Ik klaag ook zeker niet! Denk dat het op een gegeven moment alleen maar in de weg zit, maar het valt me gewoon op dat sommige meiden echt een buik hebben vanaf onder hun borsten tot beneden! Bij mij is het eigenlijk een beetje hetzelf als bij jou, wat lager zeg maar! Ik was alleen bang dat mijn buik nog een heel eind omhoog moest komen en dan pas weer zou zakken... dus dacht al dat ik dan zeker overtijd zou gaan lopen. (ja, ik weet het ik loop op de zaken vooruit... haha) Maar gelukkig heb jij ook zo'n laag buikje!
nou het lukt me ook niet helemaal vandaag. als ik kijk naar vorige week is me buik wel weer erg gegroeit zeg! er zit gewoon geen rem meer op! 27,5 weken...
Mooie buik! Hij zit ook zo hoog! Zit het al lang zo hoog bij jou? Ik bedoel, hij begint gelijk onder je borsten, bij mij is dat helemaal niet zo...
hij zit inderdaad altijd heel hoog bij mij eigenlijk. ja ik moet zeggen me baarmoeder loopt wel geloof ik 6 weken voor die zat afgelopen maandag al op 33 weken, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft ? hier hbe ik het ook, deze is van vorige week. groetjes nou zit ik zelf even te kijken naar me 2 foto's... wat is me buik gegroeid in 1 week tijd! so dann is dat normaal
Hier een foto van vandaag, precies 31 weken. Helaas viel na 1 foto mijn camera uit, dus het is niet echt een topfoto geworden...
bij mij 'staat mijn bh ook op mijn buik' Alleen valt dat in een shirt niet zo op Mja, BM zit ook al helemaal hoog. Verschilt echt per persoon!
he jij daar, krijg eens een groeispurt! nu ben ik net een walrus! mooie foto hoor! hebben wij dezelfde broek?
die groeispurt komt vast nog bij mij! Ik groei alleen maar van achteren, haha! Die broek is van mamalicious. wel een fijne broek maar voor vandaag eigenlijk te warm.