Wauw wat een mooie buiken weer! Hier dan ook maar weer eens een foto van mijn kant... En ja, er zit echt een kind in
elea waar is je buik hihi vind je het erg dat je haast geen buikje hebt of vind je het wel prima? ik zou het toch niet zo leuk vinden geloof ik maar ja wat doe je eraan he
Geen buik, geen buik? Ik vind toch dat ik al behoorlijk wat buik heb hoor Nee hoor, dit keer is mijn buik echt heel klein gebleven. De vorige keren had ik echt veel meer buik! Maar ben nu ook nog niets bijgekomen, dus misschien dat het daardoor komt. Het kindje schijnt goed te groeien... Ik vind het niet zo heel erg, omdat hij nu niet zo in de weg zit en dat is eigenlijk wel handig Maar echt pronken met die dikke buik is er nog niet bij... En dat is soms wel jammer ja. Krijg heel veel te horen 'nou je ziet er niets van hĆØ', en dat terwijl ik er zelf zo trots op ben 8) Maar die echt dikke buik komt vast vanzelf wel, moet gewoon even geduld hebben Liefs Elea
Eindelijk sinds 2 weken een stop in de groei Tot op heden is dit het resultaat .. links dag na de test en recht vandaag 13 weken zwanger Bekijk bijlage 50342
waw astrid... 13 weken en al zo'n buik! En ik maar denken dat ik het geheim kan houden op't werk tot 16 weken :s Leuke slips trouwens! Wil ik OOK
Mooooi allemaal... Ik heb nog niets om te showen... Moet nog eventjes geduld hebben.. al heb ik de laatste 4 dagen het idee dat er iets begint te gebeuren Maar zit nu steeds te roepen.. Doe mij die maar! Of die! Of die! Wowww en kijk die, die wil ik ook!