moeilijk vond ik dat dat wachten tot je die buik gaat zien..... Zelf had ik al zo iets met 17 weken ja nu word het echt wat! maar als ik nu terug kijk denk ik sjees je ziet helemaal niks!
Snel een buik is ook niet alles Al vroeg past kleding niet meer (liep met 5 weken al met stiekjes in de knoopsgaten en met 6 weken al met positiekleding). Me banden doen echt enorm veel pijn. Kan het niet verborgen houden voor de omgeving/werk ("moest" het met 5,5 week al zeggen). Maar het is ook wel leuk hoor
hier dan ook mijn foto's sorry voor het onduidelijke beeld. gelukkig zijn de andere 2 duidelijker de eerste zijn van 15.6 weken en onderste van 17.1 weken. ben zo blij dat je het nu ook gaat zien, draag nu ook met trots een buikband.
Wat een mooie buiken allemaal! Ik kan haast niet wachten! Ik ben erg smal van mezelf en heb normaal al een dikke buik nadat ik gegeten heb. Mijn darmen komen dan echt naar voren omdat ik in de breedte weinig ruimte heb 8) Ik ben benieuwd of dat mijn buik daardoor ook sneller zichtbaar is!? Ik ben van plan elke week een foto te maken beginnend vanaf 5 weken
leuk gedaan Johannal! Kan me nog niet voorstellen hoe een 'gevuld' bedje eruit gaat zien! 't lijkt nog zo ver weg allemaal! Ben hier 35 weken zwanger...