Zal ik ook maar dan!? Ben dan wel niet meer zwanger, maar was wel trots op mijn buik! Dit is de laatste foto van mijn zwangere buik, 3 dgn later ben ik bevallen. Met 38 weken.
Evenstar en partner van harte gefeleciteerd met jullie mooie meisje!! Enne..wat een mooi klein buikje al zo snel na de bevalling!!!
Evenstar gefeliciteerd met jullie dochter. Mooi buikje al zo na de bevalling. . Hier mijn buik van 5 dagen geleden, toen 29 weken.
Ja ik ben er zelf blij verrast van. Maarreh wat je op de foto niet ziet is hoe slappig die huid is, maar ook dat trekt best bij moet ik zeggen. En ik ben echt nog wel een stukje boller/dikker dan normaal hoor Dit is voor mijn gevoel wel een bedriegelijke foto, maar dat was altijd zo: in mijn hoofd was ik enorm dik, en op foto's leek ik zelfs hoogzwanger niet enorm bol. Ik had net voor de bevalling een taille van nog geen 100 cm (net 99,5 ofzo). Volgens mij heb ik die reuzin van ons gewoon in de hoogte verstopt (ben lang). Gerritsen, mooi bol buikje, lijkt zelfs al vrij laag!? Of droeg je het altijd laag? Pinkie, begint dichtbij te komen nu he! Spannnnend...
Is niet meer dan normaal hè, dat je huid nog wat slap is maar lijkt me op de foto heel goed mee te vallen, ben es benieuwd hoe mijn buik er na de bevalling zal uitzien Ja komt wel heeeeeeel dichtbij, al heel de zwangerschap verwacht dat ik veel vroeger zou bevallen (aangezien ik bij de vorige al met 23 weken aan de weeënremmers moest tot het einde en ik last heb van BI wat volgens mijn bekkenfysio een extra risico kan betekenen en bovendien vorige maand plots hoge bloeddruk gekeken wat nu nauw opgevolgd wordt). En nu al zo'n 10-tal dagen last van voorweeën dus ben benieuwd morgen bij de gyn of ik al ontsluiting heb, met 35 weken was mijn baarmoedermond al iets aan het verstrijken.