mooi daniq yara , moet je plaats reactie doen en dan op het p[aperclipje klikken dan kun je een foto toevoegen . als je dat hebt gedaan kun je in je bericht dat paperclipje aanklikken en de foto(code) klikken en dan komt hij bij je bericht
Hey meiden Hier mijn buifoto van 38 weken en 4 dagen Begint nu wel heel spannend te worden Verlies al 3 dagen slijmproppen maar sinds gister echte grote knoeperts en vandaag ook weer een Dus hoop niet dat het lang meer duurt
@januari: Dankje!! Jaa nog 5 weken.. Is echt snel gegaan..Met mijn eerste zwangerschap duurde het zoooo lang haha.. @paloe: Idd hijs best groot..Ik heb dan ook heel veel vruchtwater..Baby is gelukkig niet zo groot.. Oh wat grappig dezelfde box!
Mooie foto's komen er voorbij @ Manny, hopelijk jou laatste Mijn buik van vanmorgen 24.2 Bekijk bijlage 81755
Dank jullie wel @tijgertje: ik wil je niet ontmoedigen en ik hoop dat je bevalling op gang komt, maar hier verlies ik ook al meer als een week klodders slijm met bloed.. (sorry voor de details meiden)
thanks... sssttt niet door vertellen....maar ik heb wel een tijgerprintje (van mijn zoontje overgehouden....is niet zichtbaar op de foto hihihi)
Zal ik ze ook maar weer eens een keertje hier plaatsen..... (blijf het zo verwonderlijk vinden.... zoveel verschillende buiken... en dat het niets over de grootte van het kindje zegt... ) zijkant