jeetje wat een buik al! Is dit je eerste zwangerschap? Leuk ook met die tattoo dr zo op. Ik hou dr niet van, maar vind deze foto wel erg leuk!
Dat had ik gister ook...dacht ineens...gosh waar is ie nou? Was opeens veel minder groot dan de dag ervoor terwijl ik t zelfde jurkje aan had...vreemd
Bedankt Nee dit is mijn derde zwangerschap vond ok al dat hij snel groeit Weet nog niet zeker maar ben 6 weken en 2 dagen volgens mijn berekening maar heb overmorgen mijn eerste echo. Heb ook kans op een tweeling trouwens bij mijn eerste zwangerschap had ik een tweeling alleen 1 vruchtje was helaas dood gegaan na 7 weken het andere kindje is blijven leven gelukkig hij is nu inmiddels 6 jaar. Ze noemen dit een vanish twin. Mijn oma is zelf 1 van een tweeling en ik heb 2 neefjes die tweelingen zijn. Dus ik ben benieuwd lijkt me wel leuk maar ook wel erg zwaar
Buik met 29 weken en 2 dagen! Wat vinden jullie? Groot al? De een zegt weer zo wat een mega buik en de ander zegt weer nou bescheiden buik....... Is mn 2e kindje!
Oh sorry hoor die had ik niet gezien nog Tja...we zijn niet allemaal zo snel en slim en gebekt als jij Heb net vol verbazing andere reacties van je zitten lezen...misschien een idee om iets minder kattig te reageren?
haha inderdaad! En als ik nou nog niet gegeten had kon ik me er wat bij voorstellen maar dat had ik wel! Ach, het maakt ook niets uit, vond het alleen wel grappig