Willet wat zie je er weer stralend uit!! heel mooi! Wgev wat een mooie buik al met 16 weken!! Mooi hoor! Silly 88: mooie strakke buik heb je! Ook ga shirtje heb je aan, waar komt ie vandaan?! Die wil ik ook, haha
Dank je Willet! Die van jou is ook mooi! En je bent al heel ver, ben benieuwd wanneer je gaat bevallen! Succes alvast..
Hallo meiden, eindelijk vind ik mijn buik groot genoeg om hier te plaatsen. Ik kan echt genieten van al jullie mooie buiken en kan alleen mar hopen dat die van mij net zo mooi wordt. Ik ben hier 16,2 weken. Het is wel lastig om zelf een leuke foto te maken. volgende keer toch vriendlief weer vragen. groetjes Jalou
als je op plaats reactie klikt en dan op het paperclipje wijst het zich vanzelf. je voegt hem dan toe en als je daarna in je bericht op t paperclipje klikt zie je hem staan succes
wgev, hoe heb je zo'n mooie foto kunnen maken????? willet, mooi zeg, jee, ben jaloers op je dat je een studio gewoon bij je thuis hebt en zulke mooie foto's hebt!!!!
wat een mooi strak buikie swirl..heb jij ook niet zo'n gevoelig gebied rond je navel? melle, ook cute! thanx voor alle coplimentjes, ik ga mijn buik nog wel missen denk ik.. en jalou, wat een lief beginnend buikje, en leuke slaapkamer
dankje.. is altijd mooi om te hebben ze zullen vast heel mooi zijn je ziet er strallend uit op de foto ik wil uiteindelijk een hele collage gaan maken van begin tot eind.. en die ophangen in de babykamer dus we hebben nog heel wat foto's tegaan
de foto heb ik gewoon zelf genomen, maar stond voor een zwarte muur, daarna foto geüpload naar de pc. als je hem op hebt geslagen kun je met je rechter muisknop erop klikken, dan op bewerken. dan kun je de tint, intensiteit en kleurtemperatuur veranderen. let op, de foto dus niet openen, op het kleine icoontje dus rechter muisknop. ja ja, klinkt ingewikkeld, is heel simpel, over het algemeen kleurtemperatuur lekker hoog houden en tint en intensiteit naar beneden gooien. zo behoud je felle kleuren en gaan de andere kleuren naar zwart/wit ok, hoop dat je eruit komt. en meiden, nog bedankt voor de lieve reacties.