haha nee we hebben niet dezelfde Van achteren? hahaha! ach, die buik, als er maar een gezond kindje in zit!
Hallo Mammievan5, Ik las gister je berichtje en heb toen niet gerageerd omdat ik eigenlijk niet zo erg wist wat ik moest reageren maar nu ik het weer lees vind ik het toch wel een beetje sneu van je! Je bent sinds 30 april lid van het forum, dus al 2,5 maand!! In deze 2,5 maand heb je 14 berichten gestuurd!! Zelf reageer je ook niet op iemand persoonlijk maar schrijft: Mooie buiken allemaal!! Beetje kinderachtig dat jij dan wel verwacht dat iedereen op jou persoonlijk gaan reageren! Ach, ik schuif het maar af op je hormonen maar dat je nu ook niet reageerd, zegt naar mij inziens wel genoeg!! Er zijn minstens 10 reacties op je stukje maar je laat niks maar weten! Je hebt een prachtige buik! Hoop dat je nog een goede zwangerschap hebt en je buik hier toch nog eens komst showen!! Niemand heeft bewust niet op jou buik gereageerd! Je kan ook niet op iedereen apart reageren!! Laat je gek maken en kom lekker terug op dit forum!!! Groetjes!!
@Palou: Jeetje, dat gaat ineens hard, mooi om te zien. @Januari210: Mooie buik! Balen dat je camera uitviel. (Ik maak altijd heeel veel foto's en ga net zolang door tot ik tevreden ben. Dat duurt altijd wel even). @Samantha: Jouw buik is inderdaad hard gegroeid. Dat jurkje staat mooi. Is dat een hemajurkje? @ ?: Wat leuk die eendjes op je buik! Mooi hoor.
Het is toch ook gewoon leuk om alleen buiken te kijken. Ik heb ook wel eens een foto erop gezet, maar verwacht er geen reactie op. Vindt t zelf gewoon leuk om erop te zetten, omdat ik t zelf ook leuk vind om alleen maar te kijken. Vind t niet dat je mensen kan 'verplichten' om te reageren.
Dit was ik met 39 weken....nu alweer meer als een jaar geleden.....pfff. Bekijk bijlage 85586 Groetjes, Wendy
jaa spannend.. van mij mag het nu wel gebeuren hoor haha! Dankjewel, en ik zal morgen nog even een fototje plaatsen!
Holagirl: wauw, wat een mooie foto!! Fafje: mooie bescheiden buik voor de 32 weken!! Bonkie: mooi jurkje met een lekker buikje al voor je termijn! Wendy: tijd gaat snel he. Mis je je buik ook?? Januari: jee, dat is echt een klein buikje, super hoor! Op de een of andere manier heb ik een zwak voor bescheiden buikjes haha.... komt denk ik ook omdat ik zelf een klein buikje heb !
mooie buikjes allemaal!! Vind het zo grappig om te zien, al die verschillende bollinkies Iedereen die zwanger is, of ooit was zegt tegen mij bescheiden buijke...en dat vind ik zelf ook... Maar je hebt sommige mensen ...die zeggen JEZUS WAT GROOT....dan denk ik...nou lekker groot..:S Vandaag naar vk...ga ik ff haar mening vragen
met 20/21 weken zei iedereen tegen me; wat een bescheiden buikje! maar vanaf dat moment is ie niet meer gestopt met groeien en heb nu af en toe het gevoel alsof mensen denken dat ik zowat moet bevallen ofzo haha groetjes