25 weken uit als iemand van 35 weken (samantha) ? Damn...PALOE, ik wilde dat ik zo'n buikje had! wordt SPUUGZIEK van al het commentaar van iedereen! Hoe lang moet je nog voor je verlof?? JAAA 2 MAANDEN! pffff... Sorry hoor...tis gewoon soms echt niet leuk om te horen. x Pina
Mooie buikjes meiden!! Dit is mijn buik met 34 weken en 2 dagen..Vandaag gemaakt.. Let aub niet op mijn dikke enkels..Hou namelijk weer vocht vast. Hopen dat die 6 weken snel voorbij zijn!
Wat een mooie buiken zeg!! wil de mijne ook gauw showen.. maar val alleen maar af.. komt vast wel goed! x
vandaag weer een foto gemaakt, het gele is van 2jaar geleden (26weken) en het grijze is van vandaag (25,5weken) (bij het gele had ik een broek aan met een band over mijn buik, vandaag een broek die onder mijn buik valt) (haha, en mijn schoonouders hebben ander behang gekregen)
Mooooooooooooooi seg komen jullie ook vertellen eens jullie bevallen zijn wath et geworden is enz?? Groetjes!
pina , nee snap dat t irri is al iedereen zegt .. '' en nog ff he! '' .. gewoon niks van aantrekken meis ! trots op je buik zijn ! xx
ik ken het ook. goh hoelang moet je nog?? en dan heel stom kijken als ik zeg: 3maanden maar probeer me er niet teveel van aan te trekken en gewoon trots op mijn buik te zijn. (wat ik ook zeker ben) ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en met mijn buik te pronken (ben anders ook niet slank en dan doe je er alles aan om je buik weg te steken, nu dus niet) maar kan af en toe ook balen van de opmerkingen, vooral omdat mensen in mijn plaats gaan zuchten alsof ik het heel zwaar heb (wat nog redelijk meevalt)
ik krijg ook vaak de opmerking, goh, het is vast bijna zover he? euh, nee, moet nog 3 maanden. O, weet je dan zeker dat het er maar eentje is? Goh, na 6 echo's weten we dat zeker niet. Dan heeft die 2e zich wel erg goed verstopt.