Evenstar: dank je, heb ook idd het idee dat het wat lager zit. Heb afgelopen week behoorlijk wat indalingssteken gehad ( herkenning van de vorige zw) aankomende week naar de vk, dan hoor ik het wel.
je hebt een mooie bescheiden buikje :d Ik heb dat ook! maar vraag me soms af hoe het kan dat sommige meiden een hele dikke buik hebben en sommige echt bescheiden terwijl het kindje ong. net zo groot is.
Mijn buik is redelijk bescheiden inderdaad. Volgens de vk draag ik behoorlijk naar binnen en heb ik daarom niet zo'n grote buik.
Dit is mijn buik met 12 weken.....IK vind hem zelf al behoorlijk groot! Hoop dat die wel netjes blijft.......
Wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen ladies . Ook ff showen...vandaag 28 weken. Wij weten wat we krijgen, maar wat denken jullie ?
ilona ik denk ook een meisje!.. Evenstar.... Jeejtje ik hoop dat mijn buik ook weer zo snel plat is.....
Moooiiii! Als je slank bent zoals jij (en ik)... dan lijkt het in kilo's heel wat. Je legt voor de borstvoeding lekker wat extra's aan (oei dat heb je nodig, hier rent het er allemaal weer af nu!). Een deel is extra vet (helemaal verspreid en voor een ander bij mij niet superzichtbaar, voor mij wel ), een ander vocht, en een groot deel is ook baby, grotere baarmoeder, vruchtwater, placenta, etc. Ik vind zelf het aantal kilo's niet zo interessant, want het maakt echt veel uit of je al een laagje reserve had of maar weinig VOOR de zwangerschap. Ik had er denk ik 15 kilo bij, daar zijn er een week na de bevalling al 10 vanaf.
wow dat gaat snel? ik heb ook vooral grotere borsten gekregen en daar zullen ook wel een paar kilo's hangen! haha ik was idd dun en omdat ik ook heel lang ben (1.86) valt het veel mensen niet op dat ik dus dikker ben.