lijkt echt op de buik van Makkie! Bij Olaf droeg ik heel breed, bij deze smal en naar voren maar het zijn toch echt allebei jongens!
het is echt een verschil hoor. ik heb 2 meiden en nu met een jongen is hij helemaal anders. mijn mama zei aan de hand van mijn buik dat het een jongen was. onzin of niet hier klopt het als een bus! Wonderbaby geweldige jongensbuik meid!
Ach mamavanbo is gewoon toeval hoor..... Hoe zou je dat nu aan de buik dat kunnen zien...gaan jongens anders in de buik liggen dan meisjes? Zijn toch gewoon bakerpraatjes.....hahaha
Mooi elif!! Cindy het is ook een bakerpraatje maar komt toch heel vaak uit. kijk maar naar makkie en willet.. Oa me moeder droeg ook bij beide zwangerschappen net als mij en had twee meiden.. Dusja je kunt er niet vanuit gaan, heeft ook met je bouw enzo te maken. Hoe dan ook ik ben trots op me buik!
ik had de vorige 2 zwangerschappen mega verschillende buiken. en het waren toch echt 2 jongetjes... mede daardoor dachten de meeste dat de 2de een meid was.. maar nee hoor. Ik geloof er niet zo in. Maar ik vind wel dat jullie prachtige buiken hebben en ooo zo verschillend
Missyf mooi! Cindy dat hoef je dan ook niet zo te zeggen, vind dat niet nodig eigelijk.. Ik zeg toch dat het een bakerpraatje is.. Maar je hebt ook een hele mooie buik!!
bakerpraatje of niet het komt heel vaak uit. ook de gyn zei het. je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar het valt toch op.
Wat een mooie buiken allemaal! Ik kan niet wachten tot ik straks ook zo'n buik krijg! Nog even geduld hebben, heb nu alleen nog een beetje een opgezette buik door mn darmen...
Ik kan ook niet wachten! Mijn buik is nu al flink aan het opzetten, maar heb nog teveel hangend vel van de vorige